weet niet juist waar ik deze moet plaatsen drm zet ik het bij zwanger worden.... nou even een gesprek gehad met mijn zus ze zegt dat als je na gemeenschap je gaat wassen dat je minder kans maakt om zwanger te worden!! geloof er niets van! wat denken jullie
Hoi, Dat is echt onzin.. Het gaat om de actieve (zwemmende) zaadcellen en direct na de lozing gaan die meteen via het slijmvlies van je baarmoedermond richting je eileiders.. Mits je rond je eisprong zit natuurlijk, anders is je slijmvlies minder toegankelijk (lees: zwembaar), maar dan kan er sowieso geen bevruchting zijn natuurlijk. Ik weet niet hoe diep je gaat als je je wast, maar als je je baarmoedermond ook meewast, ben je iets te zorgvuldig denk ik (knipoog). groetjes Patricia
Ik lach jou niet uit maar je zus wel Als je gemeenschap heb gehad is het een ware strijd van binnen hoor. Maak je niet druk en lach haar maar uit haha.
Je vagina wassen met zeep is zowiezo niet echt gezond omdat het de zuurtegraad verstoort. Ik weet niet of het kwaad zou kunnen. Wij wassen ons trouwens eerst voor we gemeenschap hebben ipv andersom omdat we meestal 's avonds gemeenschap hebben. En de volgende ochtend terug wassen, maar dan is er wel een hele poos tussen. Wat ik wel heb gehoord van een kennis is dat je niet mag urineren na de gemeenschap, omdat dit de kans op bevruchting zou verkleinen???? Iets dat in de dierenwereld (bij schapen ofzo) zou voorkomen??? (opzettelijk urineren) Kweet niet of we het moeten geloven?
ik was me altijd dadelijk na gemeenchap "kan zo niet slapen" en ik moet ook zeggen ik moet altijd plassen na gemeenschap! ik was me niet met zeep maar ik gebruik die speciale zeep van de kruitvat haal ik die.
direct na gemeenschap, en dan bedoel ik echt à la minute met de vaginale douche erdoor is niet goed hoor! VK heeft me dat ook afgeraden! Zeker als je zwanger wil worden is het gebruik van de douche (ik gebruikte hem voorheen ook, vooral tijdens menstruatie ) niet verstandig, omdat je al is het zonder vloeistof, zelfs door het kalk in het kraanwater, de zuurtegraad van de vagina beïnvloed! Nu denk ik niet dat je met die tsunami alle zwemmers weer naar buiten spoelt, maar het is echt een afrader als je zwanger wil worden!
nee ik was niet dadelijk dadelijk maar zo wat knuffelen enz met men ventje ik zal zeggen zo'n 15 a025 min na gemeenschap douche
Ik zou het niet doen alleen al omdat het teveel tussen m'n oren zit Maar ik denk dat het geen kwaad kan hoor, je zou altijd nog rond je eisprong het niet kunnen doen om de pepsi challenge bij jezelf een keer uit te voeren, maar ik denk in theorie dat het onmogelijk is. Al lijkt me een inwendige douche geen geweldig idee. Voor het slapen gaan en iets tussen je benen duwen om het op te vangen lijkt me minder erg dan wanneer je s' ochtends sex hebt en het zou er uit druipen terwijl je onderweg bent of vanalles moet doen. Ik heb altijd iets gepakt om het eruit te laten druppen, maarja ik heb altijd in gedeelde huizen gewoont waar ik geen mogelijkheid had om gelijk alles schoon te maken na de sex en daarna ben ik dat eigenlijk nooit gaan doen
Ja maar dat gaat toch stinken na een tijdje? (_)' Vind het geen fris idee en denk dat de zwemmers wel redelijk snel na het klaarkomen al onderweg zijn.. Ik douche altijd na 5 min ongeveer..
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik vind dat sommigen van de mensen in dit topic wel heel snel iets vies vinden... Ik was down under alleen met water en ik douche 1 keer in de 2 dagen. Ik kan jullie verzekeren dat ik beslist niet stink, en een schimmelinfectie of blaasontsteking heb ik nog nooit gehad!
Raket 78; sommige mensen zijn daar toch wel iets gevoeliger voor al heb ik zelf geen ervaring.. Ben zelf ook niet zo dat ik 3 x per dag douche ofzo, maar na seks vind ik het wel even lekker.. Heb het namelijk 1 x niet gedaan maar jemig, dat rook niet lekker de volgende ochtend haha!
Het schijnt wel goed te zijn om 5 minuten te wachten met naar het toilet gaan, zodat het nog even kan zakken. De meeste zaadcellen zullen dan al wel onderweg maar je geeft er wel meer de kans Ik wacht meestal wel een tijdje en ga dan naar het toilet zodat het meeste weg is helemaal wassen doe ik eigenlijk niet. Vaginale douche is idd afgeraden als je probeert zwanger te worden! Oh en het is ook zinvol om zelf een hoogtepunt te hebben nadat je man een zaadlozing heeft gehad Dit staat bijv. op een site bij zwanger worden tips: Niet douchen Het nemen van een douche of bad tijdens of vlak na de geslachtsgemeenschap kan de kans op bevruchting verkleinen. Water of zeep kunnen in je vagina de werking van de zaadjes verstoren. Blijf na het vrijen enkele minuten op je rug liggen met je opgetrokken knieen. Dit bevordert dat het zaad eenvoudiger verder getransporteerd kan worden. Zo verhoog je de kans op zwanger worden
Hmmm, ik kom nooit klaar tijdens seks... Maar ik wacht het wel af, ben zelf van mening dat het niet echt veel kwaad kan aangezien de beste zwemmers na 5 minuten al wel onderweg zijn..... Maar dit zijn sowieso altijd lastige vragen want op de ene site staat dit, en op de andere site weer dat.. En iedereen denkt wat anders..
Tja, het kan dan wel op een site staan, maar ik vraag me af in hoeverre dit wetenschappelijk is bewezen. Dat vaginale douches geen goed idee zijn als je zwanger wilt worden lijkt me op zich wel logisch, maar dat met opgetrokken benen liggen... Ik weet het niet hoor. Wassen met zeep is sowieso niet zo goed voor de zuurgraad, ik weet niet precies hoe het met zeepvrije wastabletten zit. Maar of dat ook effect heeft op de vruchtbaarheid..?
Nee wassen met zeep is sowieso niet goed. Heb pasgeleden ook op tv programma gezien dat die zeep die ''zogenaamd speciaal voor je vagina'' bestemd is, ook meer kwaad dan goed doet! Maar de zaadjes zwemmen toch redelijk snel door je baarmoedermond, dan maakt het toch niet uit als je je inwendig wast? Je kunt je baarmoedermond toch niet in....
(Hihi, als ik mijn berichten zo doorlees heb ik het idee alsof ik mezelf probeer te overtuigen dat het geen kwaad kan dat ik me inwendig heb gewassen na de gemeenschap.. )