Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wat leukkk maar wij willen een foto zien :roflmao::roflmao:

Flower253 vindt dit leuk.
  2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
  3. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw

Oja! :roflmao::D

4. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw

5. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Dit gaat lekker :roflmao: Kreeg de foto niet voor elkaar haha..

Bijgevoegde bestanden:

djoyz, bluedrake, Nyphele en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Oh my die is echt vet duidelijk!!! :D

Van Harte gefeliciteerd wat ga jij geweldig het nieuwe jaar in!!! :D:D:D:D

7. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    @MICH18 dankjewel!! Ik vind het nog wel wat onwerkelijk hoor dat het ons gewoon nog een keer gegund is.
    :D:D

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jaaa wat goed!! Gefeliciteerd!!

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Flower253 Welkom en gelijk gefeliciteerd zeg. Die is duidelijk. :D

@Rhombi ja fijn he soms even geen spanning en alles loslaten. Dat is dan het enige pluspuntje van ongesteld zijn en de eerste week daarna..
    Hier ongeveer 3DPO en de spanning begint weer te stijgen.

@Rebo succes bij de huisarts. Als het bij ons deze ronde ook niet raak is wil ik misschien ook even een bezoekje brengen bij de huisarts. Dan gaan we ronde 7 in.

@Doublemom spannend, ik duim voor je, ik zit al af te tellen wanneer ik weer mag testen. Duurt nog zo lang ppff

@Akka ik hoop voor je op positief nieuws;)

@MICH18 spannende start voor het nieuwe jaar, ik duim voor je :thumup:
    Voor jullie ook wens voor een vierde. Zijn er best veel in dit groepje volgens mij.
    Was je snel zwanger bij je zoontjes?
    @Rhombi @Rebo hoe was dat bij jullie?
    Ik was gelijk zwanger bij mijn meiden (en onze kleine sterretje) en daarom nu zo verbaasd dat het nog niet gelukt is. Zeker omdat ik recent nog zwanger was.

@CupCake88 wat fijn, lekker genieten❤️

En nog de beste wensen voor iedereen!

Rebo, MICH18 en Flower253 vinden dit leuk.
  10. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Nou, ik kon het geduld niet helemaal opvragen en dacht, 9dpo, je weet maar nooit. Ik mzie denk ik een vaag streepje, vraagje heel moeilijk op de foto te krijgen met dit licht. Denk zelf overigens dat het heel goed en voorgedrukte lijntje of zo lang zijn wat ik zie. Toch een foto om naar te staren..

Het wordt maar weer even geduld opbrengen. Nog geen tekenen van menstruatie dus ik hoop in ieder geval op een wat langere LF

Bijgevoegde bestanden:

11. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Oh jongens, hij droogt best duidelijk op! Ik ga hem in het licht nog eens proberen de fotograferen, maar er lijkt echt een heel klein roze streepje de staan.. Ik weet niet of ik twee dagen kan wachten hahaha

Doublemom en LolaMontez22 vinden dit leuk.
  12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @MIss X
    Over mijn eerste zoon heb ik +- 8 maanden gedaan. Echter waren mijn tweede en derde er heel snel. Bij de tweede had ik een spiraal. Die verwijderde ik toen mijn oudste 6 maanden oud was en toen mijn oudste 8 maanden was, bleek ik zwanger. Was maar 1 keer ongesteld geweest (lange cyclus ben ik bekend mee) en bij de derde had ik geloof ik tussentijds de pil, stopte. 1 of misschien 2 keer ongesteld en weer zwanger.

Nu is dat dus al langer dan normaal gesproken :D

Bij de derde had ik in al die weken slechts 1 keer seks en bleek dus gelijk raak. :o:

Dus ik ben benieuwd hihihi :D

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @Akka ik zie zo op het eerste oog niet echt veel :o: maar is ook nog wel ontzettend vroeg :D

14. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Jaa gefeliciteerd!! :D:D:D

@Akka spannend!!! Ik zie op het eerste oogopslag nog niks.

Bij mij steeg mijn rusthartslag pas echt snel na de innesteling, 10 of 11 dpo (van 58 binnen 3 dagen naar 64). Maar na mijn ovulatie tot de innesteling bleef hij ook hoog inderdaad (54 naar 58 in 10 of 11 dagen). Maar tussen die periode van de ovulatie naar de innesteling toe had ik af en toe een dagje dat ik een kleine daling had. Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar het klinkt inderdaad alsof het deze ronde niet gelukt is... Maar wie weet!

Flower253 en Doublemom vinden dit leuk.
  15. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Akka ik lijk wat te zien! Spannend hoor! Is dit kruidvat 2v5? Hoop dat ie goed op gaat lopen want helaas zie ik daar vaak valse streepjes mee. Ik ga duimen!!

@MIss X hier 3x in 1 ronde zwanger dus flink verwend en was dus echt even slikken dat het nu 2x niet gelukt is. Was niet gewend om met die teleurstelling om te moeten gaan. Nu ben ik realistischer en ga ik er maar vanuit dat het even kan duren.

Akka vindt dit leuk.
  16. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wow flower gefeliciteerd

17. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @Rhombi ik denk altijd dat het komt wanneer het komt.. En dat het nu dus niet gelijk raak is dat daar dan een reden voor is...

Ik zet er zelf ook totaal geen druk op, want denk echt dat het voorbestemd is allemaal. Dus we seksen gewoon wanneer er zin hebben. Want bij mij, is er toch geen pijl op te trekken :D

18. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ja dat heb ik inderdaad ook. Er zal vast een reden zijn waarom het niet is gelukt afgelopen rondes. En er gaan ook nog geen alarmbellen af ofzo gelukkig, dat zal pas gebeuren als we een hoop rondes verder zijn. Voor nu heb ik er echt wel vertrouwen in dat het binnen een aantal rondes wel raak gaat zijn.
    Hier leg ik er ook niet echt druk op, maar omdat ik zo een regelmatige cylcus heb merk ik wel dat ik er weer meer mee bezig ben nu de vruchtbare periode eraan komt. Maar ik ga niet stressen als we een avond geen zin hebben, of het niet om de dag lukt ofzo. De vorige 2 zwangerschappen hebben we 1x sex gehad in die vruchtbare dagen en dat is ook raak geweest. Het komt inderdaad wanneer het komt...

19. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Flower253 wowww wat een mooi begin van het nieuwe jaar! Gefeliciteerd!

20. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Flower253 wat een duidelijke al!!!!!!!

@Akka ik twijfel of ik nu zie wat je bedoelt, spannend meid! Ben erg benieuwd naar een opgedroogde foto!

@MIss X vervelend he dat Lange Wachten. Ik ben zelf al zoooo ongeduldig en zeker als het hierop aan komt.

@Gnana geen punt hoor, het is wat het is :) Ik zie net wel dat hij nu weer 1 gestegen is. Zal ff plaatje bijvoegen, mijn eisprong kwam na het groene bolletje, dus toen steeg mijn hartslag even. Stiekem hoop ik nog dat het komt door een intens relaxte vakantie waardoor mijn hartslag ook gezakt is haha. Heb al wel een paar dagen zulke aparte dromen! Afgelopen nacht gedroomd dat ik een positieve test in handen had. Wat zou het toch mooi zijn als die uitkomt!!

Bijgevoegde bestanden:

Gnana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina