Nee kreeg hem er niet duidelijk op.nu zie je nog een streepje in het midden lopen.dat lijkt meer op een indroogstreepje Vind het nu wel steeds spannender worden.morgen vroeg maar testen.of vannacht als die kleine weer aan het spoken is en ik moet eerder naar de wc haha
ja fijn he hahah. zo maar lekker op tijd slapen kan ik snel testen. morgen in elk geval lekker afleiding mocht het negatief zijn (gaan lekker met die kleine man zwemmen)
Das balen Stephanie... Hoop dat de volgende ronde snel voor je mag beginnen dan ben je ook van de onzekerheid af! Al had ik je een positieve test heel erg gegund!
@stefanie, hè wat jammer nou, was zo fijn geweest. Ik las een infofolder van de mirena (stond op een website van een ziekenhuis) dat bij sommige dames het even kan duren voordat de cyclus op gang komt.
Ja dacht ik ook maar verscheen pas na half uur.toen ik na 5 min keek als je heel goed keek leek er wel iets te staan maar dan moest je er ongeveer vergroot glas bij houden zeg maar. Nou ja afwachten maar
Blijft toch wel spannend Stephanie! Hier steekjes in me buik, kan me innesteling nog niet zijn volgens mij, dat is toch pas tussen dag 7-9 na eisprong? We wachten het maar weer af... Ben wel alles aan het bijhouden nu om voor mezelf inzicht te krijgen in mijn cyclus!
Ik had de week na mijn eisprong een een trekkend gevoel in mijn buik, dus zou best voorbereidende werkzaamheden kunnen zijn
ja mar dat was echt heel moeilijk te zien hoor zo licht was het. woensdag ofzo maar weer testen. ik voelde me bij mijn zoontje toen ook al heel snel anders na de eisprong...dus wie weet evientje...afwachten maar weer
Ik ben benieuwd wat de nabije toekomst gaat brengen hihi Ik kan me alleen nog herinneren dat ik een week voor het testen (was een giga knaltest) heel de week misselijk was (had toen ook getest maar was negatief!) voor de rest kan ik het me niet zo goed herinneren. Maar ja is ook al wel 6 jaar geleden! En een periode waarvan ik veel dingen liever vergeet om het maar zo te noemen!
hoi allemaal, heb alles even doorgelezen, en wil me ook graag bij deze aanmelden. ik heb begin januarie 2014 een mirena laten plaatsen en heb hem 6 maart weer laten verwijderen,alleen maar ellende van dat ding, na het verwijderen ligt bloed verlies..2 dagen later heftige bloedverlies gehad van een aantal dagen, reden dat ik hem heb verwijderd is dat we toch wel voor een 2e willen gaan, mn dochtertje is nu 2,5 en vinden dat we er wel aan toe zijn, geen idee wanneer mn normale cyclus begint of gewoon door gaat, normaal altijd 1 van 28 dagen, dat zou betekenen dat ik morgen ongesteld zou moeten worden. maar vind het latig om te zeggen aangezien ik na verwijdering toch wel een aantal dagen flink bloed verlies heb gehad... iemand een idee,,van hoe en wat??
@geertjetog Je hebt maar heel kort de spiraal gehad, maar zou er toch geen pijl op durven trekken. @stephanie Als we nu zwanger zijn gaan we vooral heel erg genieten heb ik besloten, zowel van alle leuke als minder leuke bijverschijnselen! Wat dat betreft hebben we er allebei wel echt zin in! Klinkt zo raar! Maar zal er wel mee te maken hebben dat ik bij zl niet bezig was met zwanger worden en nu bewust gekozen is om voor een kleine uk te gaan!
Vandaag toch nog even een ovulatietestje gedaan, gisteren was hij nog lichter als die van donderdag. Kon het niet laten naar aanleiding van die steekjes. Nu weer lichter dus heb mijn ei gevonden weet ik eigenlijk wel zeker! Zo en dan nu toch maar weer verder wachten op het wachtbankje!