Ik voel niets.. ik heb weinig last van mijn pms klachten maar dat kan toch wel Eens. @Doublemom nou idd is dat normaal niet bij sensitest?
@Rebo oef lastig. Ik had tot nu echt wit wit op sensitesten. En ik denk ook iets te zien... Maar had zelf vorige ronde ook zo'n streepje, ook op de predictor early en dat ging helaas niet goed. Predictor early gaf bij mij hoogstwaarschijnlijk op 8dpo een duidelijke tuurstreep. Early was die ochtend nog wit.. Volgende ochtend ook een duidelijke tuurstreep. Spannend, ik duim voor je!!
@Rosa5 in mijn ziekenhuis worden alle beelden digitaal bewaard op een afgesloten website. Als patiënt kan je die ook bekijken. Als ik deze ronde zwanger ben (laat ons hopen), dan hebben we inderdaad een ook beeld van het allerprilste begin. @djoyz dat wachten duurt inderdaad lang he. Ondertussen al meer duidelijkheid? Oh @MICH18 wat leuk! @Rebo succes met wachten. Duurt altijd lang he. @Rhombi fijn zo! @bluedrake ik duim voor een snelle positieve ovulatietest @Doublemom mijn gyn zei maandag dat het inderdaad beter is om om de dag te doen, anders zou de kwaliteit niet goed zijn.
Nee niets bijzonders ook omdat ik nu heel nuchter ben denk ik. De afgelopen 8 maanden elke maand van alles gevoeld wat natuurlijk ook weer bij pms hoort . Ik ga uit dat het niet zo is en dat sensitest indrooglijntjes heeft
Hmmm.. Ik heb goede hoop hoor Rebo. Blijf voor je duimen. Hier ziekenboeg thuis. De twee jongste zijn ziek. Dan merk je wel jeetje dat is vrij heftig.. Zeker als ik zelf straks ook volg want ze hebben echt de griep Ben vandaag 5 dpo maar merk ook nog niks.. Denk dat de innesteling tussen vandaag en 7 dpo toch echt moet gebeuren.. Tenminste lijkt mij.. Maar ik heb geen voorgevoel van dat het weleens raak kan zijn.. Dus dat zal dan ook wel niet.. Ik heb wel mijn vakantie in de zomer geannuleerd we zouden naar Spanje gaan.. Voor behoorlijk wat geld.. We zouden voor het eerst gaan rijden omdat ik op de camping nu telkens toch een auto mistte. Maar dit wil ik zwanger gewoon niet.. En als ik op het laatste moment moet gaan wisselen dan had ik zoiets van dan vind ik hier in NL niks meer. Dus nu gaan we in de zomer naar Drenthe, land van bartje voor 2 weken
Bij jou ook al! Hier ook zieke kindjes 2 verschillende virussen achter elkaar. Eerst luchtweg infectie en nu overgeven, heel de nacht op geweest. Veel beterschap! Hopelijk volgt de rest niet van jullie gezin. Klinkt leuk land van Bartje. Ik ken het niet. Spannend ook weer voor jou. En vooral als er griep heerst is het soms lastig om klachten te herkennen he
Ik had in september de zomervakantie al geboekt voor het jaar erna... Ik ben altijd heel vroeg want wil meestal het beste van het beste voor de beste prijs Wat klote dat je ongesteld word
Hier is het ook een vreemd virus... Weet ook niet precies wat het nu wél of niet is. Echt raar Ja elke maand dscht ik ook vanalles te voelen maarja dat bleek dan weer met de eisprong overeen te komen te zijn etc etc. Maar omdat ik nu zeker ben van de eisprong denk je toch anders na.. Ben rustiger ofzo nu.. Denk ook wat minder van ja het is raak...neig juist meer van nee ik denk het niet.. Gek he
@twee wat ontzettend balen @Rebo ik lijkt wat te zien maar ik ben niet de beste tuurde hoor Hier weer richting vruchtbare dagen. Ben erg misselijk, zou dat door de eisprong komen, ook veel afscheiding? Heb het vooralsnog gewoon gezellig gemaakt Dit keer alleen geen ovulatietesten voor een maandje. Heeft toch niet erg geholpen Preek van man gehad dat ik eens moet ophouden met het plannen.. (nieuwe baan, solliciteren, Zwanger worden) Go with the flow.. Nou ik kijk wel waar dat heen gaat Ben een echte control freak, herkennen jullie dat een beetje? 2019 was niet mijn beste moeder jaar. Zwanger maar alleen maar klagen over de zwangerschap, voor het eerst vergat ik de schoolfoto's te bestellen en nu kan dat niet meer Afspraken bij de orthodontist vergeten, kinderen alleen een vork meegeven voor het kerstdiner Dat soort dingen. Ik was echt niet zo Had het best allemaal goed op een rijtje wat betreft planning en overzicht. Ik heb een hele drukke en verantwoordelijke baan (wie niet?!) en dat is ook reden waarom ik wil switchen. Maar aan andere kant geeft het ook weer flexibiliteit wat ik erg belangrijk vind. Maar alles bijelkaar is het soms allemaal moeilijk te managen..
Ik denk dat dat normaal is als je drie kinderen hebt en ze steeds ouder worden.. Ik heb namelijk ook altijd van zo'n typische dingetjes.. Maar ik klaag wel nooit als ik zwanger ben.. Omdat ik dat alleen maar blij ben dat het mij gegund is.. Ik zou niet eens kunnen klagen tenopzichte van mijn kindje... Dan ben ik bang dat mijn kindje niet gezond geboren wordt enzo.. Hier is het ook heel heftig hoor en kan ik echt niet alles onthouden. Maar ik weet wel dat ik een goede en lieve moeder ben en dat is mij veel meer waard dan een vork mee te geven op het kerstdiner. Ik sloof me wel altijd uit met dingen maken. Sprint op en neer van scholen omdat mijn oudste autisme heeft en op een andere school zit. Maar dat is wel de reden dat ik nu thuis zit van het werk Maar ik vind het stiekem nog wel heerlijk. Kan slapen als ze op school zijn (wat ik door de burn out echt nodig heb) maar merk wel dat ik dan als ze thuis komen weer wat meer energie heb en doe evengoed elk weekend leuke dingen met ze. Ik zeg altijd, met 1 kindje deed ik alles volgens de boekjes. Zoals iedereen vertelde hoe je het moest doen zo deed ik dat. En hij de tweede wordt je daar al wat milder in. En bij de derde door je maar gewoon wat laat staan nummer 4. maar worden het gelukkige kindjes? Kan ik mijn zoontje met autisme goed begeleiden? YEP yep yep. Dat denk ik wel daaraan ontbreekt het niet. En als je dan eens vergeten bent om de foto's te bestellen van school... So be it.. Je maakt nog veel meer foto's maar momenten samen en herinneringen maken zijn veel kostbaarder <3