Sinds de geboorte van onze oudste dochter heb ik zo af en toe last van een schimmel van onder. Nu verwacht ik dat ik nu zo rondom de eisprong zit. Misschien is die net geweest of komt die net en we hebben het gister en eergisteren gezellig gemaakt. Maar nu heb ik sinds vandaag ineens weer last van onder :x. Wat voor invloed heeft dit op de vruchtbaarheid? Iemand een idee hoe dat zit?
Ik heb hier ook veel last van gehad. Volgens mijn gynaecoloog hebben schimmels en blaasontstekingen niets te maken met de vruchtbaarheid
Ik heb wel eens gehoord als je lang met schimmel rond loop dat het wel je vruchtbaarheid kan aantasten. Weet iemand of dat waar is?
Ik heb 7 jaar lang bijna constant schimmel infecties gehad en kwam er gewoon niet van af. Ben nu zwanger geworden in ronde 1. Het heeft volgens mijn gynaecoloog geen invloed op vruchtbaarheid
7 jaar dat is heftig. Ik ben al bijna een jaar aan het tobben. Fijn om te lezen dat het geen invloed heeft op de vruchtbaarheid.
7 jaar is lang, een jaar vind ik ook lang.... Vervelend zeg.... Hier is het zo af en toe. Bedankt iig voor de antwoorden!