Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi lieve dames, :p

Ik dacht ik kom hier nog eens koekeloere. En te kijken of er al veel dames op roze zijn. Dat zijn er in mijn inzicht best al wel veel!! Top!

Ik weet niet wat ik precies gemist heb maar probeer hier toch weer wat meer mee te lezen. Wij zijn officieel nog steeds niet bezig en gaan in april heroverwegen wanneer we er wél definitief voor willen gaan. :)

Echter... Hebben wij deze maand toch 2 keer onveilig seks gehad whoeps! Ik zit nu op dag 26 van de cyclus. Bijna dag 27 :D misschien wel al als ik klaar ben met het berichtje typen whahwha.

Op 28 november en op 5 december hebben wij onveilig seks gehad. (heb me daarna wel bijna gelijk gedoucht)

Mijn vorige cyclus was 34 dagen. Ben benieuwd wat deze cyclus weer doet.:roflmao:

Vind het wel leuk om het een beetje bij te houden. Maar door de twee keer onveilig seksen ook wel weer nerveus. :o::roflmao:

Heb ik veel gemist of valt het nog mee?

Liefs

2. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Oeh wat spannend, ik had dit de paar rondes voor mijn echte rondes ook, was er toen bijna nog meer mee bezig dan nu haha. Denk niet dat je gelijk douchen een zwangerschap voorkomt haha, zou anders wel makkelijke anticonceptie zijn.
    Als je ei dus rond dag 20 was dan was 5 december wel een groot risico haha. Benieuwd wat je over een week of wat zegt!

Van mijn heb je weinig gemist.. ronde 3, dat wordt mijn ronde heb ik besloten. Nog een weekje en dan moeten we weer aan de bak haha

owl vindt dit leuk.
  3. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @MICH18 leuk om weer wat van je te horen! Owjee spannend hoor! Dus toch een beetje op het wachtbankje, dat zou toch wat zijn he haha. Waar hoop je zelf op en hoe sta je erin?

Eisprong, ik snap wel wat @STine08 bedoelt. Ik denk ook mijn eisprong te voelen maar vorige cyclus klopte dat toch niet met de dag waarop ik ongesteld werd. En dan kan je LF weer anders zijn, en is het je eisprong die je voelt of de groei... Zonder testen en tempen blijft het een beetje gokken.

Hier gisteren de hele dag dus echt ovulatiepijn gehad maar geen idee of het de sprong zelf was of de groei, of misschien pijn erna. We hebben er in ieder geval nog even gebruik van gemaakt haha.

4. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    @Rebo echt voelen? Eigenlijk niet. Nu, het is nog maar recent dat ik op mogelijke symptomen ben beginnen letten, dus wie weet kan ik het na een tijdje wel herkennen. Nu tast je toch wat in het duister, vind ik, als je niet met ovulatie testen werkt.

@MICH18 spannend!

Rebo vindt dit leuk.
  5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik het stiekem hoop maar dat mijn verstand zegt dat ik beter kan wachten.. Dus als het wel zo is... :roflmao::roflmao:

Akka vindt dit leuk.
  6. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Dan ga ik stiekem toch een beetje voor je duimen ;)

7. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hoi dames, mijn menstruatie is voorbij, en heb vanavond gemeenschap gehad. Ik ga vanaf morgen met ovu testen kijken wanneer mijn eisprong is. Ik ben benieuwd

PieterKonijn en owl vinden dit leuk.
  8. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ja klopt. :) Het gaat goed. Ben mentaal en lichamelijk vrij snel hersteld van de vmk.

Ik zit vandaag op 9dpo en wil wachten met testen tot vrijdag, áls dat me lukt. :rolleyes: Ik heb veel witte afscheiding, veel steken gevoeld (op 7dpo zo duidelijk dat we terug naar huis zijn gegaan) en zat vandaag ook heel erg verstopt. Allemaal herkenbare kwalen van eerdere keren...

Aan de andere kant... Ik merk niets aan mijn borsten en ben ook niet misselijk. Plus: het zou wel héél bijzonder zijn als het ons alweer zo snel gegund is.

Spannende dagen dus. Hoe is het met jou? (Sorry misschien overheen gelezen, ben een beetje chaotisch de laatste tijd)

@MICH18 Wat spannend! Wanneer is je NOD? Ben het lijstje even kwijt.

owl vindt dit leuk.
  9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @PieterKonijn ik duim voor jou.

Ik heb geen idee wanneer mijn nod is. Ik ben vanaf juli gestopt met de pil. Toen heb ik tot 5 oktober geloof ik moeten wachten tot ik voor het eerst ongesteld werd. Daarna werd ik 12 november pas weer ongesteld dus na 40 dagen?!

Ik dacht eerst 34. Maar blijkt dus 40 te zijn. Dus ik heb geen flauw idee. :|

28 en 5 december onveilig seks gehad. Ik acht de kans nihil.

PieterKonijn vindt dit leuk.
  10. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    @MICH18 het kan natuurlijk altijd.. bij mijn dochter hadden we die maand maar 1x sex gehad in de vruchtbare periode

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Dag dames

Gisteravond toch ff testje gedaan.. Kon me gewoon niet inhouden, leek zo goed te gaan wat betreft mijn geduld..
    Test was helaas negatief... Baal enorm dat ik weer zo vroeg getest heb.

Dus ik hoop met dit berichtje, de dames op het wachtbankje, te inspireren om vooral niet te vroeg te gaan testen :D

Mijn NOD is zaterdag of zondag.

Heb er ook een hard hoofd in deze maand. Voel gewoon niks, geen symptomen. En dan nog te vroeg testen haalt me helemaal uit mijn positiviteit:rolleyes:
    Had toch wat langer in die bubbel gebleven

12. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Jammer van de negatieve test, @MIss X Ik hoop dat je zaterdag of zondag toch positief kan testen :)

13. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    @MIss X waarschijnlijk nog te vroeg

14. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @MIss X Jammer, maar het zegt natuurlijk niet zoveel met deze termijn. Had je wel al kwaaltjes? Jij bent ook 10dpo toch? (Althans, ik ben 9dpo of 10dpo, is niet helemaal zeker). Ik herken het verder wel hoor, ik kan me ook nooit inhouden. :oops:

15. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63

Wat spannend weer ! Ik hoop dat het zo mag zijn en dat het goed mag blijven gaan.
    Hier net mijn menstruatie achter de rug, en inmiddels een hakf jaar bezig

16. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    @MIss X wat balen zeg van je test, ik herken het zo!! Ik duim ook zo voor je !

17. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hoi meiden,

afgelopen tijd wel meegelezen maar niet gekletst. Voelde me een beetje blugh. Was zo vol enthousiasme in het avontuur gestapt dat het me ineens rauw op mijn dak viel dat we toch weer naar de fertiliteitsarts moeten.
    Inmiddels geprobeerd met wachtlijst bemiddeling sneller aan de beurt te zijn in mijn ziekenhuis maar dat lukt niet. Wachttijd van 20 weken.,. En andere zh zijn voor mij niet te doen zonder auto icm werk en gezin. Dus er zit niets anders op dan afwachten.

Eergisteren laatste pil duphaston geslikt en vanmiddag begon het bruin/rood verlies. Voelt haast als een opluchting. Hopen dat er een kans gaat ontstaan nu. Ik zal zo gelijk even een banner maken.
    Liefs

18. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk @Doublemom
    Wel fijn dat je menstruatie nu op gang komt, hopelijk inderdaad nu gewoon weer een ei. Ga je tempen of ovulatietesten gebruiken?
    Jij kwam toch net van de pil? Ik hoop toch voor je dat het dat nog een beetje van komt en je gewoon een lekkere ronde met zwangerschap tegemoet gaat!

19. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Akka, ik ga sowieso ovutesten gebruiken. Tempen twijfel ik even over. Ben erg moe laatste tijd en wil straks niet in mijn vakantie elke dag om 6u de wekker moeten zetten. Ik heb dan het geluk dat ik altijd heel duidelijk voel dat ik een eisprong heb, dus daar hoef ik niet voor te tempen :)
    Klopt, ben nu 4 maanden gestopt. Maar afgelopen cyclus een paar ovutesten die eigenlijk positief waren, maar waarom geen ei volgde. Zou je met ontpillen dan niet wél een eisprong moeten krijgen? Ik heb sowieso 4 pieken gemeten waar geen eisprong na kwam. Daarna gestopt met testen.

ik eet nu zoveel mogelijk koolhydraatarm en merk dat ik wel wat afval. Sporten deed ik al ruim voldoende. Verder slik ik nu teunisbloemolie en meer kan ik dan niet doen in het proberen mijn cyclus op gang te helpen.

20. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Doublemom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina