Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Geen probleem :roflmao: Mijn rusthartslag daalde altijd tussen de 3 en 1 dagen voor mijn NOD.

Doublemom vindt dit leuk.
  2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ok Tnx. Hij is hier ook nog steeds hoog maar dat kan dus ook nog kloppen bij niet-zwanger.

3. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Alles is nog mogelijk. Bij mij was het gewoon de samenloop van omstandigheden dat ik sterk het vermoeden had dat het raak was. Dat na die scherpe steken in de onderbuik ineens mijn hartslag flink omhoog schoot, in plaats van dat hij omlaag ging, kon ik niet anders verklaren.

4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Doublemom spannend, ik lijk ook wat te zien, zo begon het bij mij ook ;)

5. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    @Doublemom ik zie op de onbewerkte ook echt wel iets! Spannend voor deze avond

6. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ik Zou gewoon lekker vanavond weer doen als jullie zin hebben, deden wij wel destijds. Over 2 dagen toch weinig kans als je ei dan al gesprongen is en bovendien is het tegenwoordig toch de gedachte dat vaker in principe geen probleem/zelfs beter is als jullie geen vruchtbaarheidsproblemen hebben.

@Doublemom PAKT snel haar telefoon.. helaas.. ik ben een hele slechte tuurder. Maar herken die testdrang wel.

Nog geen bloed hier.. misschien toch latere eisprong of mijn LF wordt nu weer langer (was voor zwangerschap altijd rond 14 dagen)... 12 dpo vandaag.. Ik hoop snel ongesteld!
    Voor jou hetzelfde @CupCake88

Pioenroos92, CupCake88 en Doublemom vinden dit leuk.
  7. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Akka wel gunstig voor straks als je LF al langer wordt!

Akka vindt dit leuk.
  8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik ben morgen 7DPO... Jouw positieve resultaat helpt niet bij mijn testdrang :roflmao:

Pioenroos92, Akka, Gnana en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Nou ik durf best te zeggen dat ik de slechtste tuurder hier op het forum ben.
    Maar ik geloof dat ik ook iets zie...

Ik duim voor een mooie oploop!

10. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik wordt inmiddels een beetje zenuwachtig van mijn ovulatietesten. Test al sinds CD11, nu CD 20. Mijn app (flo - die toch echt redelijk accuraat is) geeft toch aan dat ik al in de vruchtbare periode moet zitten, maar echt nog streepjes van niets op die ovulatie testen. :mad::(
    Vanavond komt vriendlief thuis van z'n reis dus ik denk dat we het toch voor de zekerheid even gezellig moeten maken...maar ik zou willen dat er tenminste een oploop zou zitten in die testen. Dan weet je dat het er aan kan komen. Nu nog helemaal niets...

11. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Oeps :D

PlainJane vindt dit leuk.
  12. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Welk merk gebruik je? Wil je eens een foto plaatsen?

13. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Volgens mij is een oploop helaas niet altijd het geval. Sowieso gezellig maken, dat kan nooit kwaad ;)

En tja.. een app baseert het waarschijnlijk op je eerdere cycli en cycli kunnen verschillend zijn. Bovendien berekent hij waarschijnlijk ovulatie gewoon 14 dagen terug van begin menstruatie, terwijl het ook kan zijn dat je LF korter is. Als je nog nooit eerder testen hebt gedaan zegt het niet zoveel.

@Doublemom ja zeker, langere LF kan geen kwaad. Mijn baarmoedermond voelt wel echt potdicht. In mijn achterhoofd heb ik ook nog dat ik eventueel toch nog wat later een eisprong kan hebben gehad, omdat de temperaturen wellicht niet zo betrouwbaar waren door ziekte en ook onregelmatige opsta tijden daardoor. We gaan het zien! Ik ga wel donderdag een testje halen als ik nog niet ongesteld ben (dan zou ik 14dpo zijn als mijn eisprong inderdaad op cd14 was..). Altijd leuk, testen.

Lindavvv vindt dit leuk.
  14. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik weet dat ik gewoon geduldig moet zijn hoor. Geen oploop gebeurt vaak zat. Alleen is t lastig.

@Akka ik weet nog wel van pijntjes en ook vorige keer testen dat mijn lf altijd keurig 14 dagen was. Maar goed ook dit kan veranderen natuurlijk

Bijgevoegde bestanden:

15. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Je test van cd 13 lijkt wel behoorlijk donker?

16. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    @Doublemom: ik zie hem ook op de onderste foto! Duimen!

Ik lig hier inderdaad steeds lekker onder een dekentje op de bank, heerlijk warm!

Ik lees alles nog steeds mee maar reageren lukt niet, het gaat te snel.

Hier vandaag weer een echo gehad en alles zag er goed uit. Ben enorm opgelucht want dacht dat het mis was. Ik ben namelijk al een week niet misselijk meer en dat vond ik heel raar.

Akka, PlainJane, Gnana en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ohh wat fijn dat je weer gerust gesteld bent met een goede echo! En stiekem niet heel vervelend dat de misselijkheid weg is lijkt me :)

Sammetje83 vindt dit leuk.
  18. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  19. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wat fijn! :D Ik heb de 21e pas mijn eerste echo. Ik kan niet wachten :)

PlainJane, Akka, Sammetje83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dat zal je vast weer gerustgesteld hebben :)

Deel Deze Pagina