zwanger worden na verwijdering van mirena .

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elizabeth81, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik voel me vandaag niet al te best, erg beroerd bleh

2. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    danif ik doe met je mee.

vannacht gigantisch overgegeven tot ik echt leeg was, daarna was het goed maar vanmiddag was ik me toch moe en beroerd en hele tijd boeren.

echt niet leuk meer....

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    O jakkes, ik heb nog niet overgegeven gelukkig alleen constant dat weeïge gevoel.

4. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb even mee gelezen met jullie en ik zit in hetzelfde schuitje!
    Ik heb 24 dec de mirena later verwijderen, reden hiervan was dat ik constant vloeide. Ik heb hem iets langer dan een half jaar gehad. En ik wat het helemaal zat, nu wilde toch wel weer gaan voor een derde.

Nu speelt er het volgende: nadat de spiraal verwijderd was ging ik na 2 dagen vloeien dat duurde ongeveer 4 dagen. Het was niet heel veel maar ook niet heel weinig. Maar tot nu toe ben ik nog niet ongesteld geworden terwijl ik normaal altijd een cyclus van 28dagen heb.
    Ik voel wel van alles o.a. rommelde darmen, last van borsten, pukkeltjes op borsten (had ik bij mijn 2 vorige zwangerschappen ook) meer last van acne en continu het gevoel dat ik ongesteld moet worden ( als is dat de laatste 2 dagen minder geworden) maar de rest niet.
    Ik heb vorige week om de dag denk een test gedaan maar tot nu toe spierwit... Dus ik begrijp er helemaal niks meer van.

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Als je rekent vanaf de eerste dag van ongi zit je nu dus op 31, wanneer heb je voor het laatst getest? Frustrerend is dit hè. Ik hoorde van een ander dat ze haar eerste ongi had overgeslagen. Gebruik je ook ovulatietesten? Misschien kun je je eisprong vinden.

6. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik heb vanochtend voor het laatst getest en heb naar mijn gevoel mij eisprong duidelijk gevoeld. Heb namelijk altijd last van buikpijn tijdens de eisprong altijd al gehad en na eerste zwangerschap was het mij pas duidelijk dat het dan in de periode van de eisprong was. Dus heb daarom ook nog nooit ovulatietesten gebruikt. Bij de tweede zwangerschap was het gelijk raak.

Het is inderdaad frustrerend je weet niet waar je aan toe bent. Kan niet meer doen dan afwachten... En dat maakt het helemaal vervelend.

7. MG87

MG87 Lid

31 jul 2010
    37
    0
    0
    He wat balen dat jullie je zo blehh voelen. Maar dan voel ik mij wat minder alleen in het beroerd voelen.. Al hoop ik uiteraard dat jullie je al beter voelen. Vandaag ongesteld geworden, dat is fijn want dan is mijn cyclus nog zelfde als met spiraal. Maar ben potje beroerd, weeïg gevoel tot niet net maar toch wel wat misselijk.. Weet dan wel waar het van is, dat scheelt.. Al is het anders dan met spiraal.

Afwachten dan idd Diaantje1984! Hopelijk wijst de test snel duidelijkheid uit :)

8. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    goedemorgen,

mijn ongesteldheid is na precies een week klaar.

ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen allemaal.

9. elizabeth81

5 sep 2007
    58
    0
    0
    Thuis/moeder
    Noord-Brabant
    Hier ben ik weer eens haha.
    Mijn ongesteldheid is nu zo goed als weg eindelijk.
    Maar was zo veel en zoveel stolsels dat ik denk ik een miskraam gehad heb. niets aan te doen gaan gewoon weer vrolijk verder haha.

Danif jij nog wat nieuws? jij was wel heel kort ongesteld he?

10. elizabeth81

5 sep 2007
    58
    0
    0
    Thuis/moeder
    Noord-Brabant
    andere al geslaagde pogingen?

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik heb volgende week pas een eisprong als mijn cyclus normaal is, maar geen flauw idee, voor mij dus echt afwachten!

12. elizabeth81

5 sep 2007
    58
    0
    0
    Thuis/moeder
    Noord-Brabant
    Bij mij ook afwachten... pfff is al zo erg mijn sterkste kant dat ik gewoonweg nu gewoon ga proberen er niet mee bezig te zijn hahaha. stuur af en toe een bericht maar lees zeker me hahaha. en plaatsen natuurlijk!

13. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Hallo allemaal!

Ik heb me zojuist aangemeld om te kunnen mee kletsen.

Mijn vriend en ik hadden besloten om de spiraal eruit te laten halen om hopelijk zwanger te worden. Ik heb de spiraal 3.9 jaar geleden laten zetten en heb in die tijd 2keer een lichte bloeding gehad. De 11 januari werd ik opeens flink ongesteld. De 13e januari is de spiraal eruit gegaan( had nog gedacht om af te bellen maar hij word ook gezet als je ongesteld bent dus dacht laat maar gaan) de 14e was ik niet meer ongesteld en de 15 heb ik 2 dagen nagebloed van de spiraal eruit halen denk ik. We hebben flink geklust deze maand en hopen dat het raak is natuurlijk, de vorige keer was het ook meteen raak alleen is dat helaas een miskraam geworden.

Ik lees dat ik niet de enige ben die vanalles voelt in mn lichaam. Verschrikkelijk dat ik me zelf zo gek maak maar kan er niks aan doen.

Hoe is het bij jullie???

Groetjes

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik ben de afgelopen weer heel Erg misselijk. Als die 1,5 dag ongi een innestelingsbloeding is, dan zou ik dus zwanger kunnen zijn. Het is nu 4 weken geleden dat ik ongi was met spiraal. Na 2 weken kleine bloeding. Qua telling klopt het, of maak ik mezelf gek??? Ik wilde vanochtend testen, testen op OEPS. Morgenvroeg dan maar, of kan een cb test ook gewoon overdag

15. elizabeth81

5 sep 2007
    58
    0
    0
    Thuis/moeder
    Noord-Brabant
    @lynnetje welkom spannend allemaal.

@ danif spannend meid hou je ons op de hoogte???

16. MG87

MG87 Lid

31 jul 2010
    37
    0
    0
    Spannend Danif!

Als mijn cyclus is zoals tijdens spiraal, dan heb ik komende week mijn eisprong.. Klussen dus maar ;)

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik heb ook maar even een mooie banner gemaakt :D

dan moet mijn cyclus wel gewoon hetzelfde blijven, 28 dagen, maar we zullen zien!

18. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    @elizabeth81 dankjewel! En nog proficiat met jullie huwelijk!

Wanneer kunnen jullie allemaal testen???

Wij hebben 8 februari de nod dag. Mn gevoel zegt dat het al raak is , maar ben bang dat ik mezelf gek maar, heb al 5 dagen rugpijn, veel plassen, sterk ruiken, moeeeeee, opgeblazen gevoel maar ook verstopping dus kan daar ook van komen. De dagen gaan momenteel echt te langzaam!

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Nou in ben een heerlijke doos. Dure cb digitaal testen gehaald, plas ik niet mis whaaaaa. Ik denk dat de test maar 1 sec in de urine is geweest. Oepsie. Dus een niet zwanger uitslag. Morgenvroeg maar even in een bakje plassen. Blijft wel spannend zo. Ben nog steeds de hele dag misselijk

20. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik heb eigenlijk altijd getest met de 2 voor 5 euro van kruidvat.

ik zou 18 februari mogen testen.

maar ik ga nergens vanuit hoor.

vorige keer toen we voor een 2e gingen was het zo:

23 juli spiraal verwijderd

25-28 juli een bloeding

5-8 augustus een bloeding

23 september positieve test

dus dat was gewoon een hele rare cyclus maar naast de kleine bloedingen wel dus gelijk zwanger.

Deel Deze Pagina