Dag dames, Ik heb eerder een groep gestart onder de naam ''zwanger worden 2019''. Daar hebben we e.e.a. met elkaar gedeeld en dat was prima. Echter toen ik aangaf dat ik via de natuurlijke weg zwanger wil worden begonnen sommige dames geirriteerd te raken. Dat is niet wat ik wil. We zijn hier om elkaar te helpen en niet elkaar stress-geladen en geirriteerde berichten te sturen. Dus vandaar dat ik een nieuwe post open, speciaal voor vrouwen die ''Via de natuurlijke weg zwanger willen worden'' (en blijven natuurlijk ) PS er zijn genoeg groepjes voor vrouwen die via IVF etc. zwanger ''willen'' worden. Deze dames kunnen elkaar beter daar helpen. Deze post is dus SPECIAAL VOOR VROUWEN DIE VIA DE NATUURLIJKE WEG ZWANGER WILLEN WORDEN. Dus! Dames die ''Via de natuurlijke weg zwanger willen worden'' - komarop! Laat van je horen Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe? Hoelang ben je bezig? Waar heb je profijt bij gehad en wat zit volgens jou nog niet helemaal goed? Heb je bloedtesten gedaan? Wat is eruit gekomen?
Bij de vorige zwangerschap zijn we een jaar bezig geweest. Ik ben direct alles gaan bijhouden in een app. Ongesteldheid, pijntjes, ovulatie, slijm, stand van baarmoedermond, na 6 maanden ben ik ook nog gaan temperaturen. Dat gaf nog meer inzicht. Bij de huisarts en in het ziekenhuis waren ze heel blij ermee. En zijn we gelijk met die app gaan monitoren. Toen dus ook direct zwanger geraakt. Ovulatietesten bleken mij eisprong niet goed te meten en soms sprong het eitje niet en kreeg ik nog een poging.... Nu voor een tweede bezig. 2 maanden nu en ik hou weer alle symptomen bij maar ga niet testen en temperaturen. Voorlopig op de natuurlijke manier dus!