Haha ja mannen maar zonder kunnen we ook niet. Ik ben echt in eens weer kapot moe dat had ik vrijdag middag ook. Zou wel vroeg zijn een week voor nod moe Dus ga even liggen een uurtje
@sedese dat ziet er al veelbelovend uit! Gefeliciteerd! @Rebo volgens mij zijn veel mannen kleurenblind en zien ze kleine kleurnuances niet. Mijn vriend zag ook t streepje op de kv van vorige maand niet die jullie zelfs na uploaden nog zagen
Lieve meiden, Ik ga jullie (voorlopig) verlaten. Ik was niet heel actief hier, maar heb vanaf het begin meegekletst/gelezen. Ik ben enorm aan het twijfelen of ik nog een kindje wil. Het gaat nu zo lekker allemaal met zn 5-en. Ik heb constant de gedachte dat ik de andere 3 tekort ga doen (qua aandacht) en mijn gepieker over weer een keizersnede met de mogelijke complicaties zorgen ervoor dat ik momenteel neig naar nee. Het is goed zo. Mijn vriend steunt mijn keuze gelukkig. De deur blijft nog wel op een kier hoor dus wellicht kom ik hier (zeer) binnenkort weer terug. Ik ga eerst even lekker genieten van de kindjes en me niet beroerd enzo voelen door een zwangerschap. Ik hoop dat jullie snel allemaal snel zwanger mogen zijn. En gaan genieten van iets heel bijzonders. Ik blijf jullie af en toe nog wel volgen hoor! Heel veel liefs
Vandaag 3 dpo.. Gelukkig gaat komende week snel voorbij omdat mn zoontje jarig is.. Misschien volgende week zondag dan testen..
@CupCake88 Spannend! Frustrerend hè die twee wachtweken.. gelukkig heb je wat afleiding. Als je tegen die tijd 10dpo bent kun je denk ik best een testje wagen. Denk dat ik 2 dagen na jou ga testen! Ook op 10dpo. @Rebo Ik zou echt even 1 a 2 dagen wachten en dan opnieuw testen, liefst nog langer als je dat redt. Als je zwanger bent moet hij dan oplopen Ik ben een beetje voorzichtig geworden omdat ik zelf een vals positieve predictor had de vorige ronde. Daar heb ik me ook blind op gestaard, maar bij liep niet verder op. Dat was ook een gevalletje de één ziet hem wel, de ander ziet hem niet. Voor je eigen gevoel kan je dan misschien even beter uitgaan van (nu nog) negatief. @sedese Die is volgens mij positief! Voorzichtig gefeliciteerd! @Wensvoor4 Ik snap het helemaal. Soms is het goed om het even los te laten en te zien hoe je gevoel zich dan ontwikkelt.
Informatie & ‘planning’: September & Oktober MICH18- 28 jaar - 4e kindje - September Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje September M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov Pioenne - 30 jaar - 1e kindje - Okt/Nov November & December STine08 - 31 jaar - 1e kindje - november Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - na December. ☺ Begonnen: Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje- ronde 13 Tilburg —36 jaar - 2e kindje— ronde 11 Enigma x—37 jaar - 1e kindje— ronde 03 Rebo —33 jaar - 4e kindje— ronde 04 CupCake88 —31 jaar - 3e kindje— ronde 03 Pioenroos92 —27 jaar - 3e kindje— ronde 03 MIss X —33 jaar - 4e kindje— ronde 03 Doublemom - 32 jaar- 3e kindje — ronde 02 Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 02 PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 01 Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 02 PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 04 Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 01 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 07 na missed abortion 11/2018 - NOD lijstje (wachtbankje): MIss X - 24 oktober Sedese - 31 oktober Tilburg - 31 oktober Rebo - 1 november CupCake88 - 5 november Doublemom - 7 november Akka - 8 november? PieterKonijn - 8 november Pioenroos92 - 9 november Nyphele - 16 november Zus9 - 16 november Rhombi - 20 november Rosa5 - 24 november SjH - 24 november Lindavvv - 25 november Enigma - NOD onbekend ❥ Zwanger: Sammetje83 (36 jaar, 2e kindje) - 25 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Gnana (24 jaar, 1e kindje) - 30 mei 2020 - jongen/meisje Luisteraar (31 jaar, 2e kindje) - 5 juni 2020 - jongen/meisje Stemine (34 jaar, 2e kindje) - 6 juni 2020 - jongen/meisje Nosa (34 jaar, 2e kindje) - 11 juni 2020 - jongen/meisje PlainJane (30 jaar, 2e kindje) - 17 juni 2020 - jongen/meisje Roosxxx (26 jaar, 1e kindje) - 27 juni 2020 - jongen/meisje
Ik heb de lijst even geüpdate. Oktober loopt op z'n eind... Meiden die bij september & oktober staan: willen jullie nog meeschrijven? Laat het even weten vóór november, anders haal ik jullie van de lijst. @MICH18 @TulpMama @M00nL0ve @KellD @Pioenne (Excuses als je het al een keer hebt laten weten!)
Oh das fijn! We zitten vlak achter je Alvast gefeliciteerd met je zoontje! Wat heb je gekocht voor zijn verjaardag?
@sedese die predictor is best duidelijk! Ben benieuwd naar de oploop! @Rebo jammer dat je testen negatief zijn. Maar als je niet precies weet wanneer je ei was zou ik nog even hoop houden! @Pioenroos92 ja zou leuk zijn als we allemaal na elkaar positief testen! We gaan ervoor hahah https://m.pinkorblue.nl/eichhorn-knikkerbaan-7-delig-a163180.html?adword=Google/PLA_CSS_Bestseller_m&RefID=PLA_NL0000_PLA_CSS_Bestseller_m&gclid=Cj0KCQjwgNXtBRC6ARIsAIPP7RvczOz7YcvBMT8Ow8ObsY9bUvOaMeC0jne5J6rQEm6lzOcYSff_LHoaAlIUEALw_wcB Deze hebben we gekocht, hij is helemaal gek op die kleinere autobanen als we ergens komen. Deze is wel echt groot, hopelijk vindt hij hem leuk! Haha
Alvast gefeliciteerd met jullie mannetje, dat gaat hij vast geweldig vinden. Zo leuk dat houten speelgoed
@Wensvoor4 Verstandig hoor! Zo moeilijk om die keuze te maken, maar voor nu doen wat goed voelt! Alvast gefeliciteerd @CupCake88 Ik ben blij dat jullie me een beetje bezig houden! Ik denk af en toe steekjes te voelen, maar ik denk toch dat mijn ei nog een paar daagjes op zich laat wachten..
Ik kreeg geen meldingen meer van dit topic! Voor alle meiden op de wachtbank succes! Ik duim voor jullie en alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd hier afgelopen donderdag eerste echo gehad en alles was goed gelukkig ik ben blij!
Gefeliciteerd met je goede echo!! @Wensvoor4 goed om even afstand te nemen om goed na te denken wat je wilt. Succes! Grrr hier nog geen eisprong gevoeld. Wel constant trekkend/vervelend gevoel. Vorige keer sprong ie sneller na de piek. Nu twijfel ik dus of deze piek wel ‘piek genoeg’ is geweest. Ze drogen lichter op dan wanneer ze op hun donkerst zijn..
hier zie je dat ie na een tijdje drogen nog heel donker is En hieronder zie je hoe ze zijn opgedroogd.