Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    @Rhombi wat spannend! Ik denk dat je ervan uit mag gaan dat hij de knoop heeft doorgehakt :D

@CupCake88 succes op het wachtbankje!

Hier duurt de menstruatie altijd een volle week. Ben er net vanaf.

Ik denk dat mijn ideaalplaatje met 3 kindjes zou zijn .

2. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    @Pioenne tja, ik kon de testen alvast maar in huis hebben he..
    Ik heb er 3 zwangerschaps testen van wondfo bij gekregen, zijn van die cassettes met een pipetje denk ik, ik keek op de houdbaarheidsdatum en zei; nou die kunnen we ook wel weg gooien.
    Vriend meteen; hoe zo? Ik zeg nou die zwangerschapstesten die we er gratis bij hebben gekregen zijn maar goed / te gebruiken tot 21.08.2019, dus die kunnen meteen weg.
    En toen zei hij, bewaar zou nou nog maar even. Ik zeg ja maar dan hebben wij ze toch niet nodig voor die tijd. Dus hij weer; het duurt nog een maand voordat ze over datum zijn dus bewaar gewoon nog maar even.
    (En dan denk ik....!!!! :D:roflmao:... maar waarschijnlijk bedoelt hij, mocht je nog ergens in de tussentijd denken van ik wil een test doen omdat je misschien denkt zwanger te zijn met je spiraal, ik heb immers vaker een testje gedaan voor de zekerheid, dat ik ze dan nog heb liggen..)
    Zitten er tweelingen in de familie van 1 van jullie? Want dan heb je een grotere kans natuurlijk haha.

@Sammetje83 en wat nou als je een drieling krijgt?:eek:
    waarschijnlijk zal het bij ons ook wel zo gaan hoor, want no wat dat de lijstjes helemaal af zijn tegen die tijd, en zo wel dan komen er wel weer nieuwe lijstjes. Vriend is timmerman dus die verzint altijd wel weer wat nieuws.
    Wel heel fijn dat de nieuwe houtkachel al in huis staat. Dat zouden we einde van het jaar doen, om het huis goed warm te krijgen zonder hoge kosten en ook voor de kleine over een tijdje lekker warm in huis, maar die staat nu al :D

Sammetje83 en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  3. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @CupCake88 spannende periode voor jou nu! Leuk!

#idealegezinnetje.. 3 kindjes:rolleyes: Dit is dus echt echt de laatste.

Ik heb toevallig gisteren bevallen met gekeken op TLC. Kijken jullie dat? Ohh de tranen rolden over mij wangen! Zo mooi

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wij gaan nu voor de 3e en ik denk dat dat ook de laatste is.. Maar ik sluit het nog niet helemaal uit. Ik denk dat mijn man 3 wel genoeg vind, dat gaat ook makkelijk nu met kamers/auto enzo..
    Dus ideaalplaatje is voor ons 3.

Pioenroos92, djoyz en Pioenne vinden dit leuk.
  5. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    @djoyz : een drieling... Ik zou er niet aan moeten denken. Is ook wel bijzonder dus ik ga ervan uit dat dat het niet wordt. Ik weet nog wel dat de verloskundige bij onze allereerste echo zei: 'ik zie er in elk geval eentje... En dat is het'. Toen dacht ik: oh, hemel het hadden er inderdaad ook 2 kunnen zijn. :roflmao: Een meerling had ik nooit aan gedacht maar het zou inderdaad zomaar kunnen. Dat komt dan vast ook wel weer goed. Gezondheid is het belangrijkste...

Pioenroos92 en djoyz vinden dit leuk.
  6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wauw hoop gekletst weer! Ik moet er weer even inkomen hoor, een groepje :roflmao:
    @Pioenroos92 bijna starten, spannend weer hoor! Ik kijk dat programma bewust niet, dan ben ik er nog meer mee bezig :oops:
    @djoyz gauw beginnen met je lijstje :p mannen krijgen ook vaak last van nesteldrang, dus als je zwanger bent moet het sowieso wel goedkomen met die klusjes :roflmao:
    @Rhombi nou jouw man maakt sprongen zeg, lief dat hij nu al meedenkt, haha.

Hier was/is de wens 4 kinderen, ook bij manlief, maar die heeft nu dus grote twijfels :|

7. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hier max 2 dat is echt genoeg! :D Alleen vriendlief nog niet 100% overtuigd die is bang dat het zwaar wordt met twee en denkt over alle mogelijke obstakels na dus hoop zo dat hij de knoop door kan hakken naar ja!

djoyz en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  8. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik duim voor je @Luisteraar

@Rapunzel ohh hoezo grote twijfels? Van welk jaar zijn je kinderen?

Luisteraar vindt dit leuk.
  9. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    @Luisteraar hier ook 2, maar laten we eerst maar eens kijken of 1 lukt haha, maar wens is voor 2.

@Rapunzel ja gezellig he haha, lekker “beppen” :roflmao: hoe zo twijfels? Ineens of al sinds een tijdje?

Luisteraar vindt dit leuk.
  10. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Pioenroos92 die zijn van '13 ('ken' ik @MICH18 van), '16 ('ken' ik jou van) en '18 ('ken' ik @Poppy1987 van), haha vandaar voor mij wat bekende namen.
    @djoyz die twijfels zijn er idd al langer hoor, niet iets nieuws. Gaat hem vooral om de drukte, er zou een andere auto moeten komen, hoe gaat het later financieel ed.

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Rapunzel Ik dacht al...Ik ken jou:p Leuk om je hier weer te spreken!! Gezellig druk al bij je! Leuk!! Heb jij ook nog twijfels of wil je er al helemaal voor gaan?

12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Haha er was toen een nod groepje, ik ben aan het einde van de zwangerschap ingestapt en toen nam jij meer afstand, was ook onder een andere naam dus als je me niet herkend geeft het niet hoor :p we zitten wel nog steeds op fb met een clubje van toen!
    In principe heb ik geen twijfels meer, al komen die wel steeds vaker door zijn twijfels :oops: en ik geef nog bv aan de jongste en ben nog niet ongesteld geworden, dus dat schiet sowieso niet op :rolleyes:

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  13. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.269
    559
    113
    Ik zou heel graag 3 kindjes willen om fysiek voor te kunnen zorgen. Dus 4 kindjes om van te houden , 3 om voor te zorgen. Mijn man zou het liefst nog één fysiek kindje willen en niet meer... Maar dat komt wel :roflmao:

djoyz, Luisteraar en Pioenne vinden dit leuk.
  14. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    Ik sta nu in de wacht, over twee weken kan ik gaan testen... Wel weer heel spannend!

Leesteken, Pioenroos92, CupCake88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  16. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
  17. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw

Spannenddd!! Was je met de vorige zwangerschappen snel zwanger?
    En denk je dat je het vol gaat houden om te wachten tot de NOD voor het testen of ga je eerder testen?:) (Niet nieuwsgierig hoor:$)

18. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    @djoyz : bij de andere zwangerschappen was ik snel zwanger ja. Bij de eerste was het raak in ronde 3 na 15 jaar de pil geslikt te hebben en bij de tweede was het gelijk in de eerste ronde raak. Nu ben ik natuurlijk wel weer ouder en ook niet de jongste dus ik ga nergens vanuit. Geen idee of ik kan wachten met testen haha. Ik ga het zien!

19. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hallo meiden,

Lang niet gesproken @Rapunzel ik herken jou niet 123 whoeps sorry.

Ik ben nu lekker op vakantie met de jongens. Een voorkeur voor een bepaald geslacht hebben wij niet. Gisteren heb ik even gezegd van zullen we niet nog een jaartje wachten? Manlief stemde er gelijk mee in. Maar begin zelf nu alweer terug te krabbelen als we nog een jaar wachten is onze oudste toch al best wel weer oud.

Ik weet niet of ik dat zou willen

En dan zie ik weer allemaal baby'tjes en dan kriebelt het weer zo erg

Pioenroos92, djoyz en Sammetje83 vinden dit leuk.
  20. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Zou ik ook mee mogen schrijven? Wel een iets ander verhaal dan de rest van de groep. Ik ben inmiddels 36, maar heb momenteel geen relatie. Daarom ervoor gekozen om mijn kinderwens met behulp van een donor (hopelijk) uit te laten komen.
    Vind het wel fijn om met anderen die ook bezig zijn met hun kinderwens te kunnen kletsen. Als alles mag lukken gaat het mijn eerste kindje worden.

Pioenroos92, Sammetje83, KellD en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina