@Tilburg wat balen @Nyphele welkom! ovutesten kunnen nog erg wisselen hoor. Qua streep. Ik doe nooit aan een mooie oploop, hij schommelt alle kanten op tot er een flinke knaller ineens is. Die van de action werkten ook prima! @Stemine gefeliciteerd! Inderdaad een vruchtbare ronde zeg. Gaat goed! Hoop toch dat ik een volgende ronde ook aan mag sluiten...
Nee helaas nog niet. Net op zoek naar ei. Door de utro duren rondes langer. Hoop dat het deze keer niet weer zo'n lange ronde wordt! Wat mij betreft mag ei komende week wel komen
Hier weinig nieuws. Denk dat mijn ei al gesprongen is. Had vanmorgen vroeg zere lies. Precies weer links onder. Nu nergens last van. Geen pijn, krampen of trekkend gevoel meer. Vanavond of morgenochtend nog 1x klussen en dan even rust
@Pioenroos92 Klinkt wel alsof je lekker gebruik hebt kunnen maken van je ei! Succes op het wachtbankje! @Tilburg ah zuur, ik hoop dat je je nu beter voelt en je er volgende maand weer volop voor kunt gaan! @Enigma Wel irritant die lange cycli ja! Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat mijn cyclus nu op een vrij korte standaard is gestabiliseerd. Hier voel ik me gelukkig weer stuk beter, hoofdpijn is voor het grootste deel weg en ik heb zo nu en dan bizar veel oranje-gelig snot wat er uit komt haha (lekker verhaal), maar dat doet eigenlijk wel goed Ik kijk met veel plezier en een beetje spanning uit naar morgen/maandag/dinsdag, als het goed is dan ongesteld!
@Akka hahahahaha ik dacht dat je orange-gelig snot uit "je onderkantje" bedoelde hahaha ik dacht huhhh das niet goed Ongesteld zeg je? Zat je in de trapkast?
Dames heeft iemand een lijstje van oplopende ovu testen en dan de knaller? Ik heb vandaag een testje gedaan en wil zien hoe snel zo'n test eventueel zou af kunnen lopen omdat we het eergisteren onveilig gedaan hebben Ben even de kansen in aan het schatten (als die er al waren ) Aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben dacht ik, ik doe eens een ovulatietestje.. Kunnen ze soms ook geheel wit zijn of is dat bijna nooit?
@MICH18 Ik.kan je niet helpen met testen. Heb er geen verstand van. Maar kan je het niet zien aan je slijm? Dat is misschien iets betrouwbaarder momenteel..
Haha dat zou niet best zijn XD Ja ik zit nog een maandje in de de trapkast (of nou ja, tot volgende ovulatie dus hopelijk maar iets meer dan 2 weken haha), maar de trapkast zat niet helemaal goed op slot, dus ik zit nog een beetje in spanning... Geen ervaring met ovulatietesten helaas.