Hey wat goed, meiden alweer op roze. Hier inmiddels gestart met ovulatie testen, voorlopig weinig nieuws want ze zijn echt wit... Hopelijk gauw een positieve test.
Wahhwha ik had ook altijd vroeg veel HCG maar hoe precies weet ik niet. Werd altijd gigantisch terug gezet bij de gyn. 3 keer. Dus ja, dan concludeer ik dat ik toch wel erg snel positieve test heb. @Rebo dus je kunt Grapje. Ik ga wel doen vanaf 7 dpo denk ik Maar ik voel meestal als ik zwanger ben. Voel nu niks. Mrja. Misschien morgen wel innesteling wie weet wie weet We blijven dromen he
@twee dan zou je nu dus misschien pas op 10 dpo zitten. Kan op zich nog raak zijn dus maar gewoon te vroeg voor positieve test. Heb je eerder zo’n last gehad van deze kwaaltjes vlak voor je ongi? @owl spannend! @MICH18 ik ging ook altijd vet vroeg testen aangezien ik toch een hele rits van die gratis dipsticks had. Die zijn nu allemaal op dus ga proberen deze ronde écht even uit te zingen tot nod. Ik vond het zo’n teleurstelling afgelopen maand met die innestelingsbloeding, streepjes en dan vervolgens 2 dagen overtijd als nog ongesteld. Hoop voor jou dat je gauw een streepje mag zien. Wanneer begin jij dan met testen? hier ook weer begonnen met ovutesten. Ik voel al trekkerig gevoelletje rond mijn eierstokken, dus iets vroeger begonnen om de piek niet te missen. Conform vorige maand zou mijn ei maandag/dinsdag komen, maar op basis van wat ik voel, misschien dit weekend al. Vorige maand hadden we het alle 5 dagen voor mijn ei gezellig gehad (dat ei had geen kans ) maar deze ronde gaan we om de dag doen, omdat dat beter zou zijn voor de kwaliteit van het sperma? Ben benieuwd...
Spannend meiden! @MICH18 @Rebo ik duim voor jullie @twee balen maar er is nog beetje hoop toch? Bij mijn oudste dochter testte ik pas na de NOD positief @Doublemom, yes vruchtbare periode komt er weer aan! @Rhombi mooie oploop! !
Ik denk vrijdag.. Dan ben ik 7 dpo.. Heb sensitest liggen die dipsticks die doe ik dan. Maar heb ook nog een predictor early en een clear blue digital. Maar denk dat ik predictor pas doe als ik lijntje zie op sensitest vind die anders te duur
Ik durf niet te zeggen of ik nou iets zie en als jij niets ziet, dan waarschijnlijk niet, maar je bent nog vroeg! Sorry dat ik wat stil ben, erg moe, dus weinig energie om te lezen en te reageren. Vind het wel een pittig idee nog zo moe voor zeker 6 weken..
Het is lastig of je iets in kan beelden of dat het niets is. Na een paar minuten zie je overal lijntjes. Vervelend maar is heel normaal hoor ik was bij mijn kinderen echt tot 11 weken kapot moe. Ik sliep s middags als het kon ( weekend) en s avonds lag ik vaak om 8uur op bed. Je lichaam is heel hardaan het werken he