Ik ook met een extra gevoelige test, vorige week nog Omo wit! Weet alleen niet wanneer mijn nod is! Die zou eigenlijk vorige week zijn, maar had afgelopen weekend aflopende ovulatietesten (was ik ook pas van het weekend mee begonnen) dus ergens vorige week mijn ei pas gehad. Volgende week ga ik er een nieuwe test tegenaan gooien.
Wel geprobeerd een foto te maken maar daar zie ik hem niet op lijkt of ik de test niet scherp genoeg in beeld kan krijgen :-S dus foto weer weggegooid. (Zowel ik als Vl zag hem wel op de test maar niet op de foto, en om nou te zeggen dat we heel erg wakker waren , hadden het net op het werk pas over wat we gezien hadden, toen gaf hij ook aan dat hij het streepje ook wel zag maar wel met moeite!)
Die is in ieder geval scherper als die van mij, ga proberen hem vanmiddag nog eens op de foto te zetten!
@evelientje morgen weer even testen. En soms help jet de test in ander (meer) licht te leggen om hem scherp te krijgen
ja 20 januari eruit gehaald 21 t/m 28 januari bloeding gehad en nieuwe cyclus begon 29 januari zonder ongi en nu dus zwanger met spiraal had ik 29 januari ongi moeten worden en in die cyclus is mijn lichaam verder gegaan.