Ik krijg veel reacties zoals, dan heb je wel veel leeftijdsverschil, vind je dat niet jammer. Ik wilde eigenlijk graag 2 jaar leeftijdsverschil ertussen omdat ze dan samen kunnen spelen. Maar mijn man was nog lang niet toe aan een tweede kindje. Ik zie ook de veel voordelen. En een ukje erbij zou mijn vierjarige geweldig vinden, want zijn is een echt moedertje voor haar babyneefje. Daarbij is het ook veel minder druk om dat de oudste idd naar school toe gaat en al super zelfstandig is. Die kleed zichzelf aan en uit, red zich met naar de wc gaan en smeert al haar eigen brood. Dus eigenlijk moet ik niet zo zeuren hahaha. Toch heb ik nu wel het gevoel dat het snel moet gebeuren om het verschil niet te groot te maken, gek he
Lekker he die zelfstandigheid al! Dat scheelt inderdaad een hoop drukte. Ik wilde ook al even een tweede, maar manlief niet. Nu wil hij liever niet dat het kindje in november/december komt. Heb hem gezegd dat het lang niet altijd meteen raak hoeft te zijn en we dus gewoon moeten zien. Hij zei daarop dan gaan we er gewoon voor, dat laat ik mij geen twee keer zeggen en dag later spiraal eruit. Dat was even schrikken voor hem haha. Nu er toch al zoveel ruimte tussen zit heb ik niet zoiets dat het snel moet. Maar heb wel gezegd dat als mijn oudste 6, dit wel erg groot verschil is (duurt nog even hoor). Ben er wel klaar voor, dus wat dat betreft mag het wel snel! Heb tijd over nu mijn zoon naar school is Mijn omgeving vraagt er eigenlijk niet zo naar (wel toen we net verhuisd waren naar 1gezinswoning), wellicht denken zij dat het niet meer gebeurt. Dus ze zullen wel verrast zijn mocht er positief nieuws zijn binnenkort!
Ik sluit me aan bij een aantal andere reacties, nooit weer een spiraaltje voor mij. Ik had er niet echt veel last van bij het weghalen (heb m ook maar kort gehad) maar juist wel terwijl hij er gewoon in zat, daarom weer weg laten halen.
Goh wat grappig, bij mij is het eigenlijk precies zo gelopen. Gek dat mannen er soms zoveel tijd voor nodig hebben. Ik vind 6 jaar idd ook veel dus ik hoop heel erg dat het snel gebeurd.
Om terug te komen op 'het' onderwerp. Gaan De meeste jullie nu voor de 1e of 2e ronde?! Vanmorgen is bij dus spiraal eruit gehaald, tot nog toe nergens last van.
@mg87 Ja wij gaan zeker door naar de 2de ronde. @danif hahaha wat grapig zelfde dag verwijdering zelfde dag ongi hahahaha op naar de tweede ronde hihi. Ik heb t altijd wel fijn gevonden kids wat leeftijdsverschil hebben. mijn oudste word in mei 8 en mijn tweede is 4 heerlijk! en de jongste is 15 maanden ook heerlijk. Ik vind persoonlijk tussen ongeveer 2 tot 4 jaar ertussen wel fijn. Idd zijn die wat meer onafhankelijk en loop je niet te zeulen met twee kleintjes. Maar dat is iederen hun eigen voorkeuren hihi Hier echt hele zware ongesteldheid met echt grote zwarte vlokken niet normaal hahaha
Wow bij mij blijft het Bescheiden maar dat is altijd zo geweest. Ik ga ook zeker genieten van het verschil eb probeer het Commentaar naast me neer te leggen. Ik tel dit trouwens als eerste ronde aangezien het Geen hele cyclus was (erg he hihi)
hier ook heel zwaar met grote zwarte vlokken na verwijdering, pfff niet leuk meer. maandag eruit gehaald, sinds dinsdag zo ongesteld.
@leandrotje ja is niet leuk maar ik heb de negende de mirena al laten verwijderen..was twee weken geleden toen een a twee dagen bloeding gehad... week geleden lichtbruin met roze in t midden (afscheiding.) en nu ineens ongesteld niet te zuinig. Is zo erg ik met kraamverband loop en zijn niet aan te slepen
Ja ik heb nu gewoon maandverband maar eigenlijk niet te doen. Dikke stolsels en het wordt met de dag erger. En als ik opsta kan ik gelijk verschonen want loop gewoon leeg. Ik heb hem maandag eruit laten halen en dinsdag begon het en nu wordt het met de dag erger...
Owhhh als ik dat allemaal lees staat mij dus nog wat te wachten.. Gister eruit gehaald en de huisarts gaf aan dat bloeding wel mee zou vallen. Tot nu toe is dat nog zo.. Succes jullie!
Nou, of je hebt de andere kant. Ik heb 3 dagen na het verwijderen (18 dec) 1 dagje wat bloedverlies gehad, maar nu al een ruime maand helemaal niets.. En nog geen tekenen van een aankomende menstruatie. Ik zou willen dat er weer iets zou komen. Ik heb totaaaaaal geen idee waar ik in een eventuele cyclus zou zitten.
Dat is ook onzeker dan, wachten kan zoooo lang duren. Hoop voor jou dat je snel meer duidelijkheid hebt. Nu was ik tijdens laatste jaar van Mirena elke maand ongesteld, hebben andere dat ook gehad? Al hou ik dat aan zal ik komende week mijn menstruatie hebben..
Nou gister ongi geworden en nu houd het al weer op. Alleen nog een beetje bruin. Zou het wel echte ongi zijn? Vreemd hoor. Zie het maar als begin van mijn cyclus en wacht het even af
Ik was ook elke maand ongi met mijn mirena. 1 dag daarna was het over. Net al nu eigenlijk. Er heeft geen 4 weken tussen gezeten trouwens. 1 week voor spiraaltje eruit ging van is ongi en 2 weken later (nu dus) weer
Ik ben het nog steeds heel erg. Word er ook echt slap van zo erg! loop met kraamverband (3 a 4 keer verschonen). NIet normaal normaal nooit zo erg. De zwarte vlokken zijn weg dat wel. @ danif; spannend zo weinig bloeding... kan je nog zwanger zijn.... Soms kan t zijn je toch nog in begin rond zelfde tijd wat bloed verliest.. ben benieuwd hihi.
Kan dat? Voor de zekerheid dan maar getest, maar niets hoor, witter dan wit hahahaha Jij had toch ook eerst een beetje Elizabeth en pas na een paar dagen brak het echt Door, toch? Wat erg dat je zo ongi bent, vertrouw je het wel? Anders even ha bellen
ik ben ook gigantisch beroerd, jullie ook gehad? bleghhh. zal wel met het afkicken van de hormonen komen.