Ik ben er ook nog gezellig @MICH18 ik lijk wel iets te zien in de verte. Deze bleven bij mij binnen afleestijd echt welnspierwit. En het kan alle kanten nog op hoor! Ik heb nog nooit voor 12dpo een tweede streep op m'n test gehad!
Ik ben er ook nog hoor, alleen niet zo actief meer omdat mijn eisprong al is geweest acgelopen zaterdag
@MICH18 Ik zie wel iets volgens mij, maar lastig te zeggen! Nog even afwachten denk ik zo. Ik schrijf uiteraard ook nog mee!!
Ik sta ook even op pauze. In januari herhaling van het zaadonderzoek en op basis van die uitslag maken we een keuze wat het plan gaat worden. Dus momenteel zit ik ook niet zo veel op zp en staat alles even op een laag pitje. Maar lees nog steeds mee en zal straks ook vast weer wat te schrijven hebben.
Even een checkpost. Kijken of iedereen nog meeschrijft met dit topic die in de lijst staat..! Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - wachten op cyclus na verwijderen spiraal. @MICH18 @TulpMama @Rosa5 @twee @Tilburg @Rebo @Pioenroos92 @MIss X @Doublemom @PlainJane @Lindavvv PieterKonijn - heeft even pauze @Akka Sedese - pauze @Zus9 @Rhombi @SjH @M00nL0ve @owl @STine08 @bluedrake @Pioenne ❥ Zwanger: @Sammetje83 @Rapunzel @Gnana @Luisteraar @Stemine @Nosa @PlainJane @Roosxxx @CupCake88 @Pioenroos92 @Enigma @Nyphele @Zus9 @DN2017 Als je uit de lijst wilt, repost dan even deze lijst en haal jezelf er dan even uit of post even dat je eruit wil. Zo kunnen we de lijst een beetje bijhouden
Even een checkpost. Kijken of iedereen nog meeschrijft met dit topic die in de lijst staat..! Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - wachten op cyclus na verwijderen spiraal. @MICH18 @TulpMama Rosa5 - pauze @twee @Tilburg @Rebo @Pioenroos92 @MIss X @Doublemom @PlainJane @Lindavvv PieterKonijn - heeft even pauze @Akka Sedese - pauze @Zus9 @Rhombi @SjH @M00nL0ve @owl @STine08 @bluedrake @Pioenne ❥ Zwanger: @Sammetje83 @Rapunzel @Gnana @Luisteraar @Stemine @Nosa @PlainJane @Roosxxx @CupCake88 @Pioenroos92 @Enigma @Nyphele @Zus9 @DN2017 Als je uit de lijst wilt, repost dan even deze lijst en haal jezelf er dan even uit of post even dat je eruit wil. Zo kunnen we de lijst een beetje bijhouden
Gedaan! spannend voor jullie in januari. hoe vind jij het? even 'rust'? Ik was ontzettend obsessief bezig met zwanger worden in ronde 9, dag in dag uit. Vorige maand dus even geen testen gedaan, geen zwangerschapstesten gekocht, geen kwaaltjes gevoeld en bedacht en sex gehad voor de fun. Voel me beter, geniet weer even heerlijk van de twee tieners. Volgende maand even kijken, denk ook geen ovutesten.
EVEN een checklist om te kijken of alle dames in het lijstje nog meeschrijven / lezen. Wil je eruit, let us know! Djoyz @MICH18 @TulpMama Rosa5 - pauze @twee @Tilburg @Rebo @Pioenroos92 @MIss X @Doublemom @PlainJane @Lindavvv PieterKonijn - heeft even pauze @Akka Sedese - pauze @Zus9 @Rhombi @SjH @M00nL0ve @owl @STine08 @bluedrake @Pioenne ❥ Zwanger: @Sammetje83 @Rapunzel @Gnana @Luisteraar @Stemine @Nosa @PlainJane @Roosxxx @CupCake88 @Pioenroos92 @Enigma @Nyphele @Zus9 @DN2017 Repost deze post even met een duimpje omhoog achter je naam als je er nog bij bent, zo kunnen we de lijst misschien inkorten als er dames zijn die niet meer meekletsen/lezen
O wauw, al weer 20 weken! Ik vind het ook heel leuk om zwangerschapsupdates te lezen hoor! Hoe gaat het?
Haa @Rapunzel hoe is het met je? Jij was volgens mij de eerste van het groepje.. Alweer 20 weken wauw!! @djoyz ben er ook nog hoor!!
@Akka heb je inmiddels je ei ook kunnen vinden? Of heb ik dat gemist ? Hier had ik maandag de 16 e een positieve ovu. Test. Dus dan zou hij uiterlijk gisteren gesprongen zijn toch? Hoe is het met iedereen? Gaan jullie ook iets met de feestdagen doen?
Ik lees ook nog mee hoor! Ik ben elke maand weer zo nieuwsgierig of er weer dames zwanger zijn geworden Maar net zoals Rapunzel zei, voelt het gek om mee te praten als je zelf al zwanger bent.
Nochtans, ik zou het lukken vinden om al die zwangerschapsverhalen ook hier te lezen hoor, @Gnana Blijf maar schrijven Hoe gaat het met je?