Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

    MICH18 Fanatiek lid

    12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi. Als ik ervoor ga kan ik denk ik niet meer wachten. Die vakantie zou me dan niks meer interesseren haha.. Ik ga wel nog dit jaar op vakantie met de drie boeven en daarna denk ik even niks boeken. Denk erover om een vouwwagen te kopen. Maarja ben niet écht een kampeerder hahaha
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  2. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja aan de ene kant denk ik.. Laten we gewoon beginnen, en dan zien we wel hoe het gaat met die vakantie.. Desnoods gaan we eerder of later, daar is vast wel begrip voor. Maarja vind het ook wel vervelend voor mijn schoonouders als ze die plannen moeten omgooien.. Gelukkig is er nog niks geboekt, dus hopelijk wachten ze daar ook nog even mee tot na de zomer.. ;)
     
    Luisteraar en Pioenne vinden dit leuk.
  3. Wensvoor4

    Wensvoor4 Actief lid

    10 mrt 2019
    142
    72
    28
    Vrouw
    Ik zou me daar denk ik ook niet door laten weerhouden om e beginnen. Je kan een zwangerschap toch niet plannen en je weet nooit hoe het gaat. Straks wacht je ermee, maar beval je veel eerder of moet je rusog aan doen de laatste weken....Willen jullie ver weg gaan?
     
  4. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja daarom is het ook niet te plannen.. Ook met een kleine baby erbij weet je niet of/hoe het zal gaan.
    Het idee is wel met het vliegtuig maar niet erg ver.. 2,5 a 3 uurtjes.
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  5. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Rustig hier.. Nog leuke weekend plannen?
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  6. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Inderdaad rustig hier we moeten wat meer kletsen dames :roflmao: wij hebben dit weekend twee verjaardagen van kindjes die 1 jaar worden een gezellige boel dus!:)
     
    Pioenne vindt dit leuk.
  7. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    Hier een voetbal weekend :p
    Morgen en overmorgen moet de oudste voetballen & trainen. Verder rommelen we denk wat in en om ons huis. We gaan in juli verhuizen dus pakken de weekenden om wat op te ruimen en in te pakken.

    @Luisteraar leuk, verjaardagen! Veel plezier.
     
    Pioenne en Luisteraar vinden dit leuk.
  8. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Hier een lekker rustig weekend, beetje afwerking zoeken voor de verbouwing (vloeren etc.). En volgende week een paar daagjes op citytrip, even wat rust nemen :rolleyes:
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  9. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Klinkt leuk allemaal!
    Ik ga morgen een avondje uit met mijn man, de jongens gaan logeren, heerlijk!
    Dus zondag hopelijk uitslapen en verder niet zoveel plannen behalve morgen zwemles met de oudste en lekker thuis rommelen.
     
    Pioenne en Luisteraar vinden dit leuk.
  10. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Klinkt goed! Geniet er van :thumup::D
     
    CupCake88 vindt dit leuk.
  11. Wensvoor4

    Wensvoor4 Actief lid

    10 mrt 2019
    142
    72
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Hoe gaat het? Ik kreeg geen meldingen:(

    Lekker van het zonnetje genoten? Ik vind soms wel weer een raar idee om te denken dat je dan volgend jaar (weer) met een dikke buik rond waggelt...

    Ik denk /hoop toch al vanaf juni te gaan proberen. Mag ik nog wel met jullie mee blijven kletsen???
     
    Luna86 en Luisteraar vinden dit leuk.
  12. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    @Wensvoor4 tuurlijk mag dat! Het is idd een raar idee hopelijk zal ze zomer niet zo warm worden als vorig jaar dat is echt niet te doen!:cry:
     
    Wensvoor4 vindt dit leuk.
  13. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Hallo meiden!
    Mag ik ook meekletsen?:)
    Ik ben 27 jaar en ik denk dat wij rond oktober/november gaan proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.
    Ook hier een vriend die er niet veel over praat maar wel steeds enthousiaster word haha.
    Een vereiste voor mij is om mijn gewicht op orde te hebben voordat we het gaan proberen, daar ben ik vanaf 8 januari mee bezig, en dit gaat goed.
     
    M00nL0ve en Luisteraar vinden dit leuk.
  14. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Gezellig @djoyz dat je komt meekletsen hier met ons :) welkom.
     
    djoyz vindt dit leuk.
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    Welkom @djoyz.
    Hier ook met mijn gewicht bezig. Hoeveel kilo ‘moet’ je nog kwijt om op je goede gewicht te zijn?
    Hier nog een kilo of 5/6 en dan mag ik van mijzelf weer stoppen met de pil. Heb mijn eerste doel gehaald en merk dat ik daar al wat tevreden mee ben, das niet best.. hahah. Nu weer even streng doorpakken!
     
  16. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Oh ook hier geen meldingen ontvangen...

    Leuk zoveel gezelschap!

    Wij zijn ondertussen terug van de kleine vakantie, en de vriend begon toch zelf ook meer over kinderen enzo te praten weer, dat het ook niet zo erg zou zijn als we nu al zwanger zouden geraken. En hoewel mijn hart dan ook onmiddellijk ‘jaaa’ schreeuwt, is het toch wel mijn verstand dat wint met de reden waarom we nog even wachten (verbouwen, samenwonen,...). Maar fijn toch opnieuw die bevestiging te krijgen :)

    Al hoor je dan plots weer een hele hoop mensen in de omgeving die een kindje verwachten, en dan botsen hart en verstand weer.
    Bijna ;)
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  17. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi meiden!

    Wij zijn dit weekend lekker weg geweest en echt genoten van het heerlijke weer!

    Ik vertelde toch eerder over die vakantie volgend jaar? Ik had het er eerst met mijn man over gehad en hij zei ook, laten we gewoon beginnen in juli, mocht het in 1x raak zijn dan vinden mijn ouders het vast niet erg om die vakantie te verzetten.. Dus we hoopten dat ze ook zouden wachten met boeken tot na de zomervakantie, want als ik dan zwanger was konden we het vertellen en de vakantie erop aanpassen. Als ik dan nog niet zwanger ben is er geen probleem qua uitgerekende datum in die buurt en kan ik gewoon zwanger mee op vakantie als dat zo zou zijn.
    Maar dit weekend begon mijn schoonmoeder dus over die vakantie en ging allemaal hotels laten zien die ze gevonden had, dus wij dachten echt oneee.. Ze zal toch niet nu al willen boeken??! :o: hahaha
    Gelukkig zei ze daarna dat ze uiterlijk september/oktober wel wil boeken, dus gelukkig is dat probleem opgelost.. Maar we dachten allebei echt even, oke hoe gaan we dit doen? Want een geboekte vakantie omzetten zou ik vervelend vinden ;)
    Dus we gaan gewoon beginnen in Juli :D
     
    Wensvoor4 en Luisteraar vinden dit leuk.
  18. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Oja en ik ben vrijdag ongesteld geworden na 24 dagen, daar ben ik heel blij mee gezien mijn pcos. De eerste keer dat ik met de pil stopte voor mn oudste duurde het meer dan 100 dagen voor het op gang kwam! Dus hopelijk nu gelijk een redelijke cyclus zodat het beginnen ook makkelijker gaat..
     
    Wensvoor4, Luna86 en Luisteraar vinden dit leuk.
  19. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Wensvoor4 ja ik vind dat ook een raar idee, maar verlang ook wel weer naar een zwangere buik! Het gaat steeds meer kriebelen..

    @djoyz welkom! Fijn dat je vriend het ook steeds meer ziet zitten! Succes met afvallen!

    @Luna86 ook succes met afvallen!

    @Pioenne Leuk dat je vriend steeds enthousiaster wordt! Wel goed dat je nog even wacht tot je alles op orde hebt.. Anders heb je daar zorgen over tijdens de zwangerschap en dat is ook niet fijn! Geeft een hoop rust als je weet dat alles geregeld is. Wij wachten ook bewust nog even zodat de jongste richting basisschool leeftijd gaat, hij heeft nu een intensieve leeftijd met veel weglopen en vooral niet luisteren haha
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  20. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    @Pioenne leuk dat je vriend echt overstag is! En knap van je dat je wacht! Het is wel de beste keuze ivm verbouwingen enzo maar snap dat je hart al wel wil:)
     

Deel Deze Pagina