Zwanger worden na vroeggeboorte 17 t/m 24 weken

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Verox, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. antwoord

    antwoord Actief lid

    30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BellaNoa ik vond het in het begin erg moeilijk wel niet zeggen tegen mijn zus en jah ze hebben onderzoek op haar verricht in het zh. en het bleek idd door die kinderziektes te komen maar we konden er niks aan doen nog wij nog mijn zus ik was pas net zwanger.. we hebben er jaren lang over gedaan om zwanger te kunnen worden... we zouden bijna voor onderzoeken naar het zh gaan.. uiteindelijk heb ik een lang gesprek met mijn zus gehad gelukkig besefte zij dat niemand er wat aan kon doen...

    @Rikigf, ik heb hele zware epilepsie vandaar dat ik niet bij een vk mocht blijven ik moest naar het zh voor alles controles ook omdat stoppen met mijn medicatie geen optie is... dus ik heb zoiezo al 4 echo's gehad en op de laatste bleek er toch iets niet goed te zijn afgelopen week heb ik onderzoeken gehad... en aanstaande donderdag krijgen we daar de uitslagen van het is even afwachten of het echt wat is de laatste uitslagen die ik had waren positief en leek het allemaal mee te vallen... we moeten dus gewoon afwachten maar het blijft allemaal nog spannend...
     
  2. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    @antwoord, tjee zeg. En dat wachten duurt lang. ik hoop dat je een beetje afleiding hebt. Ik duim voor jullie donderdag. Ik hoop dat alles goed is en blijft gaan! Liefs
     
  3. BellaNoa

    BellaNoa Niet meer actief

    Lieve meiden,

    Ik ben weer ZWANGER! :D
     
  4. Verox

    Verox Niet meer actief

    BellaNoa van Harte Gefeliciteerd!

    Ook ik heb sinds kort een positieve zwangerschapstest in handen.
    Misschien is het tijd om een nieuw topic te beginnen.
    Maar ik heb er nog moeite mee het te geloven en mezelf "zwanger" te noemen. Ik ben hoopvol en optimistisch naar de toekomst, maar zal alles stap voor stap moeten bekijken, en de eerste stap is zwanger blijven tot aan mijn eerste echo met acht weken.

    BellaNoa, heel veel geluk de komende weken!
    Liefs.
     
  5. BellaNoa

    BellaNoa Niet meer actief

    Lieve Verox,

    Gefeliciteerd met je zwangerschap en goed dat je het nu ook neer durft te zetten ;) De eerste stap is in ieder geval gezet.
     
  6. LoPi

    LoPi Bekend lid

    7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Wat fijn om hier al wat positieve verhalen te lezen. Ik lees al een tijdje mee, maar ben nog een tijdje in ontkenningsfase geweest, en wilde me er niet teveel mee bezig houden (wel zien wat er gebeurd), maar ook hier zwanger. A.s. vrijdag de eerste echo en het besef (en de misselijkheid) begint nu echt te landen...

    Ik zou het wel fijn vinden om mee te kletsen; hier of in een nieuw (zwanger) topic. Dat laatste ligt denk ik vooral aan de (nog) niet zwangere dames: wat vinden zij het prettigst?
     
  7. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.508
    496
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Verox, BellaNoa, van harte gefeliciteerd met de twee streepjes;) Ik duim heel hard voor een plakbeebje en dat alles goed mag verlopen en jullie over een dikke 8 maanden een heel mooi wondertje in jullie armen mogen houden!
     
  8. BellaNoa

    BellaNoa Niet meer actief

    @ Lopi, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

    @ Hopmarjanneke, bedankt voor je felicitatie :) Pff ik hoop het ook echt ja dat we over 8 maanden dit wondertje in onze armen mogen sluiten! Ik zei vorige week nog, dat ik zo naar het moment uit kijk dat ik met een maxi cosi op mijn schoot het ziekenhuis uit wordt gereden ipv met een mandje! Hoop dit echt NOOIT meer mee te maken.
     
  9. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    BellaNoa, Verox en Lopi gefeliciteerd. Heel spannend, maar positief blijven.

    @antwoord heel veel succes morgen!
     
  10. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik heb alles gelezen, maar kan even niet uitgebreid antwoorden, honden liggen op me en kan maar met 1 hand typen.

    Ik wil me ook melden.
    Bevallen met 24 weken en 3 dagen. 7 dagen mogen 'genieten' van ons meisje in de couveuse. Helaas afscheid moeten nemen, omdat ze tig hersenbloedingen kreeg, waar niet meer mee te leven zou zijn.

    Na 3 maanden weer zwanger, maar bij 5 weken een miskraam. Nu weer ongesteld en van hieruit gaan we weer verder. Ik hoop echt heeeel erg dat ik weer snel zwanger ben. Ik vond het heerlijk, eindelijk weer een beetje hoop en zin in de toekomst. Maar dat heeft niet lang geduurd helaas.

    Wat mij betreft is het juist fijn om de zwangere en nog niet zwangere dames in 1 topic te hebben. Ikzelf vind het altijd fijn om ook de positieve verhalen te lezen en niet alleen met mensen te praten die er ook gek van worden dat het zo 'lang' duurt. Maar weet niet of iedereen dat fijn vind.

    BellaNoa van harte !! :D
    Verox jou heb ik al gefeliciteerd, maar geniet ervan meid!
     
  11. BellaNoa

    BellaNoa Niet meer actief

    @ Riki en beetje mama, dankjewel!

    @ Beetjemama, wat rot dat het de vorige keer een mk is geworden. Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn!

    Het blijft hier aftellen, eerst tot we de 'gevaren zone' uit zijn en daarna nog tot de 20 weken echo. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat. Hieronder trouwens nog mijn CB :)
     
  12. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hihi leuk met die eendjes! Heerlijk he, zo'n posi test.
     
  13. BellaNoa

    BellaNoa Niet meer actief

    Ja :) Het geeft me in ieder geval weer een lach op mn gezicht die ik toch wel maanden heb gemist
     
  14. LoPi

    LoPi Bekend lid

    7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Dat herken ik helemaal. Ik ben zeker af en toe nog verdrietig, maar dan denk ik aan het nieuwe wondertje in mijn buik en krijg ik een big smile... Morgen 1e echo, duimen jullie mee?
     
  15. BellaNoa

    BellaNoa Niet meer actief

    Zeker duim ik mee! :D Veel succes morgen, maar ook veel plezier met de eerste ontmoeting met jullie wondertje
     
  16. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Lopi!
     
  17. Verox

    Verox Niet meer actief

    Ook hier leven we met je mee Lopi! Zo spannend! Vergeet er niet van te genieten ;) veel geluk!
     
  18. BellaNoa

    BellaNoa Niet meer actief

    Mailen sommige van jullie toevallig ook mee bij Lieve Engeltjes? Er kwam laatst een oproep of er iemand interesse had om haar verhaal te delen in het tijdschrift Flair, nav een slechte 20 wkn echo. Ik had me opgegeven en een stukje van ons verhaal verteld. Ze gaven aan dat ze veel inzendingen hadden gehad en ze nog zouden laten weten of het ons verhaal zou worden, of niet.

    Vandaag kreeg ik een mailtje, dat ze graag ons verhaal willen vertellen in het tijdschrift. Er komt dan een interview (telefonisch) en een fotograaf bij ons thuis langs. Hat artikel gaat er voornamelijk over dat de 20 weken echo geen pret echo is, maar dat er dus soms ook wel eens vervelend nieuws kan komen.
     
  19. antwoord

    antwoord Actief lid

    30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    #39 antwoord, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    Hey Meiden,

    @ zwangere gefeliciteerd wat fijn!!!

    iemand zei dat ik het voorbeeld was toch.. :)

    hier vandaag een zware dag gehad in het zh ik moet aanstaande woensdag weer terug voor die tijd gaan ze overleggen of het niet beter is dat ik helemaal plat ga pffttt ik kon door de grond zakken ben zo bang dat het weer fout gaat al die onzekerheden...ik leef nu echt helemaal naar de 24 weken toe... vind het zo moeilijk.. kan alleen maar denken als ik die voorbij ben heeft het tenminste nog een kans.. helemaal plat dat gaat hem ook niet worden heb hier een hond rondlopen en een huishouden ik word van de gedachte alleen al gek... :( het zou dan om bijna 25 weken plat gaan hoe moet ik dat vol houden... :( maar goed ik ga proberen te slapen het is alleen nogal druk in mijn hoofd... :x
     
  20. MelanieL1990

    28 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo..

    Ik ben 9 januari bevallen van een tweeling duur van de zwangerschap was 19 wk en 3 dagen..
    Toch willen we weer proberen zwanger te raken volgende maand zou ik als ik nog zwanger was geweest volgroeit op de wereld zetten maar helaas zit er behoorlijk tegen op!!!
    Maar hoop dat ik toch binnenkort mag zeggen dat ze een broertje of zusje erbij krijgen nog maar weer afwachten...
     

Deel Deze Pagina