Jeetje ik vind niet fijn om steeds vroeger ongesteld te worden maar wel blij dat een volgende ronde dan zich snel dient Maar 64 dagen is wel extreem. Is daar een verklaring voor? Heb gehoord dat Tarwekiemolie of teunisbloemolie kan helpen voor een regelmatige cyclus. Ik ga deze maand ook serieus beginnen met ovu testen. Moeten jullie maar meekijken want ik ben hier niet zo goed in Ik start gelijk zodra ik klaar bent met ongesteldheid omdat ik gevoel heb dat ik heel erg snel mijn eisprong heb. @zwangere dames. Spannende vooruitzichten. Het is wel heerlijk weer om lekker onder de dekens te liggen op de bank en jezelf verwennen. @wachtbankje... Ik ga zoo duimen voor jullie.. Spannende weer
Goede kans dat je eisprong vroeg is! En dan is een korte cyclus helemaal niet erg! Goed idee om het een keer te monitoren @Enigma spannend! Ik duim voor je! Checken ze in de kliniek dan ook nog je eisprong met echo? @Nyphele was het gezellig? Hahaha!
Haha! Ik ben al vanaf 7:15 de deur uit en ben meer een avondtester (dan zijn ze bij mij altijd duidelijker geweest). Dus vanavond als de kids in bed liggen, ga ik een testje wagen
@Akka : Hahah zeker! Maar vind het wel moeilijk in te schatten of we nu vandaag nog eens best proberen of morgen pas? Zou het zonde vinden om net te missen... @Doublemom : Spannend!!
Misschien moet ik bekennen dat ik gistermiddag een kV 2v5 heb gedaan En daar stond een heeeeeeeel licht tuurstreepje op. Wel roze en binnen de tijd. Denk niet dat die het uploaden overleeft hier...
Aanvulling: het maakt nog wel eens verschil of je via een pc kijkt of op je mobiel. Op mobiel zie ik ze
Maar het kan ook goed aflopen en als jij je goed voelt bij zo vroeg testen dan moet je dat gewoon doen!
Het is meer mijn ongeduld haha. Het is nou niet dat ik hele overtuigende symptomen heb. Ook weer logisch zo vroeg
@Doublemom mijn allereerste test op 8DPO was ook zo licht... en vanaf 9 dpo al een beter zichtbaar tuurstreepje, vanaf dan een hele mooie oploop. Ik duim ook voor jou een mooie oploop.
Whaaa @Doublemom spannend!! Ik zie hem zeker op de 2e foto! Ik duim dat hij vanavond duidelijker is! Hier is het goed gegaan in de trapkast, maar ik ben nu wel ongeduldig om eruit te komen. Nu 8dpo dus hopelijk binnen een paar dagen menstruatie en dan kunnen we er weer voor gaan Succes voor iedereen met (bijna) ei en op het wachtbankje! Ik hoop meer roze streepjes te zien deze maand!
Ben wel opgelucht dat jullie ‘m allemaal zien op een onbewerkte foto! Zoooo spannend allemaal nu. De dag gaat nog lang duren haha! @Gnana sorry ik kom nog even met een hartslag vraag: hoe ver voor jouw nod daalde bij andere cycli jouw rusthartslag weer?