zwanger worden na verwijdering van mirena .

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elizabeth81, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Heb je duidelijkere foto, ik kan het niet zo goed zien

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Van die test niet, heb vanmiddag nog een andere gedaan, op de foto zie je alleen het streepje nog minder als in het echt...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      3
  3. Evientje

Hoe voel je je nu danif? Veel last van kwaaltjes? Of valt het mee?

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Lijk wel iets te zien.wel onduidelijk.

Ja misschien wel even doen al denk ik dat er nu niks meer zit

Bloeden is bijna gestopt alleen nog wat bruinig

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Op zich voel ik me prima, af en toe wat weeïg en gevoelige boobs. Alleen ik heb veel buikpijn,vooral bij mijn lies en schaambot. Als het morgen nog zo is maar even de vk vragen wat zij ervan vindt.

6. Evientje

Zou ik ook doen, hoeft niks te zijn maar ze zeggen niet voor niks beter tien keer teveel als 1 keer te weinig! Had je nou al een echo gehad?
    Ik ga denk ik dinsdag of woensdag een test doen, ga het morgen wel aangeven bij de ha, ivm mogelijke medicatie...

7. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Nee nog geen echo gehad. Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik me niet zo moet aanstellen maar ja kan het beter zeker weten

8. Evientje

Weet je al wanneer je voor de intake en echo mag?

9. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Pas in week 8 een intake en week 10 de eerste echo

10. Evientje

Das nog lang wachten...
    Ik had vorige keer de dag na de positieve test een intake bij de vk, oa ivm medicatie die ik gebruikte en nu nog steeds gebruik. Dus zal wel weer eerder moeten om dat allemaal door te spreken, en zal na de vorige zwangerschap (beter gezegd de complicaties) en de situatie met mijn ex zal toch voor extra controles zorgen, vermoed ik.

11. MG87

MG87 Lid

31 jul 2010
    37
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik heb niet meer zo fanatiek meegeschreven, maar in het begin wel. Mijn spiraal is 23 januari verwijderd en heb gewacht tot ik 1 keer ongesteld werd. Dat is nu 29 dagen geleden en vanavond had ik zowaar een positieve test in handen! Voel me prima, los van gevoelige borsten en opgeblazen gevoel, maar dat heb ik vaker voor NOD.

Kan dus snel gaan! Hoe gaat het met jullie? Zie aan Danif haar banner dat ik jou ook mag feliciteren, leuk!

12. Evientje

Wow gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!
    Ik ben in afwachting van mijn nod (vandaag of morgen), heb wel tuurtesten maar die had ik vorige maand ook...
    Voel me nog steeds niet alsof ik mijn periode krijg, dus dat lijkt me positief...

13. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @mg87 gefeliciteerd!
    Beide net zo snel zwanger dus wat ik heb 14 dagen eerder
    Mijn spiraal eruit laten halen en ben ondertussen al bijna 6 welen zwanger. Veel buikpijn gehad dus heb gister een echo gehad en het hartje klopt!

14. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    gefeliciteerd!

o gaaf danif!gefeliciteerd!

ik heb 2 dagen flink gebloed (vroege miskraam waarschijnlijk) en toen nog dag of 3 bruinig bloed verlies en nu is misselijkheid eigenlijk helemaal weg. tepels zijn nog wel anders dan anders en af en toe buikpijn. ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden...

15. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Dat is dus duidelijk, volgende ronde is het raak!

16. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    zou fijn zijn danif maar durf daar ff niet op te hopen hoor! weet niet eens wanneer volgende ronde begint...denk dat deze bloeding door miskraam kwam en niet mijn ongi was...lijkt mij...

maar hebben afgesproken om er niet teveel mee bezig te zijn. hebben drukke weekenden komende weken. (oa 1 ste verjaardag van ons zoontje) en daar willen we ons op richten en wil niet dat dat overschaduwd word door de onzekerheid wel of niet zwanger zeg maar.

17. Evientje

Danif wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, is toch wel een hele geruststelling!
    Mijn nod was vandaag of morgen, tot nog toe nog geen rode monsters maar ook geen duidelijke streep op een test...
    Morgen weer een doen, en dan zondag weer denk ik.
    Overigens wel zowel bij kV als bij action als bij 123thuistesten dipstick een heel erg tuurstreepje gehad... Dus ben benieuwd laat die knaller maar komen! Hihi

18. Evientje

Vanmorgen getest, zou 2 dagen overtijd zijn, nog geen rode monsters ook nog steeds niet het idee dat ze eraan komen. Vind hem wel licht voor na nod...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,3 KB
      Weergaven:
      8
  19. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0