Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oeh klinkt hoopvol! Ik had vanmorgen korte felle steekjes en af en toe zeurend gevoel. Ik ga op zn vroegst woensdag testen:| Maandag en dinsdag werk ik. Ik wil natuurlijk wel uren kunnen turen ipv huphup testen en naar werk.

Maar ik weet het niet hoor... Ik ben twijfels deze ronde

2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @ tilburg, wat jammer :(

@ pieterkonijn, oeh dat klinkt wel hoopvol he

PieterKonijn vindt dit leuk.
  3. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Haha wat grappig ik wil juist NIET uren kunnen turen, dan doe ik niets anders meer! :roflmao:

Ik had ook sterke twijfels deze ronde. Eigenlijk tot aan die enorme kramp vanochtend. Sindsdien denk ik ineens: zou het dan toch..?

Ik had vooral twijfels omdat ik me hartstikke goed voel. Sure, ik ben ziekig en verkouden, maar desondanks ben ik enorm actief en energiek en ren ik van hot naar her. In die eerdere zwangerschap (die mis ging...) voelde ik me zelfs al voor de innesteling echt een brok ellende. Ik was compleet uitgeput, lag de hele tijd te slapen, kon mijn ogen nauwelijks open houden en was onwijs boos de hele tijd. Nu heb ik dat totaal niet. Ik zou zelfs durven zeggen: ik heb me in tijden niet zo lekker gevoeld!

Ik duim voor je! :) Steekjes en een zeurend gevoel klinken goed.

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  4. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Informatie & ‘planning’:

November & December
    STine08 - 31 jaar - 1e kindje - november
    Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December
    Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - na December.
    MICH18- 28 jaar - 4e kindje - ?
    Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje - ?

Begonnen:
    Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje- ronde 13
    Tilburg —36 jaar - 2e kindje— ronde 12
    Enigma —37 jaar - 1e kindje— ronde 04
    Rebo —33 jaar - 4e kindje— ronde 04
    CupCake88 —31 jaar - 3e kindje— ronde 03
    Pioenroos92 —27 jaar - 3e kindje— ronde 03
    MIss X —33 jaar - 4e kindje— ronde 03
    Doublemom - 32 jaar- 3e kindje — ronde 02
    Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 02
    PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 01
    Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 02
    PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01
    Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 04
    Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01
    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 01
    SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 07 na m.a. 11/18
    M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01

- NOD lijstje (wachtbankje):
    Rebo - 1 november
    CupCake88 - 5 november
    PieterKonijn - 8 november
    Pioenroos92 - 9 november
    Enigma - 12 november
    Akka - 15 november
    Doublemom - 15 november

Nyphele - 16 november
    Zus9 - 16 november
    Rhombi - 20 november
    Rosa5 - 24 november
    SjH - 24 november
    Lindavvv - 25 november

Zwanger:
    S
    ammetje83 (36 jaar, 2e kindje) - 25 april 2020 - jongen/meisje
    Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje
    Gnana (24 jaar, 1e kindje) - 30 mei 2020 - jongen/meisje
    Luisteraar (31 jaar, 2e kindje) - 5 juni 2020 - jongen/meisje
    Stemine (34 jaar, 2e kindje) - 6 juni 2020 - jongen/meisje
    Nosa (34 jaar, 2e kindje) - 11 juni 2020 - jongen/meisje
    PlainJane (30 jaar, 2e kindje) - 17 juni 2020 - jongen/meisje
    Roosxxx (26 jaar, 1e kindje) - 27 juni 2020 - jongen/meisje

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Spannend meiden.
    Ik heb ook zin om op dat wachtbankje te zitten. Niet te lang hoor haha.

Eerste drie zwangerschappen had ik geen tekens of symptomen. Ook niet moe geweest pas later rond week 8.
    Bij de laatste was ik ook enorm moe, ellendig en geen energie. Ging ook mis dus ik pin me ook niet meer zo vast aan symptomen. Elk zwangerschap is weer anders :)

PieterKonijn en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  6. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Zou mijn lichaam het nog een keer gaan proberen??
    Ik doe begin van de avond nog een testje. 06A00606-0E19-4D10-ADCD-82141C7804B0.jpeg

7. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Jeetje @Doublemom Dit is wel vreemd ja.. in jou geval zou temperaturen toch wel heel veel duidelijk maken.

Doublemom vindt dit leuk.
  8. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    FB29C069-5A66-48F2-804D-0BDF8E774A56.jpeg
    schiet mij maar lek? Tweede van eind vd middag lijkt nog donkerder dan de eerste

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jaa gaat goed! Even heel druk geweest met verjaardag van de jongste dus lekker veel afleiding. Morgen vieren we het en dan denk ik zondag een 1e testje doen op 10dpo. Ik voel nog niks maar dat hoeft natuurlijk ook niets te zeggen..

Die (vr)eetbuien heb ik pas ook een keer gehad voor mn menstruatie.. Heel apart! Gewoon constant een hongergevoel en knorrende buik.. Helaas was ik toen niet zwanger, maar ik hoop natuurlijk dat het voor jou wel een teken is, aangezien je het herkent!

PieterKonijn en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Doublemom apart hoor, je testjes! Zou dan toch nog maar even door blijven testen.. Als je nog ei pijn hebt moet hij misschien toch nog springen..?

11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Doublemom meis je maak je eigen helemaal gek zo. De test is donker maar niet donkerder als de teststreep en dus nog steeds negatief. Misschien ben je wel te gevoelig voor deze testen? Volgende ronde temperaturen en andere testen misschien?

12. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    @Doublemom Ik heb dit soms ook! Dat ze bijna positief zijn en dan weer foetsie. Dan een paar dagen later wel een knaltest.
    Trouwens ook niet altijd een teststreep donkerder dan de controle, dat hoeft ook niet.
    Wat ik doe is als ik twijfel of hij wel of niet positief is nog een digitale clearblue doen. Dan heb ik wel of geen smiley. Geeft even extra zekerheid.

Ja, ze hebben wel gecheckt waar ei is gesprongen, konden het wel met waarschijnlijkheid zeggen. Maar het zegt voor mijn kansen niks. Ei springt links of rechts en wordt dan 'opgevangen' door een van de eileiders, maar ze kunnen niks zeggen over of dat dan door de linker- of rechter eileider wordt gedaan.

Vandaag eerste pregnyl gespoten. Zo raar dat als ik nu een zwangerschapstest ga doen ik gewoon positief ga testen! Ik durf nu door die pregnyl echt niet vroeg te testen. Dag 9 moet ik laatste pregnyl spuiten... veel te bang daarna vals positief te testen, dus denk dat ik toch wel lang moet wachten.

13. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Huh een eierstok is toch verbonden met een specifieke eileiders? Hij zal toch niet van linkereierstok in rechter eileider springen?

En wat betreft xde pregnyl is lastig, maar misschien ook goed! Weet je hoe snel die uit je lichaam is?

14. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @Enigma Wat spannend! Ik zou inderdaad wachten, hoewel ik weet hoe moeilijk dat is. Maar ik had vorige maand 2 vals positieve predictors, en echt dat is gewoon enorm balen! Heb toen heel erg in de stress gezeten om niks (was nog niet het plan, en ze liepen niet op).
    Stel, je test op 10dpo en hij is positief: durf je dan blij te zijn, of denk je dan: het zou van de pregnyl kunnen zijn? Dat zou ik wel laten meewegen.

@Doublemom Ik zou echt gaan temperaturen. Dat gaat je zóveel stress schelen. :) Ik heb altijd oraal getemperatuurd met de Ladycomp en dat beviel me uitstekend. Dit met die testen is gewoon echt niet fijn. En: dikke kans dat Clearblue ook overal een smiley had gegeven. Mijn piek is véél lichter dan de jouwe en ik kreeg ook een smiley...

15. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @M00nL0ve welkom terug! Spannend hoor, dat ronde 1 er nu aan gaat komen.

@PieterKonijn wat spannend allemaal. Hoe voel je je vandaag? Weet je al wanneer je wilt gaan testen?

@Roosxxx spannend, aftellen naar de eerste echo. En sowieso is zo'n eerste zwangerschap spannend en nieuw. Maar je kunt altijd je onzekerheden kwijt hier!

@Enigma he wat een tegenslag dan even... Hopelijk ga je genoeg hebben aan iui en mag het hele ivf je bespaard blijven. Mijn duimen draaien voor je!

@Nosa gefeliciteerd met de goede echo!

@Pioenroos92 is het een beetje uit te houden op het wachtbankje?

@Rebo knuffel... Hopelijk kun je wat rust vinden..

@Lindavvv spannend, hopelijk hebben jullie snel een positieve uitslag en kunnen jullie er deze maand gewoon voor gaan. Dan lopen we volgens mij redelijk gelijk op. Ik verwacht mijn eisprong rond woensdag.

@Doublemom he bah wat een onzekerheid zeg... Hopelijk ga je toch je ei nog duidelijk vinden deze maand...

@Akka, ow dat is wel bijzonder! Zou inderdaad een mooi verjaardagscadeautje voor je dochter zijn!

Ik kan bijna op het wachtbankje, zo spannend! Hebben het afgelopen woensdag al gezellig gehad, maar volgens mijn app begonnen de vruchtbare dagen vrijdag en is mijn eisprong woensdag. Wel lijk ik al wat vruchtbaar slijm te hebben. Echt zo spannend weer, ga meteen weer op alles letten.
    Wel fijn dat het nare gevoel helemaal weg is, en ik nu echt zeker ben van dat we dit willen. Ik doe er ook niet heel geheimzinnig over (over de wens dan he, de omgeving hoeft echt niet te weten dat we nu bezig zijn, letterlijk en figuurlijk ;) ). En niemand die echt verbaasd is over onze wens.

Even iets heel anders dan eisprongen, vruchtbaar slijm en testdrang haha, lekker op de zaken vooruit lopend... Welke kinderwagen hebben/hadden jullie en is dit een fijne? Wij hebben onze Joolz ooit weg gedaan. Hele fijn wagen, toen ingeruild voor een duowagen omdat de jongste 2 kort op elkaar kwamen. Maar nu wil ik toch, voor het handige, weer een wagen erbij en hou ik marktplaats al in de gaten. De Joolz wagens zijn daar vaak nog best prijzig, en we willen eigenlijk rond de 200,- uitgeven. Daar is genoeg voor te krijgen, maar ben dus wel benieuwd wat echt fijne en goede wagens zijn.

Roosxxx, Akka, Gnana en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ik temp ook oraal, het hangt er een beetje vanaf hoe gevoelig je temperatuur is maar mijn stijging is altijd duidelijk waar te nemen, ook als ik een wat onrustige nacht heb gehad

PieterKonijn vindt dit leuk.
  17. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik voel me wel prima, behalve dan dat ik nogsteeds ziek ben. Heb nogsteeds best wat witte afscheiding. Dat ben ik niet gewend dus dat valt wel op. Verder merk ik soms dat mijn strakke broek niet helemaal lekker zit.

Ik wil eigenlijk tot 10dpo wachten, maar morgen (8dpo) is mijn vriend vrij. Misschien dat ik dan toch alvast een testje waag. Mocht het raak zijn, dan vind ik het toch wel leuker als hij erbij is. De vorige keer testte ik nog negatief op 8dpo, dus ik ga er verder niet vanuit.

Spannend dat je ook op het wachtbankje komt!

Naar kinderwagens kijk ik niet. De vorige keer had ik me overal al in verdiept, en toen ging het mis en kregen we 3 maanden van ellende over ons heen. Ik sta er nu heel realistisch in.

18. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Akka temp jij ook met een speciale thermometer omdat je het oraal doet?

@PieterKonijn ik zal eens lezen over die ladycomp. Vorige keer tijdens stoppen pil was ik direct superregelmatig, dus als die regelmatigheid al terug zou zijn zou ik een stuk rustiger zijn. Ik probeer voor nu maar gewoon uit te gaan van mijn banner en dan zien we wel..

19. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    #3299 Akka, 2 nov 2019
    Laatst bewerkt: 2 nov 2019
    @Rhombi heerlijk dat je nu echt meedoet!
    Qua kinderwagen: ik heb uiteindelijk tweedehands voor 75 euro een tweedehands joolz op de kop kunnen tikken. Ik twijfelde erg of ik hem veel zou gebruiken en ik gebruik hem inderdaad ook niet heel veel, dus ben hier blij mee. Ook een tweedehands joolz is dikke prima. Het is even marktplaats in de gaten houden, maar er komt vast nog wel een goede aanbieding voorbij!

@Doublemom nee gewone thermometer. Mijn temp is 36.2-36.4 voor eisprong en 37.6-36.8 na eisprong. Die verandering is vrijwel altijd super duidelijk. Het is iets lastiger met die kleine, maar zolang ik weet dat er soms een meting twijfelachtig is gaat het goed. Maar ja, ik weet dat voor anderen de temperatuur veel meer schommelt..
    Je kan het altijd eens proberen en kijken hoe betrouwbaar dat is bij jou.

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Rhombi wij hebben ook een Joolz en ik gebruik hem al 5,5 jaar met plezier! Dus als je weet dat hij goed bevalt zou ik zeker eens kijken naar een 2ehands..

Deel Deze Pagina