Wel of niet testen !?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blondmeisje123, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondmeisje123

Blondmeisje123 Nieuw lid

10 feb 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi ..
    Vandaag ben ik 8 dagen overtijd maar nog geen test gedaan ! Ik ben wel eens vaker 3/4 dagen overtijd geweest en heb toen gelijk een test gedaan , beetje te enthousiast geweest want was elke keer negatief.
    Nu ben ik dus 8 dagen overtijd en dacht maakt eerst een forum aan , Ik ben af en toe wel misselijk maar niet de hele dag en ook niet altijd alleen in de ochtend.
    Ik was van de week aan de diarree en me borsten doen ook zeer.

Iemand ervaring?

2. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Geen ervaring (helaas:p) maar ik zou zeggen toch wel reden om een testje te wagen. Nu zit je ook in spanning. Als de test negatief is, zou de teleurstelling evenwel komen als je ms toch nog doorbreekt. Maar stiekem hoop ik natuurlijk voor je dat die test hartstikke positief zal zijn!
    Maar het is aan jou zelf, waar je je zelf prettiger bij voelt. Niet iedereen zit in elkaar zoals nieuwsgierige ongeduldige ikke :p

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    er zit niets anders op dan testen. Succes en hopelijk goed nieuws

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou zeggen doe een test. ;)

5. Blondmeisje123

Blondmeisje123 Nieuw lid

10 feb 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er morgenvroeg gelijk een halen !
    Ik ben 16 en hoop nog niet een moeder te worden maar als t zo is laat ik het komen , ik ben tegen abortus en kan een kind onderhouden..
    Risico van t vak ..

6. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Risico van t vak???

Wil je trouwens wel even aanraden een test te halen bij de kruidvat. zitten er 2 in een doosje voor 5 euro.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

:$

Risico van het vak? Klinkt alsof je van sex je beroep hebt gemaakt ofzo, zeer vreemd.

Ik kan een kind onderhouden? Waarvan? Heb je een baan en woon je al op jezelf?
    Je zit niet meer op school?

Inderdaad even een zwangerschapstest doen en je gelijk laten controleren op een SOA. Is ook een risico van het vak! En bovendien gevaarlijk voor het ongeboren kind mocht je inderdaad zwanger zijn.

8. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Op mijn 16e was mijn menstruatie totaal niet op orde. Kon zomaar 8 weken tussen zitten.. dus het Kan ook door je pubertijd komen of door stress. Probeer een test en dan kan je verder.
    Ik ben wel heel benieuwd..

9. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    En? Is het positief?

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Jongens, dit kan toch niet echt zijn?! 16 - kan kind onderhouden - risico van het vak???
    Don't feed the troll!

11. Be Happy

Ik mis een like-knop. :D

Hoop desondanks toch stiekem dat TS nog reageert :p.

12. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Ze hoeft ook weer niet afgebrand te worden hoor ze is 16 nou en je zult versteld staan tegenwoordig hoe jonge moeders zijn! Niks mis mee en ze zeggn zelfs dat vanaf 16 jaar moeder worden gezonder is dat je inplaats bij wijs van spreken 40 jaar..
    Doe een test en succes met wat de uitkomst is wens je sterkte en laat je je kop niet gek maken dat je het niet kan ben zelf ook jong moeder en alles is prima in orde hoor een gezonde meid en heb eigen huis en getrouwd!!

13. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Al getest??

14. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sommige meiden van 16 zijn volwassener dan andere meiden van hun leeftijd.

Maar goed de opmerking risico van t vak viel mij ook een beetje verkeerd/raar.

15. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Waarom zou een meid van 16 geen kind kunnen onderhouden?
    Heb 2 vriendinnen die op hun 16de/17de moeder zijn geworden en die hebben het prima voor elkaar hoor!

Ik was ook 17 toen ik zwanger raakte en 18 toen de oudste geboren werd. Maakt mij dat nou een slechte moeder? Wat een onzin zeg!

16. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    Het gaat mij er niet om of je als 16-jarige wel of niet een kind kunt onderhouden, ik krijg argwaan bij de zeer luchtige toon. Krijg het gevoel dat hier niks van klopt.

17. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland

Zou me niks verbazen zie wel eens vaker zulke topics voorbij komen ;)

18. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

16 jarige reageren wel vaker luchtig. (en ondoordacht)dat hoort bij de "volwassenheid " van deze leeftijd

Voor ts: bij de action heb je 2 testen voor 2 euro ofzo. voor het geval je alweer misschien een " probleempje " hebt.

19. Be Happy

Ze is heel volwassen inderdaad. ;)
    Ze hoopt nog niet moeder te worden, maar heeft intussen blijkbaar altijd onveilige sex.....
    Een zwangerschap ziet zij als "risico van het vak".
    Een SOA is ook een risico van het vak overigens.
    Als je zo volwassen bent, laat je je daar ook even op testen.

Nog even een vraag voor degenen die trots zijn dat ze op hun 16e moeder zijn geworden ("omdat het beter is dan op je 40e zwanger te worden", ook een zeer volwassen opmerking trouwens!), jullie zouden het dus ook totaal niet erg vinden dat jullie kind op zijn/haar 16e vader of moeder wordt? Omdat het nu eenmaal beter is dan op latere leeftijd vader of moeder te worden?!?

Verder ben ik het er wel mee eens dat sommige 16-jarigen beter een kind kunnen opvoeden dan sommige 30-jarigen.

20. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Ik zeg niet perse dat het zo hoort maar het is zelfs bewezen dat het beter zou zijn en ik was 18 toen ik zwanger werd niet 16 maar ik haat mensen die van die vooroordelen hebben over jonge moeders! En zeker zie ik liever niet dat me eigen dochter ook vroeg zwanger word maar zal haar er niet op afbranden zoals sommige mensen wel doen. Punt is jonge moeders zijn niet perfect maar oudere ook zeker niet er bestaat geen perfecte ouder.

Deel Deze Pagina