Wat ontzettend leuk zeg, gefeliciteerd! Groot klein hoe heb je het gevierd. En wat had je aan? Dan kan het gewoon niet anders dan dat je zwanger bent, dat is je huwelijkskado
Ik heb het klein gevierd. Paar vrienden erbij. Ik een netjes tuniekje en mijn ventje in spijker hihi. Daarna feest thuis. En savonds chinees gehaald. Was echt heel speciaal. We willen de trouwerij ook nog wel een keer over doen en dan met de kleding enz.. maar gaan we ff voor sparen haha. Kinderen vonden het ook super hihi De oudste (Digna 7 Had haar nieuwe coolcat kleren aan) Mijn zoon ( Niek 4 had een blauwe broek, blauw met grijs gestreepte trui). En de jongste ( Femke had grijze trui en broek aan met fel roze wolige bodywarmer weet niet hoe zo'n ding heet haha) Was super!
Wat heerlijk om te horen. Het is zo belangrijk dat die dag speciaal voelt. Fijn voor jullie! En nu genieten van de wittebroodsweken hihi
Dat gaat zeker wel lukken thx Straks clear blue halen ... kijken welk moment van de dag die gedaan moet worden hoop nog vandaag Maar zal wel in de ochtend moeten.. PPPFFFF zo spannend
Hahaha Danif, Heb nog geen test gehaald hahaha we zijn nu aan t eten en dan gaan we ff. Zal t gelijk plaatsen als ik meer weet oke? werkse nog even
Nog geen test gedaan. Heb wat druppels bloed waarschijnlijk toch duiveltjes? Of zal ik ff aankijken tot morgen vroeg? grrrrrrrrr:x
Het is niet echt ongesteldheid heb geen buikpijn/rugpijn.... wat ik normaal echt wel heb. En het is niet echt rood rood... hmmmm Dus morgen als t niet meer word toch ff testen...
Nou ik heb een test gedaan en is .....negatief grrrrrr Daarna werd ik gelijk ongesteld moet niet gekker worden. En niet een beetje ongesteld FLINK ongesteld!:x:x:x Maar ja op naar de volgende ronde dan toch echt proberen wat minder stress op mijn donder te krijgen.... Trouwen is ook niet niks he? haha Maar blijf hier wel in de gaten houden en posten hoor laat je niet alleen. Tenslotte ga ik ook gewoon door.
He meid flink balen zeg, was zo leuk geweest! Maar nu heb je wel duidelijkheid dat je cyclus op gang is gekomen. Ik heb ook even getest, helaas ook witter dan wit
Hallo allemaal, ik ben normaal niet zo van de forums, maar nu ik zo mee lees is het eigenlijk wel zo leuk om informatie met elkaar te kunnen delen. Zag dat ik sinds juli 2010 niet meer online geweest ben! Ik heb een zoontje van ruim 4 jaar en wij gaan voor de tweede. Vandaag is mijn spiraal verwijdert. We laten het op zijn beloop, eerst maar eens ongesteldheid afwachten. Ben benieuwd!
Nou meid we gaan helemaal gelijk op, ik ben net ook ongesteld geworden. De eerste ronde, here we come!!!! Ben eerlijk gezegd best opgelucht. Weg onduidelijkheid en hallo controle
Leuk om te horen dat je ook wat groter leeftijdsverschil tussen de eerste en tweede hebt. De meeste hebben 1-2 jaar ertussen en dat maakt me wat onzeker. Hoe denk jij erover?
Ondertussen zie ik de voordelen van dit leeftijdsverschil in en maak ik mij daar niet meer zo druk over. Heb ik wel gedaan hoor! Maar eerder was bij ons geen optie (ivm afmaken studie, verhuizen en baan). Het is nu eenmaal zo en eigenlijk ben ik gewoon blij dat we voor de tweede gaan. Mijn zoon gaat lekker naar school, dan alle tijd voor die kleine en die zal zich alleen wat meer moeten gaan voegen aan het 'school' ritme. Maar dat is niet anders dan ik nu ouders zie met een derde waarvan de oudste op school zit.. Het zal uiteraard weer even wennen zijn met zo'n uk erbij! Ben ondertussen best gewend aan het hebben van 1 kind die je makkelijk overal mee naar toe neemt en de vrijheden die je ondertussen weer hebt doordat hij naar school. Waar ben jij precies onzeker over?