Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosxxx

    Roosxxx Actief lid

    25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Doublemom ik vind je reactie op iedereen sowieso al super knap, lukt mij echt niet. Ik raak het overzicht kwijt hahaha.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  2. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    @Akka: ja, morgen intake bij de vk en eerste echo. Ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig.. :( Moet ook nog wachten tot 's middags. Maar goed, dan weten we in elk geval wel waar we aan toe zijn of het nou goed of slecht is. Ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen straks.
     
    PlainJane en Roosxxx vinden dit leuk.
  3. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @Doublemom volgens mij is dat heel verschillend per persoon, sommige hebben wel een week lang vruchtbaar slijm, andere maar een dag en anderen ervaren het amper. Maar volgens mij is meestal het vruchtbaar slijm al iets eerder dan de piek aanwezig. Daarna droogt het wel snel op (na eisprong).

    @Sammetje83 succes, ik snap je spanning!

    @Roosxxx wat fijn dat je het zo goed los kan laten! Ik hoop dat dat bij mij ook zo blijft, maar ben bang van niet..
     
    Roosxxx vindt dit leuk.
  4. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Sammetje83 hoe laat is je afspraak? Ik ga voor je duimen!
     
  5. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    @Sammetje83 succes morgen!!!

    @Doublemom ik test ook gewoon met ochtendurine hoor. Moet van kliniek tussen 7 en 8 uur testen. En moet ook gewoon werken... niet te doen om dan al 2e urine te gebruiken. Volgens kliniek kon het wel en vind ook steeds keurig mijn ei, dus blijkbaar gaat het wel goed.
    Qua vruchtbaar slijm kan ik alleen voor mezelf spreken. Begint hier normaal een aantal dagen voor positieve ovulatietest. Na eisprong wordt het wel snel minder.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  6. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Call me crazy :rolleyes: 4u na de vorige ovu test nog 1 gedaan. Denk toch echt dat ik mijn piek heb gemist door vanmorgen de test over te slaan. Of wellicht een andere test gewoon net niet op het goede tijdstip? De onderste lijkt nu toch wel duidelijk af te lopen..


    Sorry voor mijn geëmmer over die testen hoor. Ik ben zoooo ongeduldig :oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Enigma fijn om te lezen dat jij vanuit de kliniek te horen krijgt dat het wel ‘s morgens kan. Mocht het deze ronde niets worden, dan ga ik dat de volgende keer ook doen :thumup:
     
  8. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik duim voor een mooie echo :)
     
  9. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb mezelf een beetje ingelezen wat ovulatietesten betreft, aangezien ik geloof ik de grootste leek was op dit forum. :D
    Is het niet zo dat het ook afhangt van hoeveel je drinkt? Zoveel uur van te voren niet drinken, enz.. ik snap niet dat je niet met ochtendurine kan testen, zou zoveel makkelijker zijn denk ik.
    En ik snap je ongeduld hoor!
     
  10. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Kan natuurlijk dat je hem gemist hebt, maar zeker weten doe je het niet omdat je nou eenmaal die test niet kan inhalen :p ik zou het voor de zekerheid gezellig maken en nog even doortesten :)
    Bij ovutesten maakt het tijdstip en drinken in principe niet uit, welke elke dag rond hetzelfde tijdstip maar dat komt ook weer niet zo nauw.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  11. Wensvoor4

    Wensvoor4 Actief lid

    10 mrt 2019
    142
    72
    28
    Vrouw
    @LiefenLeed ik snap je twijfels wel hoor. Ik zie alleen dan niet perse op tegen de gebroken nachten, maar meer of het wel eerlijk is naar de andere 3 qua aandacht. De wens is heel sterk, maar ik heb constante twijfels. Kan er ook echt over piekeren. Ik geloof dat er meer meiden tegenstrijdige gevoelens hebben/hadden.
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  12. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hier ook tegenstrijdige gevoelens en dat terwijl we er maar 1 hebben! Al met al heeft de kinderwens gewonnen en gaan we er voor
     
  13. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoe was je echo @Sammetje83

    Wat betreft Ovulatie testen.
    Ik begrijp het niet, als goed is zou het morgen de dag van de Ovulatie moeten zijn.
    Drie dagen getest en lijkt wel af te lopen.
    Je ziet bijna niet eens een streep.
    Ben denk ik te laat..
    Heb die van action overigens.

    Ben wel misselijk rond deze periode. Vorige keer ook en dacht aan eventueel zwangerschap maar dan zullen het vast de hormonen zijn. Valt me op.

    Nou ja heb nog twee ovu testen en voor de vorm test ik wel door maar eigenlijk begrijp ik er niks van :confused:

    Volg keer maar gelijk starten na de laatste dag van menstruatie.
     
  14. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Vanmiddag dan eindelijk de echo gehad en het zag er goed uit! Ik word nu op 7 weken en 6 dagen geschat dus het klopt allemaal precies. Ik zal m'n ei dan wel 1 dag later hebben gehad dan ik dacht. Het liep allemaal uit dus ruim een half uur in de wachtkamer gezeten, dat doet geen goed aan je zenuwen...
     
    CupCake88, bluedrake, Tilburg en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    @Sammetje83 wat fijn dat de echo goed was. Heerlijk genieten nu:)
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  16. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    @Akka @Roosxxx Jaja, ik wacht mijn NOD "rustig" af, hoewel ik wel de neiging heb om een testje te gaan kopen. Ik verwacht mijn menstruatie komende zaterdag of zondag, dus als er dan nog geen teken is ren ik naar de winkel :p

    Wel heb ik een paar dingen waardoor ik toch wel het vermoeden heb dat het misschien toch raak is...
    Zo heb ik van 2 DPO tot 11 DPO krampen in de baarmoeder gehad, en op 11 DPO een paar flinke steken rond de eierstokken, waarna de krampen ineens verdwenen.
    En ik draag een Fitbit en mijn rusthartslag is ook veranderd. Normaal gesproken blijft mijn rusthartslag na de ovulatie ongeveer op hetzelfde aantal tot hij een paar dagen voor de NOD daalt. Maar sinds de ovulatie is hij flink aan het stijgen. Hij was 55, maar nu ineens 63 en blijft in flink tempo stijgen. Zo'n grote fluctuatie heb ik nog nooit meegemaakt.

    Natuurlijk kan ik mezelf flink voor de gek houden want ja, daar ben ik ook goed in, maar misschien is het nu al wel raak?
     
    Doublemom, Luisteraar en Roosxxx vinden dit leuk.
  17. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wauw, wat fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd! :)
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  18. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Sammetje83 Wat fijn! Gefeliciteerd :)

    @Gnana Het klinkt in ieder geval positief. Vind het al knap dat je wachten tot NOD. Hier altijd 10 dpo niet meer te houden :roflmao:

    Betreft ovulatietesten. Ik heb enkel die van clearblue gebruikt. Ik vond enkel en alleen de verhalen over andere al zo lastig dat ik er nooit aan ben begonnen ;)

    @Doublemom Ik snap je ‘ongeduld’ heel goed!

    En ik ben blij dat er meer meiden piekeren :)
     
    Sammetje83, Luisteraar en Gnana vinden dit leuk.
  19. Roosxxx

    Roosxxx Actief lid

    25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Sammetje83 wat een fijn nieuws!

    @Gnana goed bezig! Het klinkt heel positief inderdaad. Wij hebben dezelfde nod, ik verwacht mijn menstruatie ook zaterdag of zondag. Ik wil vrijdag gaan testen omdat we vrijdagavond een bruiloft hebben, anders had ik ook gewoon afgewacht deze maand.
     
    Sammetje83 en Gnana vinden dit leuk.
  20. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw

    Wij hebben geloof ik een beetje een lokbaby gehad zonder krampjes en zo.. Dat maakt me nu een beetje naief denk ik :p

    @MIss X Ik dacht dat ik ook wel eens had begrepen dat niet bij iedereen er altijd een oploop te zien is, maar je soms ook ineens een knaller kan hebben, maar wel lastig ja.

    @Gnana Spannend! Zou grappig zijn als die fitbit je duidelijkheid geeft haha! Ik duim voor je!
    En voor jou natuurlijk ook @Roosxxx

    Fijn @Sammetje83 !
     
    Roosxxx, Sammetje83 en Luisteraar vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina