ja toch?! geen idee haha 5 februari spiraaltje verwijderd, 7 en 8 febr 2 dagen flinke bloeding gehad. en 14,15 en 16 februari lichte bloedingen gehad.dus denk dat die laatste mijn ongesteldheid was.voor spiraaltje had ik altijd cyclus van 28 dagen maar nu geen idee. voel me al wel 2,5 week niet echt lekker.
De test lijkt wel heel klein beetje lichter.niet heel veel maar wel iets ben ik bang.beetje jammer. Ga zaterdag nog maar x testen en tot die tijd hard duimen
Hcg verdubbelt per 2 dagen toch? En niet elke test is exact hetzelfde wat ook lichte verschillen kan opleveren. Ben benieuwd zaterdag! Plaats je dan weer een foto? Ik ga in ieder geval flink duimen!
ja geloof ik wel ja. vind het zo apart omdat ik nu al bijna 3 weken die verschijnselen heb...snap dan niet dat dat streepje dan zo licht is..maar ja zit in elk geval nog een streepje. denk dat ik vrijdag ochtend ga testen, dan zou het inprincipe ook duidelijker moeten zijn toch? pff geduld....geduld is op...haha
wat is jullie ervaring trouwens met die 2v5 van etos? die heb ik nu namelijk gehaald want kruidvat had ze niet meer op voorraad. (heb nu nog 1 test van kruidvat liggen)
Met de testen van de Etos heb ik geen ervaring, bij mijn vorige zwangerschap was de kruidvat negatief terwijl cb aangaf zwanger (6 jaar geleden). Ik heb nog 1 test van de kruidvat liggen, van vorige maand, en heb nog testen van de action liggen en van 123thuistesten.nl, heb voor mezelf gezegd dat als ik daar een duidelijke streep op heb dan ga ik met cb testen met indicator (heb ik er ook 1 van liggen, gekregen van een vriendin die nu zwanger is, onder het mom die heb ik niet meer nodig, laat hem jouw maar blij maken!)
Heb trouwens op het forum al wel een paar keer een topic voorbij zien komen dat er mensen zijn die pas 2 weken of later positief testte! Misschien even terug lezen? Ik ken het stukje geduld wel hoor had dat vorige maand toen mijn ei dus veel later was. En vervolgens kon ik ook niet wachten om te testen. Kan me nu redelijk inhouden, volgende week mag en kan ik testen! En dan duurt die week ineens heel lang
Ja heb ik gelezen inderdaad.nou morgen naar testen.desnoods 1 van etos en kruitvat. Ja dan duurt de week wel lang inderdaad.denk dat vandaag al lang gaat duren haha
Ik ben vannacht helaas ongesteld geworden.denk dus vroege miskraam aangezien ik wel 2 positieve testen heb gehad.nou ja is niet anders op naar de volgende ronde.naar ja wel balen.
Ja is echt wel balen inderdaad.maar ja nu is hopelijk die misselijkheid snel weg.en kunnen we gaan voor ronde 2.
Ze zeggen dat je na een mk sneller zwanger bent door de hormonen in je lijf. Dus dat is een klein voordeeltje
O oké.kan ik er dan nu van uitgaan dat dit mijn normale ongesteldheid is? Had jij toen ook zo onwijze buikpijn bij die miskraam?
Ik had afgelopen keer wel heel erg buikpijn, leken een beetje op weeën. Had toen ook licht positieve testjes gehad. Vanochtend vroeg wakker geworden van de misselijkheid en alles er ook uitgespuugd. Morgen ga ik proberen te testen, ik weet het veel te vroeg maar moet maandag op controle bij de ha ivm hartkloppingen door de stress. Ben benieuwd... Edit:Was vorige periode wel vergelijkbaar met wat ik in 2007 voelde, alleen wel minder stolsels was toen 11 weken.
Nee ik had het eigenlijk niet eens door, pas dagen erna was ik weeïg dus ik dacht eerst mijn ongi kan ook een inestelingsbloeding zijn en deed toen een cb test. Daarin stond zwanger. Dag erna waren de testen negatief. De enige verklaring volgens de huisarts is dat ik toch even zwanger was. Drie weken na de mk was ik ongi, dus mijn cyclus klopte daarna niet helemaal. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik zou ovulatietesten gebruiken zodat je je ei kan vinden
Nou ja afwachten dus maar.nee wil geen ovulatietesten gaan gebruiken nu al.baten het f op wijze beloop.gaan gewoon lekker klussen en zien het dan wel hoe of wat.zouden eigenlijk half april pas echt beginnen er voor te gaan.of eigenlijk pas als we op vakantie gaan in mei Dus nu gewoon lekker genieten van de kleine die volgende maand 1 word.en mocht ik zwanger worden zou het super zijn maar wil er niet elke dag mee bezig zijn en dat gebeurt wel als ik ovulatie testen ga gebruiken Voel me trouwens nog met vlagen misselijk en tepels zijn nog anders.benieuwd hoelang dit nog duurt
Ik zou als het bloeden is gestopt nog een testje doen voor de zekerheid, weet je in ieder geval zeker dat je een Omo witte test hebt gehad als het echt een mk was, anders zou het ook nog kunnen dat er eerst 2-eitjes waren en er maar 1 is over gebleven. Ik heb vanmorgen getest voor mijn gevoel staan de lijntjes beide niet helemaal in het midden. Maar zijn wel allebei roze. Ben volgens mij nu 9 of 10 dpo dus nog wel vroeg.