Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @twee balen van de menstruatie... Hopelijk meer succes in de volgende ronde!

@Doublemom succes op het wachtbankje!

@Gnana wat gaat het alweer hard. Jullie weten gewoon al dat het een jongen is en je bent alweer bijna op de helft! Fijn dat je je beter voelt nu!

@Lindor2 welkom! Wat een lange cylcussen zeg! Hopelijk gaan de oliën effect hebben.

@Akka ow fijn wat afleiding in die laatste dagen voordat je kan gaan testen! Nu duimen op een mooie test als je weer huis bent!

@STine08 succes de laatste wachtweek!

Hier gaat alles zijn gangetje. Menstruatie is alweer even voorbij en volgende week beginnen de vruchtbare dagen pas. Nu dus even een rustweek en dat vind ik wel even lekker. Ondanks dat ik er niet zo mee bezig wilde zijn vond ik die laatste dagen van mijn vorige cyclus zo spannend. En dan was het daarnaast op werk ook stressen dus dat waren rare dagen. Ben er nu weer heel relaxed onder, maar ja, dat was ik begin van de vorige ronde ook haha. Hopelijk blijft die rust nu een beetje hangen. Het moet wel leuk blijven nog, zo die eerste rondes!

MIss X, Doublemom, twee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Succes @Rhombi deze ronde. Ik hoop dat de rust mag blijven ;)

3. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Dankje @Rhombi, jij ook veel succes!!

4. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Rhombi dat zijn fijne dagen hè als je weet dat je nog even niks hoeft te voelen (ovulatiedingen, evt dpo symptomen...)
    Hier nu 4 dpo en vind het al spannend haha! Natuurlijk veel te vroeg om überhaupt iets te voelen... eigenlijk wil ik er niet teveel mee bezig zijn, maar toch merk ik dat dat niet lukt

5. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Hoi!

Ik zou graag hier willen aansluiten als dat mag :)
    Afgelopen oktober zijn wij gestart voor ons 3e kindje en ondertussen zijn we bij ronde 3.
    Ergens deze dagen moet ik ongesteld worden en vanmorgen ook negatief getest. Toch altijd de hoop dat ik misschien te vroeg ben geweest vanwege een licht onregelmatige cyclus..

6. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Welkom @Flower253! Hopelijk was je te vroeg! Hou je op een of andere manier ook je eisprong bij?

7. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Dankjewel! Nee, nog niet. Ik hou wel een app bij, maar dat zijn allemaal gemiddeldes. Voor mijn gevoel was het de 18e.
    Volgende ronde wil ik weer ovulatietesten gaan gebruiken denk ik, mijn cyclus was voorheen altijd heel nauwkeurig maar sinds dit jaar niet meer

8. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk hoor, doordat ik nu meestal korte LF heb ga ik wel eerder testen. Hoop beide positief!

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Wij hebben gisteren een goede termijnecho gehad, dus opgelucht het nieuwe jaar in!

MIss X, bluedrake, owl en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Gelukkig nieuwjaar! Dat dit maar een jaar mag zijn van positieve testen en gezonde baby’s :)

11. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar! Op naar een jaar vol met zwangerschappen en gezonde baby's ❤️

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Als het vandaag niet komt dan bestaat er misschien toch een kansje dat ik zwanger ben.. Morgen maar even een test doen denk ik :)

CupCake88 en Doublemom vinden dit leuk.
  12. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Ik ben er weer even om te kijken Hoe het met jullie gaat.
    Zelf ga ik volgende week naar de huisarts.

@Akka , wat spannend! Voel je al iets? Ik kreeg eigenlijk meteen pms klachten en wist toen al genoeg en nu de 3 e dag licht bruinverlies dus het zal vandaag wel door breken en dan zit ik precies 28/29 dagen.

@ook weer in de spannende tijd!

13. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Flower253 dat zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar!!

@hier inmiddels 6 dpo. Voel eigenlijk weinig wat op eventuele symptomen kan gaan lijken en heb er stom genoeg weinig vertrouwen in deze maand. Komt ook doordat ik mijn rusthartslag in de gaten houd en die is alleen maar gezakt sinds 3 dpo :confused: Op alle Amerikaanse sites lees ik alleen maar over stijgingen bij vrouwen na hun ovulatie.

Flower253 vindt dit leuk.
  14. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @Rebo Ik ben moe en geïrriteerd, echt van die lamlendige vermoeidheid, had ik ook bij mijn dochter. Maar ja.. kan ook aan alle feestdagen liggen.
    Borsten zijn heel gevoelig.. Maar ja, progesteron.
    Gisteravond was ik heel misselijk, maar ja oliebollen

Ik weet het dus echt niet, vanmorgen dacht ik even, nee, voorbij, maar nu twijfel ik weer. Morgen en vrijdag wordt het spannend door mijn korte lf..

15. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
  16. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    @Doublemom dat zou zeker leuk zijn, durf nu alleen niet testen vanwege de teleurstelling van zo'n witte test haha.
    Normaal nooit een cyclus langer dan 26 dagen en vandaag is dag 26 en geen enkel teken van menstruatie..

En wat apart van die hartslag! Wist ik helemaal niet. Hoe controleer je die dan?

@Akka spannend die laatste dagen van je cyclus..

17. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar en dat iedere wensen maar uit mogen komen

Doublemom en Flower253 vinden dit leuk.
  18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Iedereen gelukkig Nieuwjaar!

Wij hebben het nieuwe jaar ingeluid met onveilige seks. Voor mij wel iets dat ik denk dat het van veilige seks niet meer gaat komen :roflmao: dus ik vind dat ik toch wel mag zeggen dat wij bezig zijn. Gestopt vanaf juli en 3 maanden ervan toch enkele keren onveilig seks gehad.. Dusja ontkennen heeft geen zin meer :| we weten de consequenties en alhoewel ik het heel spannend vind... Vind ik het stiekem ook wel echt heel leuk :p:D

Dus wie zet me erbij op de lijst? :o:

Gnana, CupCake88, Flower253 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @MICH18 oeehhh leuk!!!! Welkom terug! :D
    @Flower253 ik heb een fitbit en die meet je rusthartslag. Moet je maar eens googelen op dingen als ‘resting hart rate (of ‘rhr’) ovulation/menstrual cycle/bfp’. Daar vind je ladingen fora topics hierover met screenshots :) Conclusie is dat je rusthartslag iets stijgt voordat je ovuleert en dat het na je ovulatie nog een paar punten verder kan stijgen. Als je ongesteld wordt, daalt het meestal en bij de zwangeren zie je vaak dat de rusthartslag hoger blijft dan hun gebruikelijke waarde. De rusthartslag schijnt in lijn te liggen met je temp.

Flower253 vindt dit leuk.
  20. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    @Doublemom helder!

Ik heb vanavond licht positief getest, nog een beetje in shock na de negatieve test van afgelopen week..
    Hopelijk gaat ie morgen nog wat oplopen, maar voor nu ga ik er gewoon vanuit dat alles goed gaat zijn. :D

owl, Nyphele, twee en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina