Goeiemorgen, Ik ben 9w5d zwanger en heb gisteren een Angelsound Doppler gekocht. Nu is mijn vraag; is dit schadelijk voor mijn baby? Ik heb deze gisteren al eens gebruikt en na een kwartier halfuur zoeken heb ik het hartje van mijn baby gevonden .Ik moest wel wat hard duwen tegen mijn venusheuvel , maar heb mezelf wel geen pijn gedaan . Groetjes Celine
Ik ben hier wel erg ongerust over,want heb al eens opgezocht op het internet en weet niet echt wat ik er nu moet van denken.en weet niet echt of ik mijn vraag aan 1 vn de vk gesteld heb door gewoon een nieuw onderwerp te plaatsen?ik zou ook graag een antwoord krijgen op mijn vraag
hoi we weten niet of het schadelijk is. We zijn er daarom terughoudend mee. Elke week 1 keer luisteren gedurende max 5 minuten is prima. Geen zorgen maken verder. Maar het is nu nog wel heel vroeg om te luisteren hoor! Vanaf 12 weken gaat het makkelijker en kun je het haartje wrs ook sneller vinden. Soms duurt het een poosje voor je antwoord krijgt op je vraag hier, we doen dit werk naast onze drukke baan. Bij dringende vragen adviseren we je om je eigen verloskundige te bellen. Mirjam