Ik heb getest maar hij is negatief dus ff afwachten anders over paar dagen weer een doen.. spannend....
jazeker... die onzekerheid he? ga wel dingen merken aan mijn lichaam maar ja weet niet of ik t mij inbeeld... hahahahaha. plus omdat ik mijn cyclus niet weet weet ik ook niet wanneer ik mag testen he hahaha. en bij jou wanneer voor t laatst ongesteld? en wanneer zou je t weer moeten worden?
Ik was de week de verwijdering 1 dag ongesteld. Ik zou dan nu mijn eisprong hebben. Ik heb ovutesten gekocht maar daar komt nog niets uit. Of ik ben te laat.
tijdens mirena krijg je gewoon eisprong he? alleen door de hormonen van mirena bouwt de baarmoeder geen laagjes op waardoor eitje niet in kan nestelen. Ik ben dus twee weken voor verwijdering ongesteld geweest en gewoon al begonnen om de dag te klussen.... en na verwijdering een dag bloeding (flink) daarna dag niks daarna paar dagen gevloeid en dan ook echt toen dag of twee plakkerig slijm... en gisteren lichtbruine vlek met daarin roze vlek erin.... rammelende darmen.... plassen als een gek.... en BOERENNNNNN jeetje lijk wel een vent... terwijl ik geen koolzuurhoudende dranken drink... schrik er telkens van echt hard... thuis ongegeneerd hahaha en last van onderbuik (ook opgezet) en steken in mijn vaginastreek... en steken in onderrug... ach ja misschien beeld ik t me allemaal wel in
Hier met de 2e ook mijn spiraal laten verwijderen en een cyclus overgeslagen en die daarna gelijk zwangere Nummer 1 was ook in 1x zwanger alleen was ik toen ziek dus geen pil geslikt en 1x onveilig gedaan.
ik duim ook voor jou ben echt zo ongeduldig hahahaha. hoop op snel positieve test en voor iedereen hier ook! jullie al kwaaltjes? of positieve testen?? of wanneer gaan jullie testen?
misschien heb je die ook al gehad?????? Haha straks zelfde dag verwijderd en tegelijkertijd zwanger haha zal wat zijn hahaha
Ik ben wel ontzettend emo. Ik heb mijn mobiel per ongeluk laten vallen (kapot) en ik flipte gewoon. Dat doe ik normaal nooit. En een vreselijk kort lontje. Ik herken mezelf helemaal niet Dat zou wel heel leuk zijn
spannend!!! ik heb weer een test gedaan (ongeduld ik ben haha). maar.... weer negatief.... ik snap er niks van. ik had nog een action zwangerschapstest liggen.. dacht ach ja kosten toch niks haha. zo balen ik niet weet wanneer ik mag gaan testen.. als ik mijn laatste ongesteldheid reken... en zou uitgaan van cyclus van 28 dagen dan zou ik nu mijn 3de nod hebben ... Maar ja moet nog ff geduld hebben en das al mijn sterkste vak kramp wil niet altijd zeggen je ongesteld word he? Houd moed
Ik heb werkelijk geen idee. Als ik mijn laatste ongi met spiraaltje aanhou mag ik over 2 wk testen. Maar dan had ik nu ook een eisprong en dat is niet zo. . Dus ik wacht het gewoon nog 2 weken af en jij?
Ik denk ik morgen een clearblue koop die zijn zeer gevoelig. Misschien als t wat priller is dan ik denk dan moet die wel positief testen. als die dan negatief is wacht ik nog een week. wat een gedoe he? als je niet weet wat je cyclus is... Nu echt flink opgezette buik.... grotere borsten.... tepels zijn groter en voelen raar aan. nou ja raar weet niet hoe ik het moet zeggen. heel vreemd gevoel heb ook liever mijn ventje er ff vanaf blijft zou ik maar zeggen haha en die krampen die jij zegt te hebben met vlagen heb ik ook. denk oh nee daar komen die duivels.... en dan even later is het weg. en heb ik steken in mijn heup en onderrug...hmmmm