Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Rebo @Rhombi lief❤️
    En zeker herkenbaar voor ons allemaal.
    Fijn zo'n forum dan he :D

2. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Ik duim voor een goeie echo, @CupCake88

@Nyphele oh wat jammer. Ik had het jullie zo gegund. Hopelijk mag het vanaf juni snel raak zijn dan.

@Zus9 proficiat!

@PieterKonijn warme knuffel x

@Enigma wat een geweldig nieuws!!

Blij met de goede echo @Gnana

@owl wat jammer. Hopelijk is de volgende ronde wel succesvol! En die afkortingen, ja, ik moet er ook aan wennen. Leve Google :) (en de behulpzame dames hier)

brrr @Tilburg klinkt eng!

Knuffel @Rhombi

@Lindavvv succes!

Dikke knuffel @MIss X Moet een moeilijke periode voor je zijn, met de uitgerekende datum van je zoontje in zicht. Ik denk aan je x

Hier wacht ik geduldig (?) op dat ei. Wel vreemd om dat voor de eerste keer zo neer te schrijven. Volgens mijn app (dank voor de tips, dames!) zou het morgen moeten zijn, maar we zien wel. Benieuwd of ik mijn eisprong ga herkennen. Het is echt de eerste keer dat ik er zo bewust mee omga.

MIss X, Enigma, Zus9 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Spannend @STine08!! Veel succes met de zoektocht naar je ei!

4. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Stiekem moet ik dan altijd lachen en zie ons allemaal een klein beetje als paashaas :|:roflmao:

CupCake88 en owl vinden dit leuk.
  5. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Hoi meiden, ik ben even een paar dagen weg geweest, dus ik had even wat bij te lezen! :roflmao:

@Rebo Dat is een mooie positieve ovulatietest! Je ei springt 24-48 uur later, dus zeker nog even gezellig maken hoor! Veel plezier :p
    @MIss X Ik vind het juist heel begrijpelijk dat je je zo voelt! Hele dikke knuffel vanaf hier! Jullie hebben al zo'n verdriet gekend door het verlies van jullie zoontje.. Je wil niets liever dan nu gewoon zwanger worden. En dat je nu ook nog in de buurt komt van de uitgerekende datum van je zoontje maakt het helemaal moeilijk natuurlijk. Ik hoop echt voor jullie dat je heel snel een mooie test in handen hebt!
    @Rhombi Dat geldt natuurlijk ook voor jou! Je hebt je wens al een tijd uit moeten stellen en je wil het nu gewoon zo graag! Elke maand dat het langer duurt is er dan 1 te veel..

MIss X en Rebo vinden dit leuk.
  6. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
  7. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Niet zo goed :(

Ik zit mezelf helemaal gek te maken met informatie over herhaalde miskramen. Ik ben bang dat er iets aan de hand is bij ons omdat ik nu een ma en een vmk achter elkaar heb gehad. Mijn vertrouwen in mijn lichaam is weg, en ik weet niet of ik nog zwanger durf te worden.

Ik denk ook steeds: als ik zwanger word gaat het tóch constant mis, dus wat heeft het nog voor zin? Zwanger worden doe je alleen maar om afscheid te nemen lijkt het wel...

8. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    @PieterKonijn dat hoort er bij, ik dacht ook nooit mama te worden.
    Het gevoel wat je hebt is heel normaal en dat heeft elke vrouw met meerdere miskramen.
    Komt het in jullie familie vaker voor?
    Heel veel sterkte

PieterKonijn vindt dit leuk.
  9. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    @Zus hebben we gister maar gedaan en eer gister. Net had ik deze test, duidelijk minder.
    Heeft het nog nut vanavond of is dat te laat?

Bijgevoegde bestanden:

10. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Wanneer mag je bij de dokter langs voor verder onderzoek? Misschien helpt je dat verder. Weet dat we aan je denken x

11. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @PieterKonijn dikke knuffel meid.. Hopelijk kan je snel ergens terecht waar ze je kunnen helpen met je zorgen. Het is ook allemaal niet niks...

@paashaasjes, veel succes met de eierzoektocht!

12. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Oh nooo help! Ik had een moment van zwakte vandaag. Mijn moeder stuurde me naar de winkel voor testjes dus die liggen weer in de kast... Terwijl ik echt morgen af wilde wachten... Ben benieuwd of ik me morgenochtend in kan houden maar ben bang dat het toch weer een spierwitte test wordt en teleurstelling. Ik stel me voorlopig nog maar in op een menstruatie ergens komende dagen..

13. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    @MIss X heel herkenbaar hoor! Maar om je wat moed in te praten... ik heb net weer bewezen dat met 1 eileider het prima mogelijk is om zwanger te worden. Dus niet de hoop opgeven.

@PieterKonijn ik snap zo goed dat je het vertrouwen gewoon kwijt bent. Heb je al afspraak bij arts? Misschien mag je naar de herhaalde miskramen poli nu al, dan kunnen ze meteen kijken of er een reden voor is.

Akka en PieterKonijn vinden dit leuk.
  14. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Nee totaal niet, mensen in mijn familie krijgen verrassingen op hun 43e. Ik ben een raar geval, niemand snapt wat er mis is met mij. Waarom ben ik de enige bij wie het niet lukt :(

Ik heb een afspraak met Gent staan begin februari, maar dat is nog heel ver weg helaas.

Ik weet gewoon niet goed meer wat ik moet in de tussentijd. Als we het weer proberen ben ik straks wéér meteen zwanger en krijg ik wéér meteen een miskraam, wat heb ik daar aan, denk ik dan...

15. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63

Ik praat nu heel anders dan toen ik ook in jou schoenen stond maar ik ben toch door gegaan en kijk nu

16. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    @PieterKonijn Meid, ik snap dat je vertrouwen even helemaal weg is, maar laat je niet gek maken he! Het is super k.ut nu en je voelt je alleen op de wereld, maar laat je koppie niet hangen! Jullie hebben al 2x bewezen makkelijk zwanger te kunnen raken. Helaas is dat 1 keer een MA geworden en de andere keer ging het al vroeg mis, misschien al rondom de innesteling. Dat is bij 15% van de bevruchtingen het geval, dus je bent echt niet de enige! Waarschijnlijk voel je je wel zo, maar weet dat er een heleboel vrouwen achter je staan waarvan de meesten inmiddels echt mama zijn geworden! Een aantal van dit topic zijn daar een mooi voorbeeld van. Probeer te genieten van het moois wat jij en je vriend/man samen hebben en dan ben ik er van overtuigd dat jullie ook papa en mama mogen gaan worden! Hele dikke knuffel!

17. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Goedemorgen! Hoe is het hier?

Vandaag NOD en natuurlijk kon ik me niet inhouden met testen vanmorgen. Helaas, helemaal spierwit. En de menstruatiekrampen zijn ook alweer aanwezig. Dus ik ga vandaag met een stapel maandverband en een beetje neerslachtig gevoel naar mijn werk, want ondanks dat ik me er echt wel op had ingesteld dat het niet in 1x zou gaan lukken had ik gisteren best wat kwaaltjes waar ik weer hoop van kreeg.

Nu mag die menstruatie heel snel doorbreken zodat de volgende ronde kan beginnen!

18. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Sterkte! Blijft stom he. Wat dat betreft was ik wel blij dat mijn menstruatie me vorige maand vroeg "verraste"

Hier komen de vruchtbare dagen er aan. Ovutest begint donkerder worden en meer afscheiding. We hebben het in ieder geval al lekker veel gezellig gemaakt haha.
    20191119_201750.jpg

Lindavvv, PieterKonijn en Rebo vinden dit leuk.
  19. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    @PieterKonijn een heeeele dikke knuffel.

@Rhombi balen! Is toch elke keer weer kakzooi als je een witte test in handen hebt of ongesteld wordt.

@Akka veel plezier en succes de komende dagen!

20. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Balen zeg :( Ik hoop op een mooi kerstcadeau volgende maand!

Deel Deze Pagina