Goh klinkt net als mij: 9 jan spiraal eruit 11-12 jan bloeding 23-24 januari een bloeding Nu hopen dat ik straks ook een positieve test in handen heb
@leandrotje. thanks hihi. @ danif spannend hey doos hahaha moet wel raak plassen idd whaaah lach me krom haha zie het me helemaal voor me heb t ook wel eens mee gemaakt en kan nog herinneren ik me toen helemaal suf heb gelachen haha. Idd beter idee in een potje dan idd hahaha succes en ik blijf voor je hopen
Hoi dames. ik had 9 december 2013 mijn spiraal laten verwijderen. 11 december 5 dgn bloed. en 22 december 3 dgn bloed. ik teste deze maand flink positief Dus in 2 weken tijd was het raak. helaas is dit een mk geworden. maar 7 februari is mijn vruchtbaartse dag dus gaan we er weer voor. juist na een mk ben je vruchtbaarder dus vandaar zo snel en dat is bij mij goed bij mijn verwerking. maar het kan dus heel snel raak zijn na verwijdering spiraal.
Wou DANIF!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!! super Je blijft wel hier posten he? haha dan kan iedereen mekaar volgen.
Vervelend dat het de eerste keer mis is gegaan. Heb je de ha ook gevraagd of dit vaker voorkomt na spiraaltje Verwijderen of is het toeval? Super goed hoe je er mee omgaat. Fijn dat je luisterde naar je eigen gevoel, daar draait het tenslotte om
wauw danif, gefeliciteerd zeg! dan is jouw cyclus dus gewoon doorgegaan tijdens het verwijderen!! super zeg! als mijn cyclus ook gewoon door was gegaan dan had ik ook al ongesteld moeten wezen, maar ik ben niet zwanger zover ik weet, want heb natuurlijk zoveel bloed verloren in die week, dat was geen kleine bloeding.
Nou ik snap er helemaal niets meer van. Ik wilde net voor de zekerheid nog den test doen, omdat ik het gewoon niet geloofde en nu staat er 'niet zwanger'. Hoe kan dat nou???
Gefeliciteerd Danif! Na hoe lang teste je nou positief? Bij mij is er nog steeds niks de bekennen. Gister weer een test gedaan en negatief. En ik heb echt enorm last van mijn voorgevel en voel mij precies hetzelfde als bij de vorige zwangerschappen. Dus of ik heb een latere eisprong gehad, wat ik heel vreemd vind want ik voel hem altijd overduidelijk. Of alles is gewoon in de war. Weet iemand of je na een mirena ook een cyclus kan overslaan?
Ok en na hoeveel weken werd je toen ongesteld? Of niet? Volgens mij las ik in de eerdere berichten dan na overslaan gelijk zwanger was. Wanneer heb je toen een test gedaan?
Ik werd niet ongesteld. Pas 23 september getest maar ik was nog maar pril zwanger. 23 juli had ik mijn spiraal laten verwijderen.
ow wat raar, ook ochtend urine gebruikt? morgen nog eens testen zou ik zeggen, want als je een miskraam zou hebben gehad zou die toch nog positief moeten testen 1 dag later. of even de dokter bellen morgen, zodat je daar nog eens kan testen en bloedprikken succes!!
Ja met ochtend urine. Ik was wel laat op bed en vroeg wakker. En veel thee gedronken gisteravond. Wellicht dat dat een rol speelt. Ik heb ook geen idee wanneer mijn nod moest zijn, aangezien mijn spiraal er net een paar weken uit is
Ok nou het is nog steeds afwachten. Wat erg frustrerend is... Ik heb de spiraal 24dec laten verwijderen en tot nu toe nog niks te bekennen maar ik voel mij wel net als de vorige zwangerschappen.Maar goed misschien hoeft dat ook niks te zeggen. Ik heb mezelf voorgenomen om voorlopig maar niet te gaan testen.