Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosa

Nosa Lid

30 sep 2015
    90
    62
    18
    Vrouw
    Poeh, heftig. Misschien nu toch heftiger omdat er wellicht iets is geweest. Heb je niks aan, maar kan wel je pijn en hoeveelheid verklaren..
    Duim voor de volgende ronde!

2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Pioenroos92 ik blijf nog voor je duimen hoor!

@Lindavvv ja duurt lang he!!! En zo herkenbaar dat je zo gaat focussen op dingetjes in je lichaam. Maagzuur was bij mijn kids trouwens wel een van de symptomen ;)

@Nosa zou dat zelfs als het maar zo kort is geweest? Ik hou het iig wel ff in de gaten. Vind het bloedverlies nogal veel :confused: Als dit elke maand zo gaat heb ik over een paar maanden bloedarmoede :roflmao: Hoe voel jij je? :)

Lindavvv en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  3. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lief dank je!

Oké ladies. Help me even. Vandaag 11 DPO. Ik verlies al dagen lang waterige/zalvige afscheiding. Vandaag ineens roze slijm! Best wel wat.

Is dit nou komende menstruatie..is 11DPO niet wat vroeg daarvoor?
    Of innesteling?

@Doublemom jij had toch ook roze slijm deze ronde? Hoeveel DPO was dat?

4. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Nee bij mij was de afscheiding ineens lichtgeel. Hoe lang is jouw LF normaalgesproken? Ik had de 3-4 dagen voor mijn nod ook ineens veel meer (waterige) afscheiding. Ik wil je niet ontmoedigen, maar je hoort het meestal dat dit genoemd wordt bij een prille zwangerschap.
    Maar dat roze verlies zou best innesteling kunnen zijn. Of een geknapt vaatje mochten jullie het bijv kort geleden nog gezellig gehad hebben ;)

5. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @Pioenroos92 veel afscheiding kan een symptoom zijn, maar ik heb het vrijwel altijd rond die periode, alleen droog/waterig vlak voor menstruatie. roze kan natuurlijk van vroege menstruatie zijn, maar kan zeker innesteling zijn. Dat hoeft niet meteen de dag van de innesteling zichtbaar te zijn volgens mij. Maar goed, je voelt zelf al een beetje alsof het niet zo is en het is altijd beter daar rekening mee te houden, misschien wordt je nog positief verrast!

@Doublemom Mijn menstruaties zijn sinds ik weer ongesteld ben na de zwangerschap ook zoveel bloed, jeetje. Ik heb natuurlijk voor die zwangerschap ook de pil geslikt en dat stelde echt niets voor haha. Maar dat is ook logisch, want tijdens het slikken van de pil bouw je amper baarmoederwand op, dat is echt alleen een onttrekkingsbloeding. Ik heb wel het idee dat het nu nog meer is dan voor mijn zwangerschap, voelt wel goed haha, lekker gezonde baarmoederwand om in te nestelen. Gelukkig ben ik minder ziek dan ik voorheen wel is was (toen ook wel migraine vlak voor/aan het begin van een menstruatie en dat heb ik gelukkig nog niet gezien sinds het weer is begonnen). Wel vervelend dat jij er nu ook zo ziek van bent!

6. Nosa

Nosa Lid

30 sep 2015
    90
    62
    18
    Vrouw

Ja volgens mij wel, je baarmoeder bereid zich voor en wordt dikker, je hebt wel een hogere waarde hormoon gehad natuurlijk.. hopelijk hoef je het niet vaker mee te maken! Voel je je al beter?

Hier gaat het goed, bijna verontrustend weinig kwaaltjes (behalve wat weeiig en zere borsten) testen zijn wel mooi opgelopen, maar ben erg benieuwd naar een eerste echo..

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  7. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dank voor je reactie! Ik weet niet hoe lang mijn LF normaal gesproken is. Dit is zo voor t eerst. Ik verloor ineens een dot slijm met veel roze erin. Overduidelijk. Daarna niks meer gezien.... Nu wel flinke hoofdlijn wat ik wel herken van een menstruatie. Nouja ik ga er van uit dat ik ongesteld word! Dank voor je bericht @Akka

8. Nosa

Nosa Lid

30 sep 2015
    90
    62
    18
    Vrouw

Ik had geen rozig slijm, maar wel pas rond 10dpo mn innestelling (vrijwel zeker) dus het kan zeker!

9. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh jo! En op hoeveel DPO had je dan positief getest?

10. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Late innesteling kan prima! Ik ga keihard voor je duimen in elk geval

11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lief! Dank je @Enigma

Ik ga morgen nog eens testen..mits niet ongi:thumup:

PlainJane vindt dit leuk.
  12. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Hoi dames! Ik ben een lekker lang weekend weggeweest en heb op mijn telefoon mee zitten staren op jullie testen en mee gelezen met alle spanningen enzo. Maar reageren met mijn telefoon kost zoveel moeite dat ik daar niet aan toe ben gekomen.

@PlainJane gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Is het al geland?

@Nosa, wat superleuk om zo met je zussen samen zwanger te zijn!

@PieterKonijn pfff spannend hoor. Hopelijk morgen meer duidelijkheid! Logisch dat je een dag over wilt slaan. Dan moet de test, als je zwanger bent, toch echt een stukje duidelijker zijn.

@Doublemom dikke knuffel van mij. Eerst die vage streepjes en nu die zware menstruatie, zo rot! Ik duim heel hard dat dit de voorlopig laatste is en je volgende ronde gewoon zwanger raakt!

@Pioenroos92 he jammer meid... Een negatieve test dus... Maar geen bloed geeft moed toch? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Dat roze slijm kan alle kanten op. Ik heb dat standaard een dag of 2/3 voordat het doorzet. Maar het kan ook iets van innesteling zijn natuurlijk. Spannend hoor.

Hoe is het met alle wachters? @Akka bij jou al duidelijkheid (sorry als ik daar overheen heb gelezen)

Hier zijn we nog geduldig. Ik zit nu midden in mijn vruchtbare periode volgens mijn app maar heb niet de symptomen die ik normaal heb. Dus misschien een later ei ofzo, of gewoon minder duidelijk deze ronde haha. Hoe dan ook, hopelijk over 2 weken ongesteld en dat wordt dan officieel ronde 1, zo spannend!

PieterKonijn, Gnana, Akka en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    dankjewel! :) Inmiddels wel geland, maar het wordt voor mijn gevoel pas écht na een eerste, goede echo.
    Jij succes met de volgende ronde!

CupCake88 vindt dit leuk.
  14. Nosa

Nosa Lid

30 sep 2015
    90
    62
    18
    Vrouw
    12 DPO een meeeegaa tuurstreep!

Gnana en Lindavvv vinden dit leuk.
  15. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @Rhombi Heerlijk een weekend weg! Waar naar toe? Alleen met je man of ook met de kinderen?

Ik ben inmiddels al lang lekker ongesteld haha (was eigenlijk een hele mooie cyclus met menstruatie op cd14 en een LF van 14 dagen), we gaan al weer richting het einde en dan moet ik de trapkast maar even gaan barricaderen. Maar het goede nieuws is dus dat ook ik richting de eerste echte ronde ga, ik verwacht dat die rond 1 november begint :)

Doublemom en PlainJane vinden dit leuk.
  16. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Hee iedereen, ik lees later terug.

Maar eerst even een update: ik heb gewoon wéér dezelfde vage streep :(

Ik denk dat Predictor bij mij niet werkt ofzo. Echt een domper dit. Ik dacht, een streep is een streep. Maar kennelijk geldt dat dus niet altijd.

17. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hè daar schiet je ook niks mee op.. Weet je zeker dat het een negatieve streep is? Heb je een foto om te turen? :)

18. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik maak zo even een betere met daglicht! Ik heb wel foto's met kunstlicht, maar de vorige keer was daar ook niets op te zien.

Ben best wel teleurgesteld merk ik. :$

Had de test nog van tevoren goed bekeken en er stond ook geen voorgedrukt streepje op. Dus ze geven bij mij echt vage strepen als ik ze gebruik.

19. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Helaas, nu is er daglicht maar is de streep weggetrokken. Hij is al bijna niet meer zichtbaar en dus al helemaal niet op de foto te krijgen, en ik moet nu eigenlijk ook gewoon aan de slag.

Heb wel zo'n 50 foto's van toen er geen goed daglicht was, maar daar is die stomme streep dus ook weer niet goed op te zien.

Merk dat ik het echt even zat begin te worden. Met alle bizarre klachten die ik had zal het wel weer betekenen dat er iets mis is met mijn lichaam, en dat ik weer naar die vreselijke poli gynaecologie moet waar ik al 3 maanden van ellende heb meegemaakt na de MA. Dat wordt weer bellen, niet serieus genomen worden, opnieuw bellen, weer niet serieus genomen worden et cetera. :cry:

Ik had gewoon goede hoop dat al die kwalen met een zwangerschap te maken hadden. Als het geen zwangerschap is zal het wel weer fout zijn. Wat kan het anders zijn? Ik had enorm veel steken in mijn buik, misselijkheid, pijn aan mijn borsten en weet ik wat allemaal. Gelukkig heb ik dat sinds 2 dagen ofzo bijna niet meer, maar mijn vertrouwen in mijn lichaam is opnieuw verwoest. Heb gewoon het gevoel nu dat het nooit meer zoals vroeger wordt na de MA. Op deze manier wordt mijn lichaam nooit meer normaal.

20. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi @PieterKonijn

Wat vervelend zeg en het kan natuurlijk een combinatie zijn van verschillende factoren.
    Je hebt er stiekem op gehoopt dus de teleurstelling en het testen geeft ook extra stress. Plus de controle weten of je nou wel of niet zwanger bent. Wanneer zou je NOD moeten zijn?
    Je hebt lichamelijk en mentaal een heftige periode gehad en je lichaam is daardoor verandert. Ik heb het ook met klachten terwijl ik niet zwanger was. En ook na een goede zwangerschap van mijn meiden was mijn lichaam, klachten en cyclus anders. Je hebt er helaas geen controle over.

Hopelijk is er niks mis met je lichaam, het is misschien alleen veranderd. Je reageert misschien heftiger op de hormonen en eisprong.
    Niet het vertrouwen in je lichaam kwijtraken hoor. Geef het ook gewoon de tijd en misschien acceptatie dat hij niet meer precies hetzelfde functioneert als voorheen. :oops:

Deel Deze Pagina