Hier niet zozeer last van het wachtbankje maar van onze eerste ziekenhuis afspraak morgen. Ik heb een soort jeugdtrauma waardoor ik panisch ben van artsen. Zit mezelf lekker in de weg en druk te maken voor morgen terwijl ik nog geen idee heb wat er gaat gebeuren. Ik ga wel morgen testen overigens maar is nog erg vroeg (9dpo, eisprong was later). Ik test alleen omdat we naar het ziekenhuis moeten maar verwacht negatief zeker gezien het ook eigenlijk te vroeg is. Hoe is het met de anderen?
@Roosxxx Misschien heb ik het even gemist, maar waarom naar het ziekenhuis? Gaan jullie een traject in?
Spannend @Roosxxx wat voor afspraak hebben jullie? Ik had gisteren al wat bruinverlies, maar het zet nog niet door. Laat het nu maar doorbreken!
Ik heb in mijn familie aanleg zitten voor vroeg in de overgang raken. Moeder was 32 bijvoorbeeld, het is 85% erfelijk. Voor nu verwacht de huisarts dat ik er nog niet in zit en dat een eerste nog natuurlijk zou moeten kunnen maar de vraag is hoe dat zou zijn bij een tweede of derde. Het kan dat ik nog eerder er in ga dan mijn moeder maar het kan ook veel later zijn. We willen dus weten of mijn voorraad en kwaliteit nu nog goed is of dat we direct al geholpen moeten worden. En maatregelen nemen voor de toekomst (invriezen?).
Hier 11 dpo en op t wachtbankje.... Al wel een negatieve test gehad op 10 dpo... Maar je weet maar nooit.
@Roosxxx wat vervelend dat je zoveel spanning voelt voor het ziekenhuisbezoek. Is er een bepaald scenario wat voor jou het ‘ideale’ scenario zou zijn voor zo’n bezoek? Wellicht kun je daar dan op voorschakelen door je partner te vragen daar wat regie in te nemen of evt de assistente even in te lichten zodat de arts weet wat er speelt? Veel succes en hopelijk val jij onder die 15% @Lindavvv wat jammer van je nega test. Hopen dat het gewoon nog te vroeg was! Heb je symptomen die ergens op duiden? Hier alweer voelbare steekjes rond eierstokken dus duidelijk dat die weer bezig zijn. Fijn om dat te merken! Deze maand geen ovutesten en eerlijk gezegd vind ik dat ook wel even chill.
Dat is wel heel vervelend... Maar het scheelt dat je er vroeg bij bent. Hopelijk valt het allemaal mee.
Succes in het ziekenhuis @Roosxxx @Enigma Sjonge, balen zeg! @Lindavvv wanneer ga je weer testen? Hier 9DPO en wil testen maar die het niet 9DPO is ook echt veeeeeels te vroeg!
@Doublemom het ideale scenario is dat niemand me aan raakt en dat we het met een gesprek kunnen oplossen maar zo werkt het helaas niet. @ALL bedankt voor de succeswensen. We zijn net terug en vanaf komende week krijgen zowel mijn partner als ik diverse onderzoeken. Dingen waar ik helemaal niet tegenop zie (bloedprikken) maar ook dingen die ik dus écht vreselijk vind (inwendig onderzoek tijdens menstruatie, in mijn hoofd is die combi een rampscenario). Maaaaaaar ik ben een grote meid en zolang ik blijf ademen ga ik het vast overleven. Heb ook aangegeven dat ik het spannend vind en heb wel het gevoel dat ze daar rekening mee houden. We voelen ons tot dusver in ieder geval serieus genomen in onze zorgen en we hebben gewoon nog een reële kans dat alles goed is. Maar dat we daar nu een gedegen onderzoek naar krijgen is wel fijn. Alleen jammer dat de uitslagen heel lang op zich gaan laten wachten.
@Roosxxx veel succes met de testen. Ik kan begrijpen dat je daar tegenop ziet. Heb je zicht op wanneer je ongeveer de uitslag ervan kent?
De uitslag komt pas half december. Het schijnt normaal te zijn dat het 6-8 weken duurt. Er is dan gelukkig al wel over de uitslagen gesproken met een team deskundigen. Dan is er dus wel echt duidelijk of we iets moeten gaan doen en zo ja wat hen het beste lijkt om te gaan doen. Lief dat je er naar vraagt+
Bah wat duurt dat lang zeg! Ik ga duimen dat allee goed is bij je! @Doublemom groot gelijk! Lekker relax! Ben je al lekker op vakantie? Ik ga deze ronde wel weer ovulatietesten gebruiken. Maar ik sta er nu veel meer ontspannen in..komt zoals t komt. No stress
@Roosxxx ik duim dat je bij die uitslag gewoon al lekker zwanger bent! Kleine bloedupdate, vanmorgen nog wat roze, maar het lijkt nu echt eindelijk helemaal gestopt.. nu wachten op een nieuwe eisprong. We hebben het er over gehad om er nu misschien toch gewoon al voor te gaan. Get verlangen is zooo groot!
Dames! We hebben besloten, we gaan er deze maand al voor! Deze maand was iets minder "essentieel" om nog te wachten en nu mijn eisprong wat later is heb ik gewoon geen zin meer om te wachten, het verlangen is te groot! De bloeding is eindelijk (hoop ik nu echt) gestopt! Nu is het wachten op een eisprong. Ik ga misschien weer temperaturen, maar alleen als mijn dochter besluit weer te gaan doorslapen, want de afgelopen tijd werd ze vaak weer een keer wakker en dan heeft het weinig zin. Ik heb nu mijn NOD een weekje later gezet omdat ik vermoed dat mijn eisprong ook een weekje later zal zijn (normaal ongeveer cd14, nu dus..) Oh spannend, maar zoooo exciting!