Begrijpelijk, ik had het ook na mijn twee miskramen achter elkaar.. hele dikke knuffel en ik gun je echt een ini mini Pieter konijn in 2020!
@Rebo geef de hoop nog niet op. De eerste dagen zie je nog weinig oploop en je kan een droge test niet vergelijken met eentje die je net gedaan hebt. Ik hou hoop voor je! @PieterKonijn dikke knuffel meid, ik hoop dat we snel weer van je horen. @Zus9 gefeliciteerd met de mooie oploop! Hier wachten we geduldig verder. Las terug wat mijn kwaaltjes waren bij mij vorige zwangerschap rond dit termijn en dan denk ik... Nee, toen had ik al tekenen en nu niks. Al heb ik wel continu een zeurderige, menstruatie achtig pijn in m'n baarmoeder die ik toen ook had, en normaal, in een normale cyclus, niet. Maar wie weet zit dat tussen mijn oren. Verder proberen geduld te hebben tot zaterdag, liefst nog later. Maar hoop dat ik me morgen kan inhouden haha.
@Zus9 dat ziet er goed uit zeg!! Wanneer is officieel je NOD? @Nyphele nogmaals ook hier, ik blijft toch duimen dat het wel goed zit.. @PieterKonijn Ik begrijp heel goed je onzekerheid.. Hoop toch dat je snel wat meer duidelijkheid en zekerheid krijgt en het vertrouwen. Hoop je toch snel weer terug te zien hier @Rhombi Spannend, wanneer is je NOD? Ik was heel positief deze ronde maar het optimisme neemt af. Weet niet zo goed waarom. Bang voor teleurstelling denk ik. Voel me niet perse zwanger. Meestal refereer ik dat aan mijn borsten die zo gevoelig zijn en dat heb ik dit keer niet. (zit ook steeds erin te knijpen om te checken) Voel ook wat ongie krampjes en lage rugpijn. Dat laatste heb ik nooit maar toch. Misselijkheid is ook met vlagen maar dat had ik vorige maand ook. Weet het gewoon niet zo goed hoewel ik weet dat elk zwangerschap anders is. Morgen een testje wagen of zal dat toch te vroeg zijn? Mijn NOD is maandag. Weet alleen niet of ik het wel volhou tot na mijn NOD.
Ongie krampjes, rugpijn en misselijkheid kan aan zowel zwangerschap als menstruatie liggen (dankjewel progesteron ), dus dat kan beide kanten op gaan. Ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief, dus je kan het altijd proberen. Het is mogelijk dat je al wat kan zien.
Mijn NOD is pas woensdag... Maar de test zegt dat je 4 dagen voor NOD kan testen. Dus dat is zaterdag. Maar eigenlijk weet ik dat voor 12dpo testen echt geen zin heeft. De vorige keren had ik op 11 dpo nog een witte test en op 12dpo best een duidelijk 2e streepje. Maar ach, heb 6 van die goedkope dipsticks dus waarom geen testje wagen. Zolang ik maar 2 a 3 testen overhoud voor op of na NOD. En mocht het dan positief zijn heb ik nog 2 digitalen klaarliggen. Dus ja, ik zou als ik jou was wel al testen want bij mij was het 2 dagen voor NOD positief. Maar het is wat je zelf fijn vindt, ben benieuwd hoor!!! Duim voor heel veel mooie tweede streepjes in dit groepje!
@MIss X heb je nog getest? Ontzettend spannend weer. @Rhombi wat zul jij morgen al vroeg wakker zijn Ben reuze benieuwd!
@MIss X he jammer! Maar je bent nog steeds vroeg he. Ik testte vorige zwangerschap 11 dpo nog spierwit en 12dpo opeens best duidelijk positief. Nog even hoop houden! @Rebo haha dat vroeg wakker viel wel mee. Werd gewoon van de wekker wakker. Ik had vannacht liggen malen en voor mezelf besloten dat vandaag testen zonde van de test zou zijn. En als ik dan toch testdrang zou krijgen zou ik smiddags na mijn werk testen want ik ben altijd een middagtester geweest. En toen werd ik wakker, liep ik als een kip zonder kop naar beneden en pakte ik een test... Spierwit natuurlijk, zo zonde! Ergens heb ik ook echt niet het gevoel dat er deze ronde nog een tweede streep gaat komen. Vorige keer was ik er zo zeker van en had ik al wat tekens van zwangerschap. Nu niks.. Maar mijn Nod is ook pas woensdag.... Tijd gaat zo langzaaaaam!!
Informatie & ‘planning’: November & December Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - na December. MICH18- 28 jaar - 4e kindje - ? Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje - ? ☺ Begonnen: Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje- ronde 13 Tilburg —36 jaar - 2e kindje— ronde 12 Enigma —37 jaar - 1e kindje— ronde 04 Rebo —33 jaar - 4e kindje— ronde 04 Pioenroos92 —27 jaar - 3e kindje— ronde 03 MIss X —33 jaar - 4e kindje— ronde 04 Doublemom - 32 jaar- 3e kindje — ronde 02 PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 01 Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 02 PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 02 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 04 Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 01 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 07 na m.a. 11/18 M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01 STine08 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 01 - NOD lijstje (wachtbankje): Enigma - 12 november Doublemom - 15 november Owl 15 november ? Zus9 - 16 november MIss X - 18 november Rhombi - 20 november Rosa5 - 24 november SjH - 24 november Lindavvv - 25 november STine08 - 5 december Rebo - 6 december Akka- 7 december ❥ Zwanger: Sammetje83 (36 jaar, 2e kindje) - 25 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Gnana (24 jaar, 1e kindje) - 30 mei 2020 - jongen/meisje Luisteraar (31 jaar, 2e kindje) - 5 juni 2020 - jongen/meisje Stemine (34 jaar, 2e kindje) - 6 juni 2020 - jongen/meisje Nosa (34 jaar, 2e kindje) - 11 juni 2020 - jongen/meisje PlainJane (30 jaar, 2e kindje) - 17 juni 2020 - jongen/meisje Roosxxx (26 jaar, 1e kindje) - 27 juni 2020 - jongen/meisje CupCake88 (31 jaar, 3e kindje) - 16 juli 2020 - jongen/meisje Pioenroos92 (27 jaar, 3e kindje) - 17 juli 2020 - jongen/meisje PieterKonijn (28 jaar, 1e kindje) - 18 juli 2020 - jongen/meisje
Goeiemorgen dames! Ik heb mezelf van het lijstje gehaald. Vanochtend weer een negatieve test in handen, dus ik denk wel dat komende dagen mijn maandstonden door zullen breken. Komende maanden alles voorbereiden voor de trouw en tegen eind mei-juni beginnen we weer aan nieuwe kansen en kom ik terug de lijstjes opzoeken! Ik blijf natuurlijk volgen en meeduimen met jullie!
@Nyphele jammer meid, maar gelukkig is het voor een heel goed doel en heb je wat leuks om naar uit te kijken! Al zal dat wachten ook niet veel gemakkelijker zijn, vooral niet als je weet dat jullie tegen die tijd meer aan de slag mogen... Succes en geniet van alle trouwvoorbereidingen! Meiden HELP!!! Praten jullie me eens uit mijn hoofd dat ik vanmiddag moet testen... Vanavond een etentje en ik weet dat ik heel erg een middagtester ben. Dus ergens denk ik, zal er dan vanmiddag misschien..... Maar mijn test vanochtend was spierwit dus zo zonde om er nog eentje te verspillen (al koop ik er met gemak nog een setje bij hoor hahaha!)....
Herkenbaar Als je die drang heb en toch niet erg vind om te verspillen dan maar gewoon doen toch.. Ga je misschien relaxter de namiddag in
Even een egopost tussendoor! Heb elke dag opnieuw getest om afloop te kunnen zien tot de pregnyl uit mijn lijf was, maar moest woensdag toch echt toegeven dat het wel heel misschien aan het oplopen was. Gisteren al geen twijfel meer mogelijk dat het echt meer werd ipv minder, maar wilde toch nog even meer zekerheid. Vandaag 17dpo, normaal ook officiële testdag van de kliniek dus na vanochtend weer een mooie streep (ok, vond hem wel wat minder duidelijk dan gisteren, maar dat is misschien ook gewoon de angst die meespeelt ) heb ik de kliniek gebeld. Assistente was heel duidelijk 'je test nu echt geen dikke streep pregnyl meer, je bent gewoon hartstikke zwanger joh!'. Dus eh... ik denk dat ik zwanger ben 2 december om 13.45 de eerste echo... vandaag precies 4 weken en 3 dagen zwanger. Het moet nog even landen hoor Had echt niks verwacht van deze ronde! Zelfs de arts kon niks positievers ervan maken dan dat ik in elk geval geen 0% kans had, dit waren de rondes die ik uit moest zitten zodat ik door mocht voor ivf... en dan test ik gewoon positief! Ik stuiter nog even verder gecombineerd met een vleugje angst dat het niet op de juiste plek zit of een miskraam wordt (met die kapotte eileider nou eenmaal een aardig verhoogde kans) maar voor nu ben ik gewoon zwanger!
Informatie & ‘planning’: November & December Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - December Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - na December. MICH18- 28 jaar - 4e kindje - ? Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje - ? ☺ Begonnen: Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje- ronde 13 Tilburg —36 jaar - 2e kindje— ronde 12 Rebo —33 jaar - 4e kindje— ronde 04 Pioenroos92 —27 jaar - 3e kindje— ronde 03 MIss X —33 jaar - 4e kindje— ronde 04 Doublemom - 32 jaar- 3e kindje — ronde 02 PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 01 Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 02 PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 02 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 04 Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 01 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 07 na m.a. 11/18 M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01 STine08 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 01 - NOD lijstje (wachtbankje): Doublemom - 15 november Owl 15 november ? Zus9 - 16 november MIss X - 18 november Rhombi - 20 november Rosa5 - 24 november SjH - 24 november Lindavvv - 25 november STine08 - 5 december Rebo - 6 december Akka- 7 december ❥ Zwanger: Sammetje83 (36 jaar, 2e kindje) - 25 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Gnana (24 jaar, 1e kindje) - 30 mei 2020 - jongen/meisje Luisteraar (31 jaar, 2e kindje) - 5 juni 2020 - jongen/meisje Stemine (34 jaar, 2e kindje) - 6 juni 2020 - jongen/meisje Nosa (34 jaar, 2e kindje) - 11 juni 2020 - jongen/meisje PlainJane (30 jaar, 2e kindje) - 17 juni 2020 - jongen/meisje Roosxxx (26 jaar, 1e kindje) - 27 juni 2020 - jongen/meisje CupCake88 (31 jaar, 3e kindje) - 16 juli 2020 - jongen/meisje Pioenroos92 (27 jaar, 3e kindje) - 17 juli 2020 - jongen/meisje PieterKonijn (28 jaar, 1e kindje) - 18 juli 2020 - jongen/meisje Enigma (37 jaar, 1e kindje) - 21 juli 2020 - jongen/meisje
@Enigma wat goed! Gefeliciteerd @Nyphele als je echt zo'n drang hebt om te testen, zou ik het gewoon doen Ik heb eindelijk de testen in huis.. vandaag mijn NOD nog geen ongesteldheid, maar heb de hele dag nog niet kunnen testen ivm visite