zwanger worden na verwijdering van mirena .

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elizabeth81, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ja vanaochten heb ik getest, alleen met een test van de action ipv kv2x5. Test was maar ietsjes duidelijker. Waarschijnlijk is de kv test gewoon gevoeliger dus ik moet me ook niet druk maken.

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Lijkt me een prima plan. Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt en het gaf mij een bepaalde rust. Maar ik ben dan ook echt een controlefreak. hahahaha

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik heb trouwen ook nog een CB digitaal liggen. Ik durf hem niet zo goed te doen omdat het niet zwanger wel heel confronterend is. Vrijdag is officeel mijn nod, zou ik hem dan doen of morgenvroeg?

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja lastig ik zou voor zekerheid tot vrijdag wachten! duim voor je!

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Kon niet langer wachten

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11 KB
      Weergaven:
      16
  6. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    kijk super meid! Dat zit wel goed zo te zien! :) gefeliciteerd.

ik twijfel heel erg wanneer ik weer ga testen...denk dat ik zaterdag nog een gokje waag...haha. gelukkig zijn die testen niet al te duur dat scheelt

7. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Danif!

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Idd die paar euro kunnen wel. Cb testen zijn mega duur terwijl ze gewoon hetzelfde doen. Toch gek dat ik nu pas zekerheid voel, na de cd test. Goede marketing noemen ze dat hahaha

9. Evientje

Evientje Niet meer actief

Gefeliciteerd danif! En nu vooral lekker genieten!
    Hier de afgelopen dagen ovulatietesten gedaan, dinsdag was hij heel licht (geen foto) woensdag donkerder en gisteren was hij weer lichter. De bovenste is van woensdag, onderste is van donderdag.
    Gisteren begin van de avond flinke steken onder in me buik gehad en een ploppend gevoel. Volgens mijn gevoel dus gisteren mijn ei ook echt gehad...
    En nu dan maar weer op het wachtbankje!

Edit: ik ga de cb ook pas doen na een duidelijke streep op de goedkope zw testen hoor!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      20
  10. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Thanx iedereen!

Evientje Goed dat je je ei hebt gevonden. Ik zou vandaag en morgen wel even klussen. Gewoon om Het zeker te weten

11. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd naar mijn ovutest vandaag. Gisteren een positieve, maar het schommelt bij mij zo erg dat ik me afvraag wanneer ze eindelijk echt lichter gaan worden. Vanaf 5 maart heb ik steeds al van die twijfeltests (wel of niet positief). Gisteren in ieder geval duidelijk, hoop vanaf vandaag dan weer lichter.. ;)

12. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Bij mij knalde die ineens 1 dag. Geen oplopende of aflopende testen.

13. Evientje

Dat klussen komt wel goed...
    Nu hopen dat de komende weken de spanning een beetje binnen de perken blijft betreffende mijn ex.
    Het lijkt wel alsof hij ruikt dat we er mee bezig zijn, want hij is behoorlijk moeilijk aan het doen!

14. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    kijk mooi dat je je ei gevonden heb! o problemen met je ex? balen zeg! zit je nu ook niet op te wachten.

ik ga morgen ochtend maar weer zwangerschapstest doen.

vannacht lag mijn zoontje wat te spoken en toen kreeg ik ook weer zo een leeg en misselijk gevoel.

nu ook zins paar dagen vreemde smaak in mijn mond en onderbuik doet af en toe zeer...ben zo benieuwd. mocht die lichte bloeding mijn ongi geweest zijn zou ik vandaag of morgen weer ongesteld moeten worden (als dat klopt) dus wachten maar

15. Evientje

Ik blijf voor je duimen Stephanie!
    Ex heeft begeleide omgang alleen zoon wil niet meer, was al een aflopende zaken qua willen, mede omdat ex overduidelijk aan het stoken is! En omgangsbegeleidsfer doet er weinig tot niks mee!

16. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    dank je wel! zou niet anders weten wat er met mijn lijf aan de hand is voel me nu al week of 2 met vlagen misselijk en moe en tepels zijn echt anders..maar ja je weet het nooit

o balen is dat zeg! hoe oud is je zoontje?

17. Evientje

Mijn zoontje is nu 5,5 jaar. Zijn al bijna 4 jaar uit elkaar, maar is een heel lang verhaal. Vader is kort gezegd niet echt een vader, maar wet zegt dat een kind recht heeft op beide ouders, ben ik het wel mee eens zolang het geen plicht wordt. En dat is hoe het nu toegepast wordt. Ik schaam me naar mijn zoon dat ik zo een vader voor hem uitgezocht heb. Gelukkig maakt Vl veel goed voor zl maar het lijkt er heel erg op dat ex alles maar mag blijven flikken, zonder gevolgen, en ik als moeder en zoon alles maar moeten pikken. Dat levert bij mij stress en spanning op doordat ik zie hoe zl er onder lijdt!

18. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ja dat snap ik word je niet blij van.ja natuurlijk is beide ouders het beste maar moet wel leuk blijven en niet dat je zoon er met tegenzin naar toe moet inderdaad

Net toch nog test gedaan maar weer negatief.word er gek van.misschien in de ochtend beter.voel me echt beroerd momenteel

Had net voor zekerheid huisarts gebeld.aan assistent gevraag of het vaker voor komt dat je je zo voelt na verwijderen van spiraal naar dat had ze nog nooit gehoord.ze zou mijn dokter maandag terug laten bellen

Want als ik niet zwanger ben zou ik toch wel willen weten waarom ik me dan al 2 weken zo voel.

Ben ook zo moe.ba

19. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ik wilde net de test weg gooien maar toch ff buiten bekeken (dit was 20 min na test ongeveer) nu zie ik wel een heeeel licht streepje. zou natuurlijk indroog streepje kunnen zijn maar heb dit niet eerder gehad bij deze testen..dus misschien een heeel klein beetje meer hoop nu. dus morgen met ochtend urine testen. dan zou hij duidelijker moeten zijn als nu toch?

20. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland

Heb je een foto?
    En idd morgen nog Es' testen. Bij mij werden de testen na verloop van tijd beter zichtbaar, vooral action en kV testen hebben tijd nodig. Wat spannend......

Deel Deze Pagina