ben ook benieuwd hoe het met danif is. ik hou het een beetje in de gaten door de stand van mijn baarmoeder en het slijm. ik ga nu wel richting eisprong, hij ligt nog wel laag, maar slijm begint al wel elastisch te worden. klinkt smakelijk je zou nu zeggen, aan de klus, alleen is die vent van mij weg voor zijn werk en morgenavond laat pas weer thuis
Ik heb vanochtend weer getest en ontdekte heel heel licht streepje. ( je moet heel goed kijken) zie foto Huisartsassistent en de advieslijn van clearblue gebeld en die geven aan dat is ws zwanger ben, maar dat het nog wat te Vroeg is. Beide zeiden dat een eisprong echt niet te testen is met een zwangerschapstest. Hier op het forum zijn de ervaringen anders. Dus nog steeds geen duidelijkheid. Zolang er geen bloed is ben ik dis Gewoon zwanger. Wel kan op mk (hcg wordt misschien minder)
vervelend danif! Zoals ik al had verwacht heb ik inderdaad deze dagen mijn eisprong, dus deze ronde wordt het hem niet. heb echt net een ovulatietest gedaan en er kwam wel een flinke streep, maar nog niet zo dik als de test streep.
Ik kon het toch niet laten om gisteren een test te doen ik voelde mij zo beroerd en ja hoor! Was mijn gevoel toch goed. Twee streepjes, vanochtend weer. Helemaal blij! Nu hopen dat het goed gaat. Ben alleen benieuwd hoever ik dan ben als ik mijn laatste bloeding zou aanhouden dan ben ik a.s vrijdag 6wk. Morgen maar even de digitale test van clearblue doen. Danif hoe is het met jou?
wauw diaantje, gefeliciteerd!! ik heb mijn cervixslijm vanmorgen weer gecheckt en wauw, het is gewoon zoals het moet zijn als je vruchtbaar bent, dus mijn vent moet vanavond aan het werk als ie thuis komt
Waauw gefeliciteerd meid echt geweldig! Bij mij blijven de zwangerschapstesten negatief, dus ik heb nog even de huisarts gebeld. Die vind het het meest waarschijnlijk dat ik een kleine mk heb gehad. De bloeding die ik 23 janauri had was waarschijnlijk de MK en de positieve test was een laatste stukje van het HCG.
hallo Danif, Ik zou niet weten hoe ik zit hahaha. Bij mij was de grote bloeding volgens de dokter samenloop van omstandigheden... Door de wond die ik nog had van verwijderen en hoogswaarschijnlijk miskraam.. dus ja word er ook niet wijzer van hahaha. We klussen gewoon door. En dat dikke slijm??? nog NOOIITTT gehad hahaha
vandaag is het slijm nog rekbaarder als gisteren dus zit te twijfelen of we nog een keer moeten klussen (dus elke dag) of morgen pas weer.
@ diaantje van harte meid!!! @danif, Zover ik bereken moet ik 18 februari ongi worden... is dan mijn miss NOD???
Wat, dus jij hebt ook een mk gehad, jakkes. Ze zeggen dat je de ronde na mk vruchtbaarder bent dus daar gaan we voor!
heel raar om uit te leggen, hihihihi je moet met 2 vingers naar je bmm gaan en dan kan je er wat in knijpen zeg maar en dan heb je wat slijm tussen je vingers, haal je je vingers dichtgeknepen eruit en dan je vingers uit elkaar halen, zo kan je zien of het rekbaar is of niet. en als je vruchtbaar bent dan kan je er hele draden mee maken en breekt het niet. maar ik lees ook wel vaker dat mensen geen slijm hebben, dus heeft geen garantie linkje: Cervixslijm - je vruchtbare dagen bepalen
Jaja Danif we gaan er weer voor haha. En tja miskraam ... liever zo vroeg dan paar weken of maanden verder zou ik maar zeggen. Dat zou ik nooit mee willen maken dus maar niet aan denken en doorgaan haha