Ik slik het vanaf 1 aug, en wij gaan pas rond december of januari mijn spiraal laten verwijderen... Beter te vroeg dan te laat haha.
Bedankt voor de tips dames, ik vind alleen H&M en Hema BHs over het algemeen van bar slechte kwaliteit. Bonprix is ook online en ik heb somehow moeite met het vinden van de juiste maat, daarom denk ik dat ik toch maar weer naar ene winkel moet (ook lastig dat mijn ene borst een stuk kleiner is dan de andere sinds ik borstvoeding geef). @Rhombi Ja wellicht moet ik eens kijken bij een echte borstvoedingswinkel.. Ik snap je gevoel, maar heb sowieso nieuwe nodig of ik nou wel of niet zwanger wordt, maar mijn maat zal inderdaad wel weer veranderen. Ik vind het theezakje nog wel meevallen (maar ik voed nog wel), maar heb wel het idee dat ze elke maand minder worden ja haha! @CupCake88 Voordat wij aan de eerste begonnen kon ik mezelf echt niet houden om te beginnen met breien en haken, zoveel ideeen, uiteindelijk toch maar alvast begonnen en werd ik die maand zwanger (gelukkig heb ik het niet verpest door te beginnen haha). Tegenwoordig naai ik ook wel eens het een en ander, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe vaak een kledingstuk af had als ze er net weer uitgegroeid was haha (als ik iets complexers maakte), maar nu ga ik denk ik wel weer aan de slag nu het groeitempo iets af neemt en nu ze ook loopt is het ook makkelijker!
@Akka Ik weet niet wat voor soort voedingsbh's je precies zoekt, maar ik heb jarenlang Cariwell gedragen (de basic variant, je hebt hem ook met een soort gel-beugel, maar die vond ik niet lekker zitten). Niet super charmant, maar het zit echt als je favoriete huispak zeg maar. Ik heb ze 3 jaar gebruikt en de kwaliteit en pasvorm is nog steeds hetzelfde als toen ik ze net kocht. Superleuk al die creatievelingen hier! Stiekem een beetje jaloers op de dames die handig zijn met naaimachine en/of haakpen. Ik kom niet verder dan een sjaal breien Foliumzuur slik ik nu ongeveer 1,5 maand. Volgende maand willen we gaan starten met proberen om zwanger te raken.
Hoi allemaal Raar weekend geweest hier. Vriendlief heeft onverwacht een sterfgeval in de familie dus het liep allemaal anders dan we voor ogen hadden. Woensdag is de crematie. Ik heb nooit bv gegeven dus geen tips voor een goede bh. Kan de frustratie wel voorstellen als je nergens een fijne kunt vinden! Leuk dat jullie ook creatief zijn! Ik ben tijdens de zwangerschap van de jongste begonnen met haken. Nu al een tijdje niet gedaan, maar ik vond het altijd heel rustgevend en leuk
@Zus9 thanks voor de tip. Het kan me niet schelen hoe dat ding er uit ziet tegenwoordig haha. Ik heb nu toch mijn huidige terug gevonden (draag nu altijd anita beha, simpel zwart, maar het nieuwe model heeft een heel ander stofje wat ik niet fijn vindt) geloof ik en toch maar in dezelfde maat besteld, hoop dat ie goed zit en anders ga ik misschien nog eens voor die cariwell kijken, lekker zitten is belangrijker dan hoe het er uit ziet Ik hoop dat ik bij de tweede toch ook wel weer wat energie krijg om te haken oid, ik ben de laatste tijd even wat minder creatief (maar probeer wel altijd voor elke nieuwe baby in de omgeving een rammelaar te haken, zo'n dier aan een bijtring, dat was een tijd echt mijn hobby haha)
Uhm gaat hier trouwens niet zo goed in de trapkast.. we hebben even een risicootje genomen zullen we maar zeggen. Op cd10 Laten we hopen dat mijn eisprong niet te vroeg komt... Mijn OD dag is 30 sep haha
Kan iemand mij bij praten over al die termen? Is klussen tegenwoordig nog steeds klussen? Wat doen we in de trapkast? Hetzelfde als op het wachtbankje? Ik kan het niet volgen
Gecondoleerd en heel veel sterkte.. Hier ook altijd creatief in de zin van schrijven, tekenen, dat soort dingen. Maar haken/breien nooit echt opgepakt. Terwijl mijn moeder hier echt al jaren fanatiek in is. Misschien dat ik het ook eens ga proberen!
Klussen is vrijen, de trapkast is voor de nodige dames die deze maand overslaan door omstandigheden waarbij de uitgerekende datum vanaf nu niet uit zou komen zeg maar. Ik kan ook haken! Ben geen snelle haker maar op zn tijd vind ik het heerlijk. Ik ben stiekem begonnen aan een babydekentje maar die is nog lang niet af en daar maak ik net zo makkelijk een kussenhoes of iets anders van.
Ik ben bij de zwangerschap vd oudste begonnen om een dekentje te haken.. Niet gelukt om hem af te krijgen.. 2e zwangerschap moest ik hem afkrijgen! Maargoed hij was dus zo goed als af, alleen bij de afwerking van alle draden bleef ik hangen.. dus nog steeds niet af.. Snap je nu waarom ik nog een baby wil
Je kunt de uiteinden ook meehaken in je nieuwe toer, dan heb je ze gelijk netjes weggewerkt. Je legt ze dan over de vorige toer heen en haakt er als het ware overheen
Ik haakte met granny stripes, ik weet niet of dat mooi is.. Ik wil nu eigenlijk om hem af te maken een dekentje erachter naaien, dan zijn de uiteindes ook gelijk weg haha
Wat leuk dat er dames zijn die haken, hier elke avond een paar toeren . Heb net een dekekentje call the midwife af en nu even bezig met een sjaal.
Jeeeeeejtje wat zijn jullie crea bea's Leuk hoor!! Ik heb daar dus helemaal niks mee hahaha. Ik ben meer een sportief type (hardlopen/wielrennen) & graag buiten met de hond CD 7 vandaag...jippiee De tijd lijkt door te tikken
Ik heb een beetje van beide kanten haha. Ik teken portretten en speel veel muziekinstrumenten, maar sport ook veel (krachttraining en wandelen)
Hier ook sportief hoor naast crea. Ik train 3x per week (kracht) en zou het niet willen missen. Dat wordt nog een dingetje straks als het even niet meer kan
Ik heb dan weer niks met sporten Ik ben genoeg in beweging hoor en ben slank, maar sporten is echt niet mijn favoriete bezigheid!