Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Ja jij bent echt wel zwanger hoor

Is 33 lang?

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  2. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Pioenroos ja natuurlijk is het echt zo!! Al 2 van die prachtige testen, dat lijkt me duidelijk! Vandaag maar proberen even bij te tanken haha en het laten landen. Zo leuk!!!

@MIss X hahaha jaaa die wachtdagen he! Vreselijk! Ik begin er nu aan. Vandaag eisprong volgens app dus morgen 1dpo... Nog 15 te gaan dus.

Ik word er opeens een beetje zenuwachtig van. Heb zo zitten wikken en wegen de afgelopen maanden. Wel een 4e of niet... En nu is er opeens de kans! En hoop ik des te harder dat het meteen raak is want dan valt er niks meer te wikken en wegen haha. Maar ik stel me er nu op in dat het meer rondes kan gaan duren.

Pioenroos92, MIss X en Rebo vinden dit leuk.
  3. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Augustus 29
    September 26
    Oktober 33

Volgens mij redelijk normaal..

Pieterkonijn heb je nog een test gedaan?

4. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63

Ik begrijp het, hier hetzelfde schuitje wel geen vierde...t gaat zo makkelijk nu ze groter worden..maar toch is er dat gevoel, die wens!
    Helaas hier nu een half jaar bezig en bij de andere was ik snel zwanger dat geeft ook een enorme onzekerheid of we wel gezond zijn ect

5. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Oeh @Pioenroos92 wat goed!

6. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Precies! Vannacht was de jongste aan het spoken en dacht ik echt... Aaah die gebroken nachten straks weer... Maar ik ben er van overtuigd dat wij met 4 echt compleet zijn. Nu knaagt er altijd dat gevoel dat er nog een kindje op ons wacht (lekker zweverig, I know).

Ik snap je onzekerheid! Vooral als je eerder vrij makkelijk zwanger werd. Ik duim voor je dat je snel een positieve knaltest mag hebben!

Rebo vindt dit leuk.
  7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Rhombi niet zweverig hoor hihi, wij hadden precies hetzelfde met een vierde. Het voelde gewoon niet compleet maar bij ons zeker ook de twijfels gehad. De vorige zwangerschap bevestigde hoe graag wij ons gezin wilde uitbreidde.
    Klopte gewoon. De Kids waren enthousiast en het gaf ook een soort 'rust' over iedereen heen.

Zwangerschap was niet gepland en ging ook mis. Des te bewuster we nu echt voor een vierde gaan.

Heel eerlijk, we zijn er nooit zo bewust mee omgegaan zoals nu.
    Dus dit vind ik heel spannend en (nog) leuk maar het doet wel langer om zwanger te worden:D

Rebo vindt dit leuk.
  8. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ahh meiden, ik ben niet gek toch? :eek:Vanochtend nog een test gedaan...

Er staat een heel licht lijntje toch?

@Doublemom Ik zie iets! Ahh ik duim ook voor jou!

@Pioenroos92 Jij bent echt zwanger meid, prachtige testen! :)

Bijgevoegde bestanden:

CupCake88, Lindavvv, Nosa en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  10. Nyphele

Nyphele Actief lid

15 sep 2014
    425
    598
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    België
    @Pioenroos92 JAAAA gefeliciteerd!!!

@Doublemom Ik zie hem ook!

@PieterKonijn Ja ik zie het op beide testen!!

Wat een vruchtbare ronde lijkt het! Laat ons hopen dat jullie HCG uitstralen en dat ik volgend weekend ook zo'n test vast heb!:rolleyes:

11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Rhombi ohhh hartstikke gemiddeld! Moet goed komen bij je meis!

12. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @PieterKonijn jaaa ik zie ze op beide testen!!! Wat super spannend!!

13. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Akka geen testplan eigenlijk haha. Ik voel me absoluut niet zwanger en heb nog steeds het idee dat ik geen ei heb gehad. Eerst maar eens afwachten of er wat serieuzer symptomen komen. Aan de andere kant moet ik eigenlijk vrijdag weten of het zo is, want dan ga ik uit met vriendinnen :rolleyes:

@PieterKonijn jaaaaa ik zie ze hoor!!!! :D

@Rhombi zo herkenbaar dat als je er eenmaal voor gaat, je graag wilt dat t gelijk raak is :)

@Rebo jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik vind 33 niet heel lang. Was vorige keer zonder pil ook ong mijn cycluslengte door een laat ei. Maar kan me wel voorstellen dat je graag regelmatig wil zijn. Had je nog getest deze maand, heeft er misschien toch iets gezeten gezien je bruinverlies?

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @PieterKonijn ik zie ze ook duidelijk hoor! Zou overmorgen weer testen. Duim zo voor je dat ze goed oplopen..
    Wat een spannende ronde zeg dit met tot nu veel positiviteit:D

Ik moet nog 11 dagen wachten. Jeetje wat ga ik doen:roflmao:

@Akka ik ben jaloers op je 6DPO hihi, hoe lang ga jij het volhouden?

PieterKonijn, Doublemom en Rebo vinden dit leuk.
  15. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63

Jaaaa jij bent gewoon zwanger !
    Hoe voel je je?

16. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    @PieterKonijn Jaaaaaa ik zie ze hoor! Wat enorm spannend! Hoeveel dpo ben je nu? En hoe zeker ben je daar van?

17. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Nou meiden, november gaat echt als een speer! Ik hoop dat ik over een dag of 10 ook mag aansluiten! Strooien de zwangere dames wat hcg in het rond?

Rosa5, PieterKonijn en Rebo vinden dit leuk.
  18. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Dat is hier ook, juist nu gaan we er echt beide voor. En hier is zoveel over gesproken ect
    Alleen heeft mijn man wel zoiets van lukt het niet dan hebben we 3 gezonde kids.

19. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @MIss X en @Rebo ja hier net zo! Dit keer hebben we er veel langer over nagedacht, gepraat, ook over wanneer en wat handig is, de auto die vervangen moet worden, de kamerverdeling en natuurlijk het hele 'wat als...'. De aanloop is veel langer dan bij de andere (bij de laatste 2 was die aanloop een paar minuten ;) ).
    Ik denk wel dat ik me er uiteindelijk bij neer zou kunnen leggen, mocht het niet meer lukken. We hebben 3 gezonde kinderen dus ik ga niet alles op alles zetten om nog een kindje te krijgen. Maar we duimen natuurlijk heel hard dat het ons zonder al te veel problemen gegund is! Ook voor jullie!

Rosa5 en Rebo vinden dit leuk.
  20. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Rhombi @Rebo
    Wij zijn gezegend met drie gezonde meiden. Wij staan er ook zo in. Maar omdat ik paar maanden geleden al zwanger was merk ik dat die 'geaccepteerde' gedachte van, als het niet lukt dan niet, toch wat lastiger vindt nu :rolleyes:

Laten we maar hopen dat het wel lukt.
    En voor iedereen.
    En als het kan ook deze maand:roflmao:
    Hebben we in iedergeval leuk zwangerschapsclubje ;)

Deel Deze Pagina