@Rhombi ik ga uitzoeken hoe dat werkt! Eerst nog even stuiteren geloof ik en iets leuks kopen voor vriendlief. Hij weet het al wel maar cadeautje is toch wel erg leuk! @Pioenroos92 ik heb 1 bizarre misselijkheids aanval gehad op 5 dpo, was echt ff in paniek toen maar dat was ongeveer 2 minuten. Verder vrijdag nog negatief getest. De afgelopen drie dagen wel van 8 uur savonds tot ongeveer 7 uur smorgens geslapen. En als ik er over nadenk een heel klein beetje rugpijn maar niet echt erger dan voor mijn menstruatie. Verder voel ik niks, niet misselijk ofzo. Ik ging ook met tweede urine testen toen mijn vriend de deur uit was. Puur om onder mn onderzoek morgen uit te komen. Had al mn urine al weggespoeld enzo. En toen ineens positief. Heb net nog 2 testen gedaan waaronder een predictor en het is toch echt zo. Ik ben overigens pas 11 dpo...
@Roosxxx voel je trouwens niks verplicht he! Ik deed er pas vanaf m'n 2e zwangerschap aan mee. De eerste woonde ik nog in een flat en kwam er al zoveel op me af. Toen heb ik er nog niet aan mee gedaan. Doen waar je je goed bij voelt Aah leuk een cadeautje! En hoe reageerde je vriend?
Hij is op zijn werk dus hij moet zich een beetje in houden maar hij is super blij. Nog een beetje onrealistisch voor hem, hij heeft me nog 2 testen laten doen maar die waren ook echt positief en nu gelooft hij het. Denk dat het voor hem pas écht écht wordt als hij een echo ziet. En ik kan niet wachten tot hij thuis komt vanmiddag!!!
@Roosxxx hahaha zo herkenbaar, die mannen. Die van mijn wilde het pas een beetje geloven toen ik een digitale gedaan had. En inderdaad, pas met de echo werd de zwangerschap echt voor hem, en volgens mij drong het na de bevalling pas echt tot hem door
@Akka Oh wat spannend!! Heel veel succes!! @Lindavvv Gefeliciteerd met jullie huwelijk! @Roosxxx Waauuww wat leuk! Gefeliciteerd!!! Alle nieuwelingen: welkom!!! Wat nieuws van mijn kant: vanmiddag heb ik mijn eerste echo! Ik ben zo nieuwsgierig en hoop dat alles goed is Anders dan flinke moeheid en een afkeer van warm eten voel ik me top. Afgezien van die ene avond dat ik misselijk was heb ik helemaal geen last van ochtendmisselijkheid gehad (gelukkig)
@Roosxxx gefeliciteerd meis. Het is je zo gegund. Al die kopzorgen die je al hebt gehad os ook niet niks hoor. Maar nu lekker gaan genieten!
Oh heerlijk! fijne vakantie! Ja ook best spannend, daarom heb ik wel even getwijfeld. Ze zijn 9 en 10, zo groot en zelfstandig alweer en ik geniet ook van mijn vrijheid als de kids bij papa zijn, samen met mijn vriend. Maar de wens voor ook een kleintje van ons samen is groter geworden dan de vrijheid haha. Het is ook zo'n tijd geleden dat ik me ook gewoon weer een soort leek voel in het hele 'zwanger worden'. De kinderen vinden een broertje of zusje wel heeeeel erg leuk en daar ga ik denk ik ook extreem van genieten, mocht het ons gegund zijn. Mee naar de echo's, mee babyshoppen, dat lijkt me geweldig omdat ze het zo bewust meemaken.
@Gnana je eerste echo al weer! Wauw wat gaat het snel! Hopelijk alles goed! @Roosxxx wat super fijn! Lekker van genieten. Ook een top streep voor deze termijn! Kun je nu nog wel onderzoeken laten doen of gaat dat nu in de wacht? Over moeders voor moeders: ik heb vorige keer meegedaan, maar ben toen vrij snel gestopt helaas omdat ik misselijk werd van de geur van die flessen en een beetje overweldigt werd door het geregel wat er toch wel bij kwam kijken (Ik woonde ook in een flat en dan komen ze op bepaald tijdstip halen en zo). Ben er nog niet uit of ik dat dit keer misschien wel weer ga doen.. Doen de dames die al zwanger zijn mee?
Alle onderzoeken gaan in de wacht, ik mag me melden als dit kindje er gezond uit is gekomen of als het mis gaat. Ik heb de eerste echo al gepland, 12 november zullen we zien of alles goed is. Voor nu maar proberen te genieten. Ik ga me toch nog eens verdiepen in moeders voor moeders.
Wauw @Roosxxx wat een mooie verrassing! Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je die onderzoeken nu een tijdje uit kan stellen! Hier vandaag eerste dag van menstruatie, dus vanaf deze cyclus gaan we ervoor. Ik mag dus ook eindelijk op het NOD-lijstje!
Informatie & ‘planning’: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt Wensvoor4 - 34 jaar- 4e kindje - Oktober KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Pioenne - 30 jaar - 1e kindje - Okt/Nov Doublemom - 32 jaar - 3e kindje - Okt November & December Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November STine08 - 31 jaar - 1e kindje - november Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - na December. ☺ Begonnen: Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje- ronde 12 Tilburg —36 jaar - 2e kindje— ronde 09 Roosxxx —26 jaar - 1e kindje— ronde 05 Enigma x—37 jaar - 1e kindje— ronde 03 Rebo —33 jaar - 4e kindje— ronde 03 CupCake88 —31 jaar - 3e kindje— ronde 03 Pioenroos92 —27 jaar - 3e kindje— ronde 03 MIss X —33 jaar - 4e kindje— ronde 03 Doublemom - 32 jaar- 3e kindje — ronde 02 Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 02 PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 01 Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 02 PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 04 Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01 - NOD lijstje: Roosxxx - 18 oktober MIss X - 24 oktober Rosa5 - 25 oktober Sedese - 31 oktober Rebo - 1 november CupCake88 - 3 november Doublemom - 7 november Akka - 8 november? PieterKonijn - 10 november Pioenroos92 - 11 november Nyphele - 16 november Zus9 - 16 november Lindavvv - 25 november Enigma - NOD onbekend ❥ Zwanger: Sammetje83 (36 jaar, 2e kindje) - 29 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Gnana (24 jaar, 1e kindje) - 30 mei 2020 - jongen/meisje Luisteraar (31 jaar, 2e kindje) - 5 juni 2020 - jongen/meisje Stemine (34 jaar, 2e kindje) - 6 juni 2020 - jongen/meisje Nosa (34 jaar, 2e kindje) - 11 juni 2020 - jongen/meisje PlainJane (30 jaar, 2e kindje) - 17 juni 2020 - jongen/meisje