Ik ben zo blij dat jullie ook allemaal een lijntje zien! Ik begon al te denken van: zit ik het mezelf nou wijs te maken al die kwalen en vage lijntjes? Hopelijk lopen de testen mooi op. Vind het nog erg spannend, zeker omdat mijn luteale fase maar 12 dagen is. En natuurlijk vanwege wat er eerder dit jaar is gebeurd... Het zou ZO welkom zijn... Ik ben nu 11dpo! Ik had een positieve test op CD13, dus ga er vanuit dat mijn ei op CD14 is gesprongen. Helemaal zeker weet ik het niet, want ik heb niet getemperatuurd. Daarbij had ik op CD15 nog vruchtbaar slijm, dus het zou eventueel kunnen dat ik pas 10dpo ben. Mijn ovulatietesten bleven ook lang donker deze ronde. @Pioenroos92 Als ik inderdaad zwanger ben, en het bij ons allebei goed gaat, hebben we dezelfde uitgerekende datum
@Pioenroos92 Super! Gefeliciteerd! @PieterKonijn ik zie ze ook, hopelijk gaan ze mooi oplopen! @zweverig; hier ook het gevoel dat er nog een kindje bijhoort dus hopelijk gaat het echt een keer lukken nog.
Haha, ja ik ben ook wel blij dat ik "al" 6dpo ben, hoop snel aan te sluiten bij het grote nieuwe clubje zwangeren uiteraard! Je zou bijna denken dat alle positieve testen nu wel een beetje op zijn XD Ik wil eigenlijk minimaal wachten tot 12/13dpo, omdat ik op die tijd mooi positief testte (toen overigens geen eerdere testen gedaan) bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb geen zin in tuurstreepjes. Mijn gedachte was eigenlijk tot volgende week vrijdag (14dpo) te wachten, omdat ik dan ook lekker een dagje thuis ben. Op 12dpo ga ik daarna naar mijn ouders toe en ik weet niet of ik het dan fijn vind om evt net uit te vinden dat ik zwanger ben haha. Ik wil het graag vroeg delen, maar ik weet niet of ik het dit keer al zo vroeg wil delen. Enige is: zaterdag zouden vriendlief en ik een avondje gezellig wijn gaan drinken, rauwmelkse kaasjes gaan eten etc. Lekker nog even voordat de mogelijk zwangere periode er aan kwam. Alleen ja, we zijn wat eerder gestart dan verwacht. Ik ben dan dus 9dpo.. dus ik twijfel nu toch dan een testje te doen, maar ja, als er geen streepje staat betekent dat ook niet dat ik zwanger ben. Dus nu weet ik even niet wat ik moet doen. Misschien gewoon maar niet drinken of het bij 1 wijntje houden of zo, ik ben er nog niet uit. @PieterKonijn Deze is wel mooi duidelijk hoor! Nu duimen dat het goed gaat, een LF van 12 dagen is hartstikke mooi toch!
@Akka heel begrijpelijk hoewel een wijntje echt geen kwaad kan. Zwanger of niet. Begrijp je dilemma @sedese ah jouw kids zijn ook al ouder. Hier zijn ze 6, 8 en 12. Zit dus flink wat leeftijdsverschil en hoop ook niet dat het verschil steeds groter wordt
Ja precies, ik denk dat ik dus toch maar ga genieten van 1 wijntje en dan ga duimen dat het voorlopig de laatste was. Ik vind 9 dpo testen echt veel te vroeg en het zegt ook weinig.
ja! ben met een nieuwe partner inmiddels (nu 3 jaar) en hoewel ik dacht klaar te zijn wilde hij ontzettend graag een kindje van ons samen om ons gezin compleet te maken. (heeft er nog geen). na een tijd wikken en wegen besloten dat ik me geen betere stiefvader/vader kan wensen en razend enthousiast inmiddels en inderdaad ik wil zo min mogelijk verschil! hahaha Leuk voor jullie ook! leuk leeftijdsverschil zo bij jullie.
zou genieten van een wijntje! maar snap je dilemma hoor. als ik een feestje heb na m'n eisprong denk ik er ook ontzettend bij na.
whaaaa ik zie ook een streepje! misschien is 28 oktober wel gewoon je piek geweest? dan zou je nu op 7/8 dpo zitten. klopt dat ook met de sex? hahaha
Die 28 is cyclus dag ik heb op cd 22 en cd 28 een donkere test gehad. Dat was op 29 okt en op 4 nov. Hebben op 26, 30 en 1 seks gehad rond die dagen. Maar stel dus dat mijn ei op cd23 was (30okt) zit ik nu dus pas 7dpo... Ik ben eerlijk gezegd niet eens een beetje enthousiast. Het voelt gewoon alsof het vals is.
Dit was mijn test vorige maand met 7 dpo, en deze liep echt op (om daarna weer af te lopen) vind het echt vergelijkbaar met die van jou
@Pioenroos92 geweldig meid wat een mooie test gefeliciteerd @PieterKonijn ik zie ze ook! Hoop echt op mooi oploop. Dat zou gaaf zijn @Rebo cyclus van 33 zou ik heel fijn vinden. Hier gemiddeld een cyclus van 37. Maar kan zoveel verschillen als 4 dagen.
@Pioenroos92 wat eten mooie test vanmorgen!! @PieterKonijn ik zie ze ook zeker! Wat spannend zeg!! @Doublemom ben heel benieuwd hoe dit verder gaat! Ik duim heel hard!
@Pioenroos92 en @PieterKonijn gefeliciteerd dames! Voor de anderen: ik strooi mijn HCG de hele dag voor jullie in het rond!!
@PieterKonijn ik zie hem ook! Hopelijk loopt hij mooi op. Even een vraagje wat is dpo ? Ben niet zo thuis in die termen. En ik zal vanavond ook even de lijst proberen bij te werken.
]Informatie & ‘planning’: November & December STine08 - 31 jaar - 1e kindje - november Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - na December. MICH18- 28 jaar - 4e kindje - ? Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje - ? ☺ Begonnen: Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje- ronde 13 Tilburg —36 jaar - 2e kindje— ronde 12 Enigma —37 jaar - 1e kindje— ronde 04 Rebo —33 jaar - 4e kindje— ronde 04 CupCake88 —31 jaar - 3e kindje— ronde 03 Pioenroos92 —27 jaar - 3e kindje— ronde 03 MIss X —33 jaar - 4e kindje— ronde 03 Doublemom - 32 jaar- 3e kindje — ronde 02 Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 02 PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 01 Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 02 PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 04 Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 01 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 07 na m.a. 11/18 M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD lijstje (wachtbankje): Rebo - 1 november CupCake88 - 5 november PieterKonijn - 8 november Pioenroos92 - 9 november Enigma - 12 november Akka - 15 november Doublemom - 15 november Owl 15 november ? Nyphele - 16 november Zus9 - 16 november Rhombi - 20 november Rosa5 - 24 november SjH - 24 november Lindavvv - 25 november ❥ Zwanger: Sammetje83 (36 jaar, 2e kindje) - 25 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Gnana (24 jaar, 1e kindje) - 30 mei 2020 - jongen/meisje Luisteraar (31 jaar, 2e kindje) - 5 juni 2020 - jongen/meisje Stemine (34 jaar, 2e kindje) - 6 juni 2020 - jongen/meisje Nosa (34 jaar, 2e kindje) - 11 juni 2020 - jongen/meisje PlainJane (30 jaar, 2e kindje) - 17 juni 2020 - jongen/meisje Roosxxx (26 jaar, 1e kindje) - 27 juni 2020