Hallo Dames, ik heb bij mijn ovulatietesten van sensitest 3 zwangerschapstesten gekregen en ik vroeg mij af of deze betrouwbaar zijn. Ik heb 3 pakjes van 2v5 van de kruidvat en een digitale van clearblue (voor het aantal weken dat je zwanger bent), mocht het raak zijn! Dus genoeg achter de hand Groetjes
wanneer mag je testten? ben alleen bekend met kruidvat en als die positief is gooi ik cb tegen aan met weken
Ik heb 7 maart positief getest, zaterdag waarschijnlijk eiersprong gehad. Dus rond 23 maart ga ik testen. Op mijn nod
Ik heb ze altijd scheelt nogal qua prijs hihi. Ik vind ze betrouwbaar. Niét zwanger geven ze erg goed aan. Hihi Wél zwanger overigens ook!
Heb je de dipsticks ? Dit is van 5 dagen voor Nod ( de onderste is sensitest ) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums11744-picture73195.html 2 en 3 dagen later weer getest en dat zag er zo uit ( beide sensitest ) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums11744-picture73348.html En terwijl de sensitesten er zo uitzagen zag de kruidvat er met de zelfde urine zo uit http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums11744-picture73353.html Ik vind het niet zo heel veel verschil met de kruidvat dus ik heb er goede ervaring mee
Gek genoeg klopt dit inderdaad, dit was bij mij ook het geval. De sensitest geeft een lichtere streep als de kruitvat testen....
Hoi friesin, Ik heb die ook bij mijn ovulatietesten zitten dus wil ze als het nodig is ook gaan gebruiken!! Ik heb de 8ste maart een pos. ovulatietest gehad dus denk dan de 10de mijn eisprong en daar even 14 dagen bij opgeteld 24 maart testen!! Maar weet niet of ik dat kan volhouden. Sinds vandaag last van mijn lies en steekjes in mijn buik..... Verder nergens last van dus afwachten pffff dat duurt zo lang nog tot volgende week zondag wachten Succes Friesin
Ik ben er niet zo blij mee. Mijn ovulatietesten bleven na mijn eisprong donker waardoor je echt onzeker wordt of je nu wel een eitje hebt gehad. Gelukkig voel ik mijn eisprong dus ik wist zeker dat ie geweest was. Had op 25 feb een smiley met CB, dus toen was de test al positief. En had een zwangerschapstest gedaan, waarop 3 strepen zichtbaar waren en ik ben niet zwanger
Ja hoor,die zijn gewoon betrouwbaar. Ik heb ze gebruikt om te testen bij mijn zoontje* en was gewoon luid en duidelijk toen ik zwanger was van hem En bij niet zwanger niks geen vage lijntjes of iets. Ik vond ze fijn en ze zijn nog eens lekker goedkoop ook. Wat wil je nog meer (ja een knal positieve zwangerschapstest hihi)
Ik lees ff mee. Ik had dezelfde vraag over de sensitest. Ze zijn inderdaad iets minder gevoelig. Maar heeft de sensitest valse pennestreepjes of voorgedrukte streepjes? Had ik vanochtend namelijk...
Ik heb dipsticks van sensitest liggen. Heb er een geprobeerd om te kijken of er een streepje op zou komen staan als ik niet zwanger zou zijn. hahah Maar was helemaal wit. Dus tot nu toe betrouwbaar. Hoop volgende week op 2 streepjes
Deze zijn van vanochtend (als jullie het kunnen zien hoor. Foto is gemaakt in schemer en met telefoon). Ik ken dit wel van de 2v5 maar niet van de sensitest. Is er nog hoop? Bovenste is niet bewerkt. Bekijk bijlage 312177 Onderste is wel wat bewerkt. Bekijk bijlage 312178
Ik lijk aan de onderkant wel een vaag vlekje te zien, maar of ik daar een streepke van kan maken.. Heb je al een andere zt geprobeerd van een ander merk? Duim voor je :-D
Tevreden met sensitest! Negatief blijft negatief! Positief ook getest! 3 dagen voor nod. Ik denk dat er iets te zien is Wendy! Over 2 dagen weer eentje doen?
Thanks dames! Ik denk dat ik morgen inderdaad even naar de drogist ga en dan zondag weer test. Dit was de enige die ik in huis had.