@Akka komt goed hoor Wanneer mag je voor de eerste echo? Ik heb vanmorgen negatief getest. Toch een teleurstelling. Ook nog niet ongesteld, dat die maar snel komen nu.
Balen @STine08 Ik weet het dames het komt goed. Ik wacht nog even met contact opnemen met de vk, maar zal rond 5 feb zijn
@STine08 he balen zeg! Nu hopelijk snel duidelijkheid en door.. Altijd zo rot, een witte test @Akka yes daar kun je niet meer omheen. Mooie oploop! En hier 3 zwangerschappen gehad en amper misselijk geweest. Ja, de eerste kwam ik het makkelijkste doorheen omdat ik toen nog geen andere kinderen had en meer kon rusten, maar ook daar vind je je weg wel in! Geniet ervan en duimen voor een mooie eerste echo in februari!
’Informatie & ‘planning’: Nog niet begonnen: Tulpmama - 36 jaar - 3e kindje - ? ☺ Begonnen: MICH18- 28 jaar - 4e kindje - ronde 4 Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje- ronde 14 Twee - 33 jaar- 2e kindje - ronde 1 Tilburg —36 jaar - 2e kindje— ronde 14 Rebo —33 jaar - 4e kindje— ronde 07 Pioenroos92 —27 jaar - 3e kindje— ronde 03 MIss X —33 jaar - 4e kindje— ronde 06 Doublemom - 32 jaar- 3e kindje — ronde 02 PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 01 Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 02 PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 04 Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 03 Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 07 na m.a. 11/18 M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - ronde 01 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 03 STine08 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 02 Bluedrake - 25 jaar -1e kindje - Djoyz - 27 jaar - 1e kindje - ronde 02 - NOD lijstje (wachtbankje): Rebo - 2 januari STine08 - 5 januari Doublemom - 10 januari Owl - 12 januari MIss X - 10 januari Tilburg - 10 januari Rhombi - 21 januari Rosa5 - 21 januari MICH18- +- 2 februari (lange cyclus) ❥ Zwanger: Sammetje83 (36 jaar, 2e kindje) - 25 april 2020 - jongen/meisje Rapunzel - 10 mei 2020 - jongen/meisje Gnana (24 jaar, 1e kindje) - 27 mei 2020 - jongen/meisje Luisteraar (31 jaar, 2e kindje) - 5 juni 2020 - jongen/meisje Stemine (34 jaar, 2e kindje) - 6 juni 2020 - jongen/meisje Nosa (34 jaar, 2e kindje) - 11 juni 2020 - jongen/meisje PlainJane (30 jaar, 2e kindje) - 17 juni 2020 - jongen/meisje Roosxxx (26 jaar, 1e kindje) - 27 juni 2020 - jongen/meisje CupCake88 (31 jaar, 3e kindje) - 16 juli 2020 - jongen/meisje Pioenroos92 (27 jaar, 3e kindje) - 17 juli 2020 - jongen/meisje Enigma (37 jaar, 1e kindje) - 17 juli 2020 - jongen/meisje Nyphele (30 jaar, 3e kindje) - 28 juli 2020 - jongen/meisje Zus9 (30 jaar, 3e kindje) - 28 juli 2020 - jongen/meisje DN2017 (27 jaar, 2e kindje) - 10 augustus - jongen/meisje Akka (27 jaar, 2e kindje) - 15 september - jongen/meisje Alsof de negatieve test niet genoeg bevestiging was.. gister meteen ongesteld geworden. Dit heb ik zo niet gemist... pfff wat een gedoe en buikpijn..
@Akka ik ben bij de tweede echt hondsberoerd geweest. Was met 6wk zwanger al 4kg lichter en ben dus toen al aan de Primperan gegaan. Dit haalde alleen de slechte randjes eraf, maar ik was nog 24/7 beroerd. Dit heeft tot ongeveer 20 weken geduurd. Ik ben dus eerlijk gezegd ook wel bang wat me bij een volgende zwangerschap te wachten staat. Moet ook treinen voor mijn werk namelijk haha. Hoop voor jou dat het dit keer meevalt! @djoyz wat naar dat het gelijk zo pijnlijk is! Wees maar extra lief voor jezelf Ik heb er weinig vertrouwen in hier. Gisteravond weer steekjes en krampjes en ook weer een beetje rood/oranje afscheiding. En vanmorgen bruinverlies. Daarbij denk ik dat ik standaard tuurstreepjes plas, want anders had er inmiddels toch meer zichtbaar moeten zijn? Vanmorgen same story. Nauwelijks zichtbaar tuurstreepje op een innovita test. Die zijn nu op en ik ben er klaar mee haha. Ga maar gewoon wachten op mijn ongesteldheid.
Balen @Doublemom @Akka dat ziet er goed uit!! Ik had zo iets geks vanochtend. Ik deed een early test van de action. Meestal wordt hij vochtig van links naar rechts maar nu leek alsof het hele venstertje al gelijk gevuld werd met urine. Ik zag een hele duidelijke zwangerschapsstreep maar uiteindelijk werd eerst de hele test helemaal roze. Het controlestreepje was maar half zichtbaar en toen trok alles weg, incl het tweede streepje. Controle streep bleef wel staan... Naa balen zeg Nooit meegemaakt. Hij is nu weer omo wit en harstikke negatief. Jullie ook eens meegemaakt met de action early?
@MIss X ja zo’n test heb ik ook eens gehad. Krijg je eerst een halve hartverzakking en dan word je blij gemaakt met een dooie mus. Balen dat er zelfs geen mini streepje bleef staan!!
Nou zeg wat stom @Tilburg! Gezien je klachten had ik echt wel iets verwacht! Hopelijk ben je nog te vroeg
Ik heb net predictor gekocht. Word zo gestoord van al die vage lijntjes en iedereen is zo positief over dat merk... nu nog twijfel wanneer ik die ga doen. Heb toevallig (per ongeluk) vandaag nog erg weinig gedronken dus ws zo wel geconcentreerde urine.
Spannend @Doublemom! Hopelijk een duidelijke streep. Ik had vorige ronde een tuurstreepje op de predictor maar dat was helaas niet raak (of niet blijven plakken) dus hopelijk geen tuurstreep voor jou maar gewoon duidelijkheid. Ik ga duimen, hou ons op de hoogte!
Ik heb m net gedaan.. heel licht tuurstreepje! Nu ben ik er klaar mee haha. Genoeg geld uitgegeven. Jullie mogen nog wel meeduimen voor bloedvrij weekend in dat geval zal ik de andere predictor er tegenaan gooien
@Doublemom, balen. En ook een beetje zonde van het geld. Als ik nou eens kon wachten tot mijn NOD zou dat zoveel geld schelen. Ik duim voor je mee. @Tilburg, jammer maar alvast succes gewenst voor morgen. Ga je met de 1e of 2e urine testen?
@Rosa5 ja heel zonde van het geld, want nog geen duidelijkheid. En als dit niks blijkt te zijn/worden, dan moet ik de volgende keer echt wachten tot mijn NOD. Ik heb van verschillende merken testen gedaan (gewoon omdat ik die ook bij mij ovutesten had gekregen dus daar grijp ik makkelijker naar haha) en overal tuurstreepjes. Frustrerend is dat zeg.
@MICH18 denk niet dat er veel van over blijft hier... Het zullen wel nietszeggende streepjes zijn allemaal. Wel raar hoor. In principe zou een test niet die Max 5 hcg die je in je lijf kunt hebben moeten kunnen oppikken toch?