Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Sorry trouwens voor dat gezeur steeds over die ovutesten :oops: ik merk dat de onregelmatige cyclus me heel onzeker maakt door het verleden met pcos en de mmm

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Geen sorry meid! Je kan hier juist al je vragen en onzekerheden plaatsen! Logisch dat je wat onzeker ben. Als een wens zo groot is dan is elke maand te veel en ga je aan alles twijfelen. Wellicht een idee om de volgende ronde de ovulatietesten van clearblue te gebruiken? Ik heb daar zoveel rust bij gevonden! Ik test elke dag met die van de action en als die donker genoeg is dan check ik het met de roze van clearblue. Heel fijn.

Maargoed alles is makkelijker gezegd dan gedaan. Dikke digitale knuffel

3. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Eens met Pioenroos, ik zou een clearblue kopen voor ernaast. Snap dat je hier van in de war raakt @Doublemom

Je piek was volgens mij de 19e in de ochtend/middag, met dan je ovulatie binnen 48 uur, dus de 20e of de 21e. Hebben jullie nog gebruik kunnen maken van die dagen?

Mijn piek ziet er net zo uit als die van jou, maar die loopt meestal wel een stuk duidelijker op en af (maar 2 dagen donkere strepen, de rest van de dagen bijna wit). Toevallig loopt hij deze maand ineens veel minder duidelijk af, merk ook dat ik dat verwarrend vind. Ga morgen nog een keer testen voor de zekerheid.

4. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ps: overigens denk ik wel echt dat ik heb geovuleerd. Ik voel me "anders" vandaag (1dpo), en tijdens de seks (alwéér.. we zijn nogal actief de laatste tijd :oops:) was mijn baarmoedermond ineens gevoelig en leek hij wat in de weg te zitten. Dit is waarschijnlijk dus gewoon een ovulatie geweest zonder extreme pijn, ook wel eens fijn.

Rebo en Lindavvv vinden dit leuk.
  5. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Hi meiden ,

Nu net pas alles een beetje globaal gelezen. Afgelopen tijd is voor mij eerlijk gezegd op en af geweest. Mijn Longpleurites is gelukkig weg. Alleen moest een heel onderzoek pakket nog ondergaan in het ziekenhuis. Hart echo's / scans etc etc. Zijn ook wat behandelingen niet al te best gegaan. Wel mag ik in mijn handen knijpen dat ik nu voor de rest gezond mag zijn. En gelukkig het meeste dus van me af kan zetten. En dat scheelt veel stress.

Dus wil hierbij vermelden dat ik voor nu even uit de groep stap. Ik heb ontzettend veel gemist , wat ik jammer vind uiteraard. Maar we hebben voor onszelf toch besloten om mijn volgende ongesteldheid af te wachten en er dan voor te gaan.

Heel veel succes en plezier gewenst jullie alle! Hopelijk mogen er veel gezonde en probleem loze zwangerschappen ontstaan. En mogen er veel levende en gezonde kindjes ter wereld komen.

Heel veel liefs ,

Van mij.

P.s. je mag me van de lijst af halen. Ik hoop ooit weer ergens aan te mogen sluiten.

6. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Pioenroos92 en @PieterKonijn bedankt voor jullie lieve reacties! Gaat de cb mij wel een smiley geven als mijn pieken niet zo knalpositief zijn als je bij de meesten ziet? Ik hoop gewoon dat ik straks even krom sla van de pijn. Zodra dat ei maar is gesprongen, dan word ik wel weer rustig haha.
    Gisteravond nog gezellig gehad. Vanmorgen (eind vd ochtend) kon hij dus niet meer :rolleyes: ik baal daar stiekem toch best van merk ik :( Nu morgenavond pas op z’n vroegst weer de mogelijkheid. En afhankelijk van wanneer mijn ei springt kan dat nog net een extra dosis op tijd zijn of al te laat. Maargoed; er kan er maar 1 de winnaar zijn :p:roflmao:

7. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Hoi! Dankje om me even te taggen!
    Ik denk dat ik even pauze neem hier in het groepje, kan spijtig genoeg niet meer alles bijgelezen krijgen. Plan is nog steeds binnenkort te starten. Ik pik graag opnieuw in als we wat verder staan over een tijdje (hopelijk met een positieve test in handen dan), als ik nog welkom ben dan?
    Ik wens jullie sowieso allemaal al veel succes!!

Akka en Doublemom vinden dit leuk.
  8. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Tuurlijk ben je dan weer welkom!

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi Lieverds,

Sorry lang niks van me laten horen... Ik snap het helemaal.. Ik ga morgen even bijlezen.. Ik weet nog niet welke kant het bij ons opgaat... Ik denk dat we gewoon rustig aan gaan doen.. Veilig niet veilig ik heb nog geen idee wat er gaat gebeuren.. Maar voor mij voelt alles oké..

Ik zal morgen even wat dingen proberen terug te lezen of kan iemand mij een update geven :roflmao:

10. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Dat is geen gezeur hoor.
    Ik ben zelf ook helemaal de weg kwijt nu.
    Vroeger voelde ik mijn eisprong en had ik ook pijn en rekbaar slijm
    Nu helemaal niet meer, misschien ook omdat ik boven de 30 ben.

Ik zou inderdaad ook andere halen voor een keer

11. Tilburg

Tilburg Actief lid

27 aug 2015
    213
    60
    28
    Vrouw
    Tilburg
    Ik heb een indrooglijntje gehad bij testen die niet mogen indrogen.

Rebo vindt dit leuk.
  12. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    goedemorgen dames,
    ik had vanochtend een aflopende test 2 dagen voor NOD. Het risico van te vroeg testen..
    balen zeg! iemand die nog een sprankje hoop voor me weet? ervaringen hiermee? HCG hoort altijd op te lopen en schommelt niet lijkt mij..grrrr

Bijgevoegde bestanden:

13. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Is hij bij deze foto al opgedroogd? Soms drogen ze donkerder op. Maar misschien inderdaad toch weer minder nu.. Ik duim nog wel voor je natuurlijk!

14. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    goedemorgen dames,
    ik had vanochtend een aflopende test 2 dagen voor NOD. Het risico van te vroeg testen..
    balen zeg! iemand die nog een sprankje hoop voor me weet? ervaringen hiermee? HCG hoort altijd op te lopen en schommelt niet lijkt mij..grrrr
    hij is van vanochtend 6 uur, hij is gewoon echt een stuk licht grrrr ik baal echt. kan ook geen positieve verhalen vinden hierover, echt klote.

15. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63

Wat ...! Het is gewoon mis gegaan, waarschijnlijk krijg je nu een heftigere menstruatie. Knuffel meid!

16. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Van vanmorgen

Bijgevoegde bestanden:

17. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    jaaa! ik zie em! hoe ver zit je voor je NOD?

18. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Werkelijk? Ik zie niks meer hoo

19. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Dank je wel! ja het lijntje is nog wel duidelijk aanwezig op beide testen (kruidvat en predictor) van vanochtend alleen wel lichter, heb ergens nog hoop maar ben ook wel realistisch.

20. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    ik zie een super tuur lijntje op je kruidvat test!

Rebo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina