Foto is idd wazig maar ik zie wel een streep. Gefeliciteerd meid!!! Elke vrouw maakt een andere hoeveelheid hcg aan dus zou morgen gewoon nog eens testen. En een digitale halen die is zo heerlijk duidelijk met zwanger erin!
Heb een digitale al liggen... Maar wil eigenlijk liever eerst een duidelijkere streep...Vl is dit weekend niet bij thuis, maar zag hem op de foto ook staan... Ga morgen of maandag nog eens testen... Was hij bij jouw al duidelijker op en na nod?
Vandaag toch echt doorgezet, lijkt het, nog steeds minder als normaal. Nu met koorts en migraine naar bed...
Dag voor nod was bij mij de streep al duidelijk. Maar verschilt echt per vrouw. Balen meid dat je ongi toch is gekomen. Echt klote Beterschap
Hij zet alleen niet echt door is steeds een klein beetje, ik denk alles bij elkaar opgeteld nog geen mini tampon per dag? Gisteren dacht ik dat het verder doorzette maar was toch niet...
hoi hoi hier ook nog steeds niet ongesteld.. geen idee wanneer ik het zou moeten worden denk zelf morgen of overmorgen...gister laat in de middag een test gedaan die was negatief,, maar das ook niet zo gek lijkt mij... aangezien het laat op de dag was.. heb wel wat rare dingen.. zoals steken in beide zijen,,, kramperig gevoel in onderbuik.. heel veel willen drinken. geen idee wanneer ik moet testen miss ergens rond donderdag of vrijdag??
@geertjetog heb je nog getest? Hier vorige week 'ongesteld' geweest voorzover je het zo kan noemen, want was echt heel weinig, denk bij elkaar opgeteld in de 2 dagen dat het duurde 1 maandverbandje ofzo... Nu wel steeds buikpijn en pijn in mijn liezen. Misschien toch alle stress en spanning die dwars zit!?
Hier gister de mirena laten verwijderen. Tijdens de mirena had ik best een regelmatige 'cyclus'; werd standaard één dag in de maand lichtelijk ongesteld. Nu afgelopen weekend licht ongesteld geweest en gister laten verwijderen. Mijn gynaecoloog vertelde dat ik na verwijdering eigenlijk meteen al vruchtbaar ben en dat als ik van het weekend mijn menstruatie heb gehad, ik dus kans heb over 2 weken mijn eisprong kan hebben. Echter, twijfel ik hier een beetje over hahaha. Liever zie of wil ik een echte doorbloeding en wil ik graag m'n natuurlijke cyclus op gang laten komen. Hoe denken jullie hierover?
Hier in februari mijn spiraal laten verwijderen.. Tot nu toe geen cyclus ivm pco! Nu morgen laatste provera en dan wachten totdat mijn menstruatie komt zodat ik kan beginnen met clomid!
heey allemaal, wat leuk om te lezen dat er toch al zo veel positieve testen zijn!! super! gefeliciteerd allemaal! ik heb begin januari mijn spiraal laten verwijderen en testte ook echt laat pas positief, maar ben nu bijna 3 maanden zwanger maandag heb ik mijn 3e echo op de 1e en de 2e zag alles er goed uit gelukkig.. liefs, nana
ik heb 21 maart vroege miskraam gehad. toen 3 dagen onwijs veel bloed verlies gehad daarna niks meer. week daarna wass zwangerschapstest spierwit. nu heb ik zins gister dan ik veel moet boeren (had ik tijdens eerste zwangerschap ook heel snel) verder nergens last van. wel af en toe zere buik, en van de week 1 dag wat misselijk. nou we gaan het zien