Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Enigma, balen van de menstruatie maar wel fijn dat je nu weer door kan.

@Akka hopelijk vind je snel de balans in je werk. En dat nadenken over alles is ook vermoeiend he! Ik weet ook uit ervaring dat je er vaak weer anders in staat zodra je echt zwanger bent. Dan kun je niet meer twijfelen haha.

@CupCake88 yess dan ben je deze ronde mooi doorgekomen en kunnen jullie er weer voor gaan.

@Stemine oee spannend allemaal, al iets gevoeld? Ik vind het knap als je kunt wachten met testen!

@MIss X ook spannend dus. Denk je dat de kans groot is dat jullie je ei goed benut hebben? Hopelijk is dit jullie ronde!

@Wensvoor4 ik heb wel ovulatiepijn maar niet in mijn lies. Maar dat zal bij iedereen wel anders zijn.

@Gnana jaa op roze! Spannend zeg! En al die kwaaltjes die je noemt had ik ook. Alsof je lichaam de boel daarbinnen klaar aan het maken is, ik vond dat heel bijzonder.

Woehoe ik had net roze bij het vegen. Jullie snappen vast mijn enthousiasme. Ik verwacht mijn menstruatie eigenlijk woensdag pas dus ik ben er vroeg bij. Meestal komt het een dag na wat roze verlies. En ik ben echt heel blij als ik ongesteld word deze ronde. Afgelopen dagen echt wel last gehad van kwaaltjes waardoor ik bijna bang was zwanger te zijn hahaha. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg... Want we zijn echt wel voorzichtig geweest dus dat was onmogelijk.
    Maarrr dat betekend dus ook dat de ronde dat we er voor kunnen gaan een paar dagen eerder gaat zijn. Waar je al niet blij over kan zijn he ;)

Gnana, MIss X, Doublemom en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hoi allemaal, ik heb wel alles bijgelezen door het weekend heen maar kan het even slecht onthouden :oops: Hele drukke week en druk weekend achter de rug, ik was zoooo blij dat er vandaag niks gepland stond! Jullie nog genoten van het lekkere weer?

Ik heb mijn piek eindelijk te pakken trouwens! Werd ook wel tijd, want de eipijn is echt niet leuk meer :confused: Hopelijk springt ie morgen! dat zou een hoop verlichting geven. (En wel super-de-luxe zo snel na het stoppen met de pil :thumup:)

Bijgevoegde bestanden:

PlainJane en CupCake88 vinden dit leuk.
  3. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Woehoe @Doublemom Mooie piek ja! En fijn dat je cyclus inderdaad snel op gang komt :). Ik had bij het ontpillen wel snel weer een cyclus destijds, maar een hele korte LF de eerste twee maanden (derde was raak!), maar hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon meteen helemaal klopt :)

Doublemom vindt dit leuk.
  4. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ja dat is nu inderdaad even afwachten. Vorige keer had ik na stoppen met de pil direct een regelmatige cyclus. Maar dat kan nu zomaar anders zijn natuurlijk. Spannennnnnnd!!! :D

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat spannend! En fijn ind zo snel na stoppen pil!
    Hier ook nieuwsgierig geworden naar het testen met ovulatietesten (ik kon mezelf niet bedwingen :D) en al een aantal dagen aan het testen. Wel met ochtendurine, omdat ik vaak verder op de dag geen zelfde tijdstip heb waarop ik kan testen.
    Afgelopen dagen super licht streepje, negatief dus.
    Net ineens deze knaller! Streepje kwam direct en erg donker. Neem aan dat mn eisprong er aan komt? En als ik gisteravond geklust heb, “moeten” we vanavond dan nog een keer? (Niet echt en moetje natuurlijk :roflmao:)
    Ik vind het oh zo spannend!

Bijgevoegde bestanden:

6. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    @Rhombi ik voel veel, :confused: maar maak mezelf waarschijnlijk ook vanalles wijs. ik moet wel wachten tot vrijdag om te testen, anders ben ik veel te vroeg! zaterdag is NOD maar door korte cyclus van 25 of 26 dagen, ben ik vrijdag nog maar 10 dpo..... bij mijn vorige zwangerschap testte ik op 11 dpo heel licht positief, pas 20 dpo een knaller op mijn testen :p

en ik weet niet wat ik wel of niet moet voelen, altijd aan de pil geweest als ik niet zwanger wou geraken en bij mijn zoontje was het ronde 1 al raak.

Vind het wel weer héél spannend :o:

Doublemom en PlainJane vinden dit leuk.
  7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @PlainJane mooie test! Als het lukt zou ik het zeker vanavond nog een keer gezellig maken omdat je ei morgen of overmorgen pas springt.. En overmorgen nog een keer..

@Stemine spannend, ik duim voor je!

PlainJane vindt dit leuk.
  8. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Gnana volgens mij heb ik je net op fb gespot :p

9. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Bij mij steeg hij ook altijd, en na de ovulatie daalde hij dan wat. Ben benieuwd wat de volgende helft van jouw cyclus je brengt!!

@Rapunzel Haha, dat zou heeeeeeeeel goed kunnen :roflmao:

10. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @PlainJane wauw wat een knaller! Spannend! Have fun ;)

@Stemine spannend allemaal he! Zeker omdat de kwaaltjes door twee dingen kunnen komen nog. Hopelijk is het goed nieuws en blijken ze door zwangerschap te komen!

@Gnana ik heb 2 uur geleden mijn ei gehad dus ben benieuwd wat mijn hartslag gaat doen.

Aaaaaaahhhhh officieel op het wachtbankje!!!! Ik zal zo mijn nod even op de lijst zetten

Akka en PlainJane vinden dit leuk.
  11. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Spannend!!!! Ik duim met je mee! :thumup:

12. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Informatie & ‘planning’:

Vóór juli - Juli & Augustus
    Tilburg - 36 jaar - 2e kindje
    Cupcake88 - 31 jaar - 3e kindje
    Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje
    MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Juli/Augustus
    Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje
    Enigma - 37 jaar - 1e kindje
    Rebo - 33 jaar - 4e kindje
    Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje
    Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - Augustus
    Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - Augustus
    Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept
    Gnana - 24 jaar - 1e kindje - Aug/Sept

September & Oktober
    MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September
    PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September
    Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September
    Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - september
    PlainJane - 30 jaar - 2e kindje
    Doublemom - 32 jaar- 3e kindje
    Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt
    Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    Lindavvv - 32 jaar -2e kindje - Okt
    KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - Okt/Nov
    Stemine - 34 jaar - 2e kindje - September

November & December
    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - December
    djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec
    Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December

Begonnen:
    Tilburg —————— ronde 08
    CupCake88 ———- ronde 02
    Roosxxx ————— ronde 05
    Pioenroos92 ——— ronde 02
    Enigma x————— ronde 03
    Rebo ——————- ronde 03
    Luisteraar ———-— ronde 01
    MIss X ——————- ronde 02
    Stemine —————— ronde 1
    Doublemom — — — — ronde 1

- NOD lijstje:
    Pioenne - NOD 31 augustus
    Luisteraar - NOD 1 september
    Doublemom - NOD 7 oktober
    Rebo - NOD 8 oktober
    MIssX - NOD 7 september
    Enigma - NOD nog onbekend
    Tilburg - NOD 16 september
    Roosxxx - NOD 18 oktober
    Stemine - NOD 28 september
    Pioenroos92 - NOD 13 oktober
    CupCake88 - pauze ronde

Zwanger:
    L
    eesteken - 8 april 2020 - jongen/meisje
    Sammetje83 - 29 april 2020 - jongen/meisje
    Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje
    Gnana - 30 mei 2020 - jongen/meisje

13. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    @Doublemom succes op het wachtbankje!!

@Rhombi jeeeej niet zwanger (goh ook leuk om eens te zeggen haha)

@PlainJane ook al zo'n mooie knaller. Ook voor jou dus nu het wachtbankje.

Ik ga eind deze week weer beginnen met de ovutesten. Denk dat ik dan wel twee weken moet testen, maar wil niet weer zo twijfelen of ik ei gemist heb. Dus dan maar op tijd beginnen!

14. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohhh myyyy ik was jullie helemaal vergeten meiden:eek:

Zo druk met werk / thuis en mijn ei zoeken. Sorry ik ga weer proberen wat meer te lezen en reageren:)

@Gnana onwijs gefeliciteerd!

CupCake88 en Gnana vinden dit leuk.
  15. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Doublemom oww fijn zo snel je ei gevonden! Hopelijk een succesvolle eerste ronde!

@PlainJane ziet er goed uit! Volgens mij raden ze altijd aan om om de dag sex te hebben, maar volgens mij kan het weinig kwaad ;)

@Enigma, hopelijk vind je duidelijk je ei komende ronde!

Hier te vroeg gejuicht, na de roze veeg geen bloedverlies meer gehad. Maar heb dat wel vaker een dag of 2 dagen voordat het echt doorzet dus verwacht morgen of woensdag wel echt ongesteld te worden. Merk het in ieder geval goed aan het donderwolkje dat alweer een dag of 2 boven mijn hoofd hangt (oww heb echt medelijden met mijn vent in deze periode van mijn cyclus).

PlainJane en Doublemom vinden dit leuk.
  16. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Dag er na wel

Bijgevoegde bestanden:

17. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Lijkt wel Pasen met al die eitjes hier :p:D

Gnana, PlainJane en CupCake88 vinden dit leuk.
  18. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @Rebo zelf nooit gedaan, maar van wat ik altijd zie denk ik wel dat dat je ei was hoor!

@PlainJane om de dag seks is minimale aanrader. Meer heeft, mits geen vruchtbaarheidsproblemen niet nadelig. Je hebt dan wel.minded zaadcellen per keer, maar in totaal meer en van goede kwaliteit. Maar vooral als je zin hebt natuurlijk!

@Rhombi ik duim voor je dat het inderdaad gewoon je menstruatie is

Hier als het goed is 5 dpo, dus ik kom ook dichter bij moment van de waarheid, hopelijk ongesteld Over een week of zo! Gekke is wel dat vanmorgen mijn temperatuur opeens weer wat later was, hoop maar niet dat ik toch mijn eisprong niet gehad heb haha, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk hahaha, gisteravond wel seks gehad :p

19. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw

Bedankt allemaal, voor de tips! :)
    Kan het ook zo zijn dat je meerdere positieve ovulatietesten hebt? Ik had er net nl weer eentje..
    En ind @Doublemom het lijkt wel Pasen met al die eitjes :roflmao: hopelijk over een week of twee ook allemaal mooie positieve testen in handen!

20. Tilburg

Tilburg Actief lid

27 aug 2015
    213
    60
    28
    Vrouw
    Tilburg
    Denk dat deze ronde weggegooid is . Mijn partner is al paar dagen niet lekker dus ook geen zin. Eergisteren positieve ovaluatietest.

Deel Deze Pagina