zwanger worden na miskraam, hoelang duurde het bij jou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liva87, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

Ik heb 12 december een miskraam gehad met 6 weken.
    controle was goed en alles was weg. Zelfs al nieuwe opbouw.
    26 december positieve ovulatie test en natuurlijk gezellig gemaakt.
    gister weer licht streepje dus de piek is echt geweest.
    nu voor de zekerheid vandaag.nog gezellig maken. Vorige x ook 2 dagen na test eisprong gehad (maar 1 x gevreeën toen dus weet welke x raak was haha)
    Was 3e ronde raak.

wat zijn jullie ervaringen na een miskraam.
    erg nieuwsgierig. Stiekem hoop ik er op om 9 januari weer positief te testen.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Na een miskraam is dat verlangen veel sterker he? Hier helaas geen succes verhaal. De laatste miskraam was in 7 rondes na de 2e miskraam en nu zit ik alweer een eind verder zelfs.
    Hopelijk ben je snel weer zwanger.

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je! Je leest hier op het forum veel succesverhalen van mensen die in 1x weer zwanger zijn. Ik had hierdoor veel hoop maar mijn cyclus was 2 maanden van de leg (ik ben wel 9 weken zwanger geweest en gecurreteerd, ik heb het idee dat het dan langer duurt voor het weer normaal is). Inmiddels in 3e 'normale' ronde na MA. De MA was trouwens ook de 3e ronde, dus dan ga je stiekem toch hopen dat het nu 'weer' in de 3e ronde raak is ;) Ik probeer me er nu maar op in te stellen dat het wat langer duurt dan 3 rondes :)

Mijn ervaring is dus dat sommige mensen heel snel weer zwanger zijn, veel wel binnen een half jaar maar anderen veel langer moeten wachten :( en waar je bij hoort weet je helaas niet van te voren ;)

Succes met weer zwanger worden van hopelijk volgende keer een plakker!!

4. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Hier na een jaar pas weer.

5. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Wat erg dat je een miskraam hebt gehad! Weet helaas hoe het voelt en hoe moeilijk de tijd is waar je doorheen gaat.
    Helaas is er weinig over te zeggen hoe snel je zwanger bent na een mk.
    Bij mij was het best snel zie banner.
    Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt en dat alles goed mag blijven gaan!

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wat naar van je miskraam!

Ik was een 7 maanden na mijn mk weer blijvend gelukkig nu zwanger.

Een vriendin van mij was meteen na haar mk weer zwanger. Ze is niet ongi geweest in de tussen tijd.

7. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben in juni bevallen van ons zoontje met 15 weken...
    wij zitten nu in ronde 4.
    het is dus echt niet te zeggen.

ook het verhaal dat je meer vruchtbaar bent na een bevalling of miskraam is niet waar, dit had ik nagevraagd bij de gynaecoloog.

8. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor de reacties :) weet dat er geen pijl op te trekken is maar toch zoek je naar ervaringen. Ja de drang om weer zwanger te worden is enorm haha.
    meer als wachten kan ik nu niet doen haha..spannend.
    dames 2015 wordt ons jaar ;)

9. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wat naar dat je een miskraam hebt gehad.
    26 nov. Ben ik het vruchtzakje verloren na opwekken met cytotec, nu afwachten wat mijn cyclus gaat doen. Normaal tussen 30-32 1x wegens spanning 33.

Zit nu op dag 33, vanmorgen stiekem getest en zie een heel licht streepje. Ik ben heel erg bang dat dat nog van de hcg is van miskraam vorige maand, wat volgens mijn vk 2 maanden zichtbaar kan blijven. Volgende week nog maar eens testen, kijken of hij dan feller is.

Sterkte en hopen op een vlotte en gezonde zwangerschap!

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk wat spannend zeg. Met hoeveel weken had jij een miskraam?
    Ik met 6 weken op een vrijdag spontaan ontstaan. Ook die dag vruchtzakje verloren nog 2 dagen heel erg gebloed met.veel stolsels. Maandag was bijna alles weg. En getest. Nog licht positief donderdag 6 dagen na miskraam negatief getest. Was advies van mijn verloskundige. Om verwarring te voorkomen. Maandag 10 dagen na miskraam controle echo gehad. Was mooi schoon en zelfs al nieuw slijm in aanmaak.
    ze verwachte tussen 1 week mij eisprong.
    En dat klopt 2dagen geleden positief getest.
    nu wachten tot 9 jan.

spannend morge weer testen?

11. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik was gelijk weer zwanger na mn eerste mk, helaas werd dat weer een mk die eindigde in een curretage vanwege restweefsel. Nu al weer wat ronden bezig.. Helaas nog steeds niet zwanger. Kan snel zijn, maar ook langer duren

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ben 2 maanden geleden vroegtijdig bevallen van ons kindje met 15 weken.
    6 weken na de bevalling controle gehad en groen licht gehad van de gynaceloog. Ik had vanochtend alweer een positieve test in handen.
    Ik hoop heel erg dat het jullie gauw gegeven is :)

13. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wij hadden eerste echo op 9.4 weken, toen MA vastgesteld, gestopt met groeien met een week of vijf. Ik ga pas volgende week weer testen, anders maak ik mezelf alleen maar gek en gooi ik geld weg met testen kopen.
    Puur afwachten nu dus!

14. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow gefeliciteerd. erg vlot dus..jeetje wel heftig bij 15 weken. Dan verwacht je het niet echt meer. Hoe kwam je er achter?

Ik hoop ook dat het vlot gaat. Nu weer zo drang naar zwanger zijn.
    ben erg blij dat mijn lichaam weer snel werkt.

15. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier 2 juni miskraam gehad. Uiteindelijk zelf los gekomen. Alles was netjes weg op de echo te zien en 25 augustus testte wij weer positief en daaruit hebben wij een prachtige dochter rond kruipen van 7 maanden... Dus er geen pijl op te trekken.. Succes

16. mgx

mgx Niet meer actief

Hi dames

Ik zit hier ook nog steeds te 'wachten'
    In april MA van 2 guppies en daarna alweer 2 vmk gehad.
    Heb het gevoel dat m'n lichaam me in de steek laat.
    Is goed om ook positieve verhalen te lezen dat geeft toch weer hoop!
    Mijn grootste hoop is een positieve test in de eerste maand van 2015!

Fingers crossed

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dank je wel :)
    Ontzettend spannend nu. Hoewel ik dankbaar en blij ben, is er nog geen roze wolk. Ben enorm onzeker.
    Wij hadden een slechte uitslag bij de combinatietest.
    Na onderzoeken werd bevestigd dat ons kleintje trisomie 13 had. Ik ben 5 dagen na de uitslag ingeleid.

Ik ken het gevoel van weer zwanger willen zijn. Heb je er even aan mogen proeven, wordt het weer van je afgepakt. Maar een heel goed teken lijkt me dat je cyclus zo snel weer opstart. Dat had ik dus ook. Werd precies 28 dagen na de bevalling ook alweer ongesteld. Blij dat ik was :D
    Ik hoop écht dat je heel snel zwanger mag zijn van een kindje die wel mag blijven. Ik ga duimen voor een dikke vette positieve test in Januari!

18. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft het 9 maanden geduurd.

19. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Begin 2007 werd bij 9 weken een MA vastgesteld, gestopt rond 6 weken. Na een curretage ben ik dan in de 3e ronde weer zwanger geraakt, blijvend. Hopelijk ben je gauw weer zwanger!

20. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had 2 maanden na de miskraam weer een positieve test in handen!

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, succes!

Deel Deze Pagina