Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Wensvoor4 Ik heb totaal geen ervaring met ovulatietesten maar van wat ik hier heb gelezen geeft een ovulatietest altijd een tweede streep maar heb je je LH piek wanneer de teststreep even donker is als de controlestreep. En als ik het goed heb begrepen heb je na je piek binnen 24/48 uur je eisprong. Na de LH piek lopen de testen weer af.

    @Stemine ow wat spannend zeg! Wat was ook alweer jullie reden om tot december te wachten? Fijn om het nu gewoon lekker los te kunnen laten (of juist niet haha).

    @djoyz gaaf die foto's!

    @Enigma volgens mij is deze lijst best oud, want bij mij staat nog december en dat had ik alweer aangepast haha. Maar maakt niet uit, ik pas het gewoon weer aan en als iedereen dat doet klopt hij snel weer! Hoe is het met jou verder?

    @Doublemom en, piek gevonden? De testen liepen mooi op! Gingen jullie meteen gebruik maken van je ei deze maand?

    Oww meiden, ik zit echt een beetje in een achtbaan wat betreft geduldig wachten haha. Paar dagen geleden leek wachten nog zo gemakkelijk en nu heb ik alweer zo'n zin om te beginnen en ben ik enorm aan het aftellen in mijn hoofd. Gelukkig genoeg op de planning komende weken en ik vind de tijd al zo snel gaan, dus voor we het weten is het november.
     
    djoyz en Lindavvv vinden dit leuk.
  2. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Informatie & ‘planning’:

    Vóór juli - Juli & Augustus
    Tilburg - 36 jaar - 2e kindje
    Cupcake88 - 31 jaar - 3e kindje
    Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje
    MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Juli/Augustus
    Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje
    Enigma - 37 jaar - 1e kindje
    Rebo - 33 jaar - 4e kindje
    Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje
    Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - Augustus
    Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - Augustus
    Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept
    Gnana - 24 jaar - 1e kindje - Aug/Sept

    September & Oktober

    MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September
    PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September
    Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September
    Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september
    PlainJane - 30 jaar - 2e kindje
    Doublemom - 32 jaar- 3e kindje
    Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt
    Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt
    KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov
    Stemine - 34 jaar - 2e kindje - September

    November & December
    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November
    djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec
    Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December


    Begonnen:
    Tilburg —————— ronde 08
    CupCake88 ———- ronde 02
    Roosxxx ————— ronde 04
    Pioenroos92 ——— ronde 02
    Enigma x————— ronde 03
    Rebo ——————- ronde 02
    Luisteraar ———-— ronde 01
    MIss X ——————- ronde 02
    Gnana ——————- ronde 1
    Stemine —————— ronde 1

    - NOD lijstje:
    Pioenne - NOD 31 augustus
    Luisteraar - NOD 1 september
    Rebo - NOD 8 september
    MIssX - NOD 7 september
    Enigma - NOD nog onbekend
    Tilburg - NOD 16 september
    Roosxxx - NOD 21 september
    Gnana - NOD 21 september
    Stemine - NOD 28 september
    Pioenroos92 - NOD 13 oktober
    CupCake88 - pauze ronde

    Zwanger:
    Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje
    Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje
    Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje[/QUOTE]
     
  3. Stemine

    Stemine Actief lid

    3 okt 2016
    302
    505
    93
    België

    dat wachten is echt zoooo moeilijk hé, ik kan ervan meespreken.

    mijn reden om te wachten tot december was vooral omdat vanaf september mijn zoontje van (dan) 3 jaar terug naar school gaat, en het mij wel fijn leek, dat ik door de dag veel tijd had voor de baby. maar het niet moeten haasten in de ochtend en avond (in de grote vakantie dus) lijkt ons dan ook weer voordelen te hebben. :p en het feit dat ik 34 wordt dit jaar nog, helpt ook niet echt aan het idee om nog langer te wachten :rolleyes:
     
  4. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Nee. Een ovulatietest geeft altijd een streep. De controle streep moet alleen net zo donker of donkerder zijn dan de teststreep.
    Na een positieve test springt je ei binnen 48 uur
     
  5. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
  6. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Meiden ik wil jullie heel veel succes wensen en hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn. Ik ga dit groepje verlaten ik kan het gewoon niet bijhouden. Ook zijn mijn man en ik momenteel weer erg aan het twijfelen omdat onze jongste nu ook verschrikkelijke driftbuien heeft. De wens is er voor ons beide nog steeds maar nu zwanger zijn zie ik niet zitten. Misschien dat we over een paar maanden weer anders in staan, misschien zelfs volgende week al. Maar voor nu willen we toch nog even wachten omdat we niet willen dat onze kindje te weinig aandacht krijgen en met een temperamentvolle dreumes zijn we hier wel bang voor. Succes meiden may all your wishes come true ❤
     
    Rebo, LiefenLeed, Enigma en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Rhombi ik heb echt geen idee. Heb m wellicht gemist?

    Ik reageer straks uitgebreider op de rest!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    @Joyce2013 : jammer maar begrijpelijk! Ik hoop het beste voor jou en je gezin.
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  9. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hier zit nog geen positieve test tussen.
     
  10. Roosxxx

    Roosxxx Actief lid

    25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Gnana jouw NOD nadert ook, ga je testen of afwachten?
     
  11. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Klopt, vandaar ook mijn twijfel of ik ‘m gemist kan hebben. Heb vanmorgen niet getest omdat dat niet lukte ivm werk. Ben benieuwd wat er morgen uit komt. Ik voel wel vanalles
     
  12. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.188
    1.606
    113
    Vrouw
    @Doublemom misschien even 2x daags testen? Het kan wel dat je hem mist met 1x per dag.
    Bij mij is de teststreep op een gegeven moment echt donkerder dan de controle. Dan komt mijn ei. Laatste keer had ik 's ochtends om 8 uur getest en vond ik hem nog niet overtuigend positief. Clearblue gaf al wel postief aan (ja, ik was met 2 verschillende testen aan het testen omdat cyclus zo raar deed :roflmao:) Anderhalf uur later weer getest en toen knalde de andere test ook gigantisch. De ene is dus wel gevoeliger dan de andere en je piek kan echt ineens er zijn.

    @Joyce2013 begrijpelijk. Hoop op snel meer rust in je gezin en hopelijk kunnen jullie dan alsnog voor een volgend wondertje gaan.

    @Rhombi het was de laatste lijst die ik kon vinden nadat de info terug was gezet :confused: moest al eind terugbladeren dus kan zo dat ik toch nog eentje over het hoofd had gezien.

    Het bruinverlies van gisteren is alweer gestopt. Heel apart. Hoop wel dat menstruatie snel begint. Wil nu wel graag door.
    Moet de kliniek nog even mailen dat de poging weer niet gelukt is. Bellen lukte vandaag niet, was zo druk op het werk en kon niet even privé ergens zitten. Dus dan maar even via de mail.
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  13. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Heb alles wel gelezen, maar vind het nog erg lastig alle namen etc te onthouden.
    Ik ben niet specifiek sportief of creatief. Ben vooral creatief bezig met de kinderen, en loop regelmatig hard :)
     
  14. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Wensvoor4 Sta jij enkel positief in de wellicht aankomende gezinsuitbreiding? Of zie jij ook wel eens op tegen de gebroken nachten, de buikkrampjes etc? Ik namelijk wel :oops: en vraag me af of dat erg is?
     
    Rebo vindt dit leuk.
  15. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Informatie & ‘planning’:

    Vóór juli - Juli & Augustus
    Tilburg - 36 jaar - 2e kindje
    Cupcake88 - 31 jaar - 3e kindje
    Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje
    MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Juli/Augustus
    Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje
    Enigma - 37 jaar - 1e kindje
    Rebo - 33 jaar - 4e kindje
    Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje
    Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - Augustus
    Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - Augustus
    Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept
    Gnana - 24 jaar - 1e kindje - Aug/Sept

    September & Oktober

    MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September
    PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September
    Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September
    Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september
    PlainJane - 30 jaar - 2e kindje
    Doublemom - 32 jaar- 3e kindje
    Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt
    Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt
    KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov
    Stemine - 34 jaar - 2e kindje - September
    LiefenLeed - 33 jaar - 4e kindje - Sept/Okt

    November & December
    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November
    djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec
    Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December


    Begonnen:
    Tilburg —————— ronde 08
    CupCake88 ———- ronde 02
    Roosxxx ————— ronde 04
    Pioenroos92 ——— ronde 02
    Enigma x————— ronde 03
    Rebo ——————- ronde 02
    Luisteraar ———-— ronde 01
    MIss X ——————- ronde 02
    Gnana ——————- ronde 1
    Stemine —————— ronde 1

    - NOD lijstje:
    Pioenne - NOD 31 augustus
    Luisteraar - NOD 1 september
    Rebo - NOD 8 september
    MIssX - NOD 7 september
    Enigma - NOD nog onbekend
    Tilburg - NOD 16 september
    Roosxxx - NOD 21 september
    Gnana - NOD 21 september
    Stemine - NOD 28 september
    Pioenroos92 - NOD 13 oktober
    CupCake88 - pauze ronde

    Zwanger:
    Leesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje
    Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje
    Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje[/QUOTE][/QUOTE]
     
  16. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Tilburg Zie dat je NOD is geweest! Ben benieuwd :)
     
  17. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    Ik wilde ook even reageren op je berichtje. Is helemaal niet erg! Ik zie daar ook als een berg tegenop. Is ook zeker de reden van twijfel geweest maar dan dacht ik: hoe lang duurt die periode op een kinderleven? Daar moeten we gewoon doorheen en ach zo'n klein hummeltje is aan de andere kant natuurlijk ook super schattig :)
     
  18. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Vervelend als je er zo onzeker van wordt, maar voor zwanger worden lijkt een kortere cyclus me alleen maar fijn (zolang ze niet super kort zijn, maar dat valt bij jou wel mee!). Heb je een idee wanneer je eisprong is? Het is natuurlijk fijn om te weten of de kortere cyclus door een eerdere eisprong of een kortere LF komt. Dat eerste maakt weinig uit, dat tweede kan wel wat vervelend zijn (maar denk het vooralsnog niet).

    Ik weet het niet meer precies, maar ben je voor de bovengenoemde cycli aan de hormonale anticonceptie geweest? Want dan zou het natuurlijk best kunnen dat je cyclus zich nog aan het herstellen is. Rond de 32 dagen klinkt als een "normalere" cyclus dan ronde 47 dagen!

    @Rhombi aaaah wachten zo moeilijk he, ik voel met je mee! We hebben niet voor niets ene risicootje genomen zondag.. Gelukkig vooralsnog geen ei (maar gaat morgen of zo wel gebeuren denk ik..). Ik zou zo blij zijn, maar het is wel echt fijner als het nog 1 of 2 maandjes wordt uitgesteld!

    @Tilburg @Gnana @Roosxxx Hoe gaat het daar??

    @Sammetje83 Had je morgen niet een afspraak voor de eerste echo? Veel plezier/succes!
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  19. Roosxxx

    Roosxxx Actief lid

    25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Akka lief dat je het vraagt. Bij mij gaat het qua testdrang prima, heb er nog geen last van. Qua hoe ik me voel een stuk minder, sinds vandaag ineens snotje verkouden en voel me echt ellendig. Helemaal geen kwaaltjes. Loslaten lukt aardig hier!!! Zoveel finner!!!
     
  20. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Enigma, zou mooi zijn als je volgend jaar een vast contract krijgt! Toch wel fijn dat stukje meer zekerheid he. Jammer dat het afgelopen ronde niet is gelukt. Wat kunnen we onszelf gek maken met al die testen he.. Ik hoop voor je dat deze ronde meer geluk zal brengen! T.a.v. mijn ovutesten probeer ik nu inderdaad maar 2x per dag te testen, alleen op werkdagen is dat lastig. Ik ga om 7:20 de deur uit (dus dan kan ik niet echt met 2e urine testen) en ben pas tegen 18 thuis. Vandaar vandaag maar 1 test. Morgen kan ik gelukkig wel 2x testen.

    @Lindavvv, wat een leuk idee om een draad te punniken en daarmee een naam op een mand te maken! Wel apart van je cyclus. Op zich lekker dat de cyclus korter wordt, maar een menstruatie van 3 dagen is wel kort ja.. Welke ovutesten ga je gebruiken?

    @djoyz, wat maak jij prachtige foto's zeg! WAUW!

    @Stemine, welkom! spannend om er weer voor te gaan he?! Succes op het wachtbankje :)

    @Rhombi, dat wachten is zo moeilijk he! Daardoor zijn we hier ook versneld gaan proberen. Eigenlijk zouden we pas in december gaan proberen. We hebben hier besproken 'te zien hoe het loopt'. Het feit dat ik ovutesten gebruik, is meer voor mezelf om te kijken of ik wel een eisprong krijg zo na het stoppen met de pil. Vriendlief weet niet dat ik dit doe, omdat ik er geen druk op wil leggen. Kan wel merken dat hij wat meer initiatief toont om het gezellig te maken haha, dus volgens mij wil hij zijn kans benutten.

    @Joyce2013, wat een lastige beslissing voor jullie om het toch uit te moeten stellen. Maar ik kan je goed begrijpen! Mijn oudste heeft ook hele heftige driftbuien gehad, ik kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt of ieder voldoende aandacht kan krijgen. Hopelijk is het een fase (lekker cliché ) en gaat het gauw beter.

    @LiefenLeed, heel begrijpelijk dat je niet alles kunt onthouden. Ik lees het topic na en typ mijn reactie in kladblok. Dan knip&plak ik die daarna hier om te kunnen plaatsen. Ik zou het anders ook niet kunnen onthouden.

    @Akka, wat spannend zeg met het risicootje. Kan me voorstellen dat je het dubbel ervaart. Wat kan zo'n wens toch sterk zijn he?

    @Roosxxx, beterschap!

    @ allemaal, er wordt geschreven dat je 24-48 uur na de positieve ovulatietest je eisprong krijgt. Maar hoe zit het met het vruchtbaar slijm, krijg je dat ook rond die tijd van de positieve ovulatietest of is dat veel dichter op de eisprong? Weet iemand dat? Ik hoop dat ik verder niemand vergeten ben in mijn reactie. Hier weinig te melden anders dan dat ik zit te wachten op mijn eisprong. Zo spannend!
     
    Lindavvv en Roosxxx vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina