Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Zo moeilijk om nog niet te gaan testen! Moet mezelf echt inhouden.. :oops:
     
    Pioenne, KellD, Joyce2013 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wij maken ons ook niet zoveel druk over de kosten.. Zowieso als baby weinig kosten (borstvoeding, wasbare luiers/doekjes die ik nog heb). We sparen €50 per maand per kind voor hunzelf later en onze ouders storten ook regelmatig geld op hun rekening. Mijn man heeft een goede baan en ik verdien wat bij als gastouder, waar ik samen met de kinderbijslag alles voor hun van koop.
    En de grote spullen hebben we natuurlijk nog zoals meubeltjes, wandelwagen verzorgingsspullen enz. Kleding moet ik wel weer kopen want heb het meeste weg gedaan omdat ik het na 2 kinderen wel gezien had, en ik merkte dat ik het toch leuker vond om wat nieuws te kopen of maken. Neutrale of nog mooie kleertjes heb ik wel bewaard.
    Als we een meisje krijgen komen er in de toekomst nog wel wat meer kosten bij omdat we dan niet alles van de jongens kunnen doorschuiven haha maar dat is ook geen probleem..

    Ik denk dat je alles zo duur kan maken als je zelf wilt en als je er open voor staat ook veel dingen over kan nemen/krijgen van anderen.
     
    Pioenne, MIss X, Sammetje83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Snap ik super spannend wanneer is je NOD?
     
  4. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    In principe donderdag pas maar dan gaan we met vakantie. Ik probeer het nog vol te houden tot woensdag en dan te testen.
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  5. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hihi, ik merk nu mijn Kids wat ouder zijn en de oudste richting de pubertijd wat ze bedoelen dat kinderen veel kosten :D:rolleyes:
     
    Joyce2013, CupCake88 en Sammetje83 vinden dit leuk.
  6. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
     
  7. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Haha ja dan krijg je weer andere kosten.. Bepaalde 'hypes' die ze willen volgen om erbij te horen zeker..? Zakgeld.. Telefoon
    En studies natuurlijk.
     
  8. MICH18

    MICH18 Fanatiek lid

    12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wat betreft geld ben ik vrij makkelijk.

    Tuurlijk wil je ze wat mee geven.. Maar ik heb ook alles zelf gedaan en dat is me toch goed gelukt.. Mijn moeder was er altijd voor mij en heeft mij altijd gestimuleerd maar er was niet altijd geld. Zelf heb ik daar niks van gemerkt want ik vind de liefde veel belangrijker.

    Is maar net hoe je er tegenaan kijkt.

    Geld is echt niet alles.
     
    Sammetje83, MIss X, Enigma en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Dat is ook helemaal waar @MICH18!
    Hoeveel kinderen worden er niet afgekocht met cadeautjes ipv aandacht.. Ik ben ook heeel blij dat ik altijd thuis ben voor de kinderen, ookal hebben we het financieel prima worden ze daarin echt niet 'verwend'.. Liever veel tijd met elkaar doorbrengen en liefde geven dan dat ze alles krijgen wat ze willen!
     
    Sammetje83, Joyce2013 en djoyz vinden dit leuk.
  10. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Spannend hoor, hoop voor je dat het raak is. Zou wel heel gaaf zijn!
     
  11. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Helaas is het hier niet mogelijk voor mij om thuisblijfmoeder te zijn. Maar zal in de toekomst wel me uren aanpassen om ze vaker uit school te halen. Als we thuis zijn hebben we wel echt tijd voor elkaar, wat ik super fijn vind. Ook eten we elke avond samen, echt een moment met elkaar vond ik zelf vroeger mega fijn.

    Ik denk dat andere er financieel moeilijker over denken dan ik zelf. Het is maar hoe hoog je de lat legt...
     
  12. M00nL0ve

    M00nL0ve Actief lid

    30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zo dat was even flink bijlezen!! Nou mijn leeftijd kan aangepast worden naar 28, verjaardag maar weer overleefd en als mega verassing vanmiddag een mooie dikke streep op me ovulatie test, das pas een leuk verjaardagsverassing:rolleyes:
    Vriendlief heeft al aangegeven er morgen (vandaag zondag) vol voor te gaan dus ben benieuwd!!!:D

    Over het geslacht ik twijfel of ik het zou willen weten eigenlijk...:o: ene kant wel andere kant niet denk dat ik moet wachten tot zover is wat ik dan beslis. Sowieso zal ik wel alle testen willen doen zoals de nipt etc:rolleyes: maar blijf er nu wel nuchter in dat ik dat tegen die tijd wel bekijk.:rolleyes:
     
    Pioenne en Sammetje83 vinden dit leuk.
  13. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Sport, studie, zakgeld en inderdaad de hypes. En vakanties worden ook wat duurder, ze gaan mee eten als volwassenen, ze groeien nog sneller uit de kleding. Bovendien krijgen ze ook hun eigen sociale leven waardoor cadeautjes en partijtjes nog meer gaan toenemen. Maar inderdaad kan je het zo duur maken als je zelf wilt. Sommige kosten ontkom je niet aan maar heel veel (leuke) dingen hoeft niet veel te kosten.
    Hoewel leuke uitjes (pretpark of dierentuin) na bepaalde leeftijden gewoon normale tarieven zijn. Bijelkaar opgeteld wordt het leven dan ook steeds duurder. (helaas)
    Maar het is zooo gezellig met z'n allen, het zijn vooral de kleine dingen wat weinig kost maar zoveel rijkdom geeft. Zoals een filmavond met z'n allen op de bank :D
     
    Sammetje83, Joyce2013 en CupCake88 vinden dit leuk.
  14. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Sammetje83 succes met testen. Lastig soms he om de geduld op te brengen. @M00nL0ve gefeliciteerd en wat fijn een positieve ovulatietest!

    Wij zijn dit weekend even weg zonder kids. Quality time. Doen we elk jaar en vooral nu even fijn.
    Het begon ooit met een nachtje gewoon in Nederland maar naarmate de jaren verstreken werd dat steeds verder (buitenland) en ook langer :)
    Max 4 dagen.
    Voor nu een heerlijk nachtje gewoon dichtbij huis. Maar zo fijn om morgen even wakker te worden en in alle rust te ontbijten zonder dat er gelijk wat hoeft. (billen vegen, broodjes smeren, wegbrengen naar sport of struikelen over lego blokjes)
    Wel de hele avond over de kindrren gehad, dat dan weer wel :rolleyes::D
     
    Sammetje83 en CupCake88 vinden dit leuk.
  15. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @M00nL0ve gefeliciteerd met je verjaardag nog, en dat is zeker een mooi cadeautje. Veel plezier vandaag ;)

    @MIss X heerlijk toch even zonder kids en inderdaad geen en rustig je eten opeten zonder onderbreking. Wij zijn dit jaar 12 jaar samen en 5 jaar getrouwd wil dus voor (is voor het eerst :eek:) een nachtje weg zonder kids. Misschien word het toch met kids maar dat hangt af van de locatie haha.
    Hebben jullie nog steden die echt de moeite waard zijn? Wat leuke dingen te zien etc.
     
  16. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wij zijn naar Maastricht geweest, Valencia, Lissabon. Maar ook naar Hilversum in de bossen, Vinkeveen aan het plas. Helmond Brabant. En gewoon Amsterdam (wonen we zelf ook :cool::D)

    Spannend eerste keer zonder kids:thumup:
    Maar ook wel even fijn als het kan.
     
  17. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja ben altijd een beetje huiverig op niet thuis slapen van de kids, stom hè moet dat loslaten maar vind het echt lastig.
    Wij wonen ook in de buurt van Amsterdam, Vinkeveen is misschien wel een leuk idee, ga meteen even kijken.
     
  18. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Dat is ook zeker waar en zie ik om mij heen ook wel gebeuren. Liefde is zoveel meer waard dan geld. Dat wil ik mijn kind(eren) later ook zeker meegeven. :oops:

    @Sammetje83 ik vind het echt heel knap dat je jezelf in kan houden hoor!...

    @M00nL0ve ohw wat spannend!!
     
  19. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Beginnen zomer/najaar 2019.

    Planning:

    Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - Juli

    M00nL0ve - 27 jaar - 1e kindje - Juli/Aug

    Enigma - 36 jaar - 1e kindje - Juli/Aug

    Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept


    Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - September

    MICH18- 27 jaar - 4e kindje - September

    MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Sept/Okt

    KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov


    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November

    djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec/Jan

    Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Januari


    Begonnen:

    Leesteken : ronde 01
    CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01
    Sammetje83 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 01

    ❋ Wachtbankje:

    Zwanger:
     
  20. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hier zou ik max maar 1 nachtje zonder de kleine weg willen denk ik. We hebben dat eigenlijk nog niet gedaan sinds we de kleine hebben.
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina