Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nee meid. Ik word zowiezo nooit ongesteld. Ik heb primaire amenerroe . Betekend geen ovulatie en geen ongi. Levenslang in overgang. Alleen mbv mmm word ik ongesteld anders niet.

2. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Ooh weer even bijlezen. Vind het wel leuk zo!! Allemaal rammelende eierstokken :roflmao: Zullen we eigen orkest beginnen :D

@PieterKonijn Fijn eindelijk weer wat duidelijkheid! Hopen dat je cyclus helemaal heeft hersteld zo. Vind je het ook een beetje dubbel, dat het toch geen zwangerschap is? Binnenkort weer volop starten! Ik duim!
    @djoyz wauw die test was snel positief! En duidelijk denk ik zo :thumup: Super dat je zo alles wat leert kennen
    @Pioenroos92 ooh spannend, wachtbankje! Kan me best inbeelden dat alles alles nu een ‘symptoom’ aanvoelt. Voor jou duim ik ook hoor!!
    @Zus9 Welkom bij de club! Ik ken de spanning van verhuizen... Kunnen jullie er zo in of nog wat werk aan? @Joyce2013 Gelukkige verjaardag!! Ik mag over een paar weekjes ook weer kaarsjes uitblazen, en heb direct 2 weekjes vakantie erna, dus zo het kater-werk voorkomen :p

Hier zitten we ondertussen op cd38, langste tot nu toe. En voel me toch moe, beetje duizelig, krampen al paar dagen en toch zet er niets door... Stel je voor dat ik toch een laat ei heb gehad, in de periode dat we onveilig gevrijd hebben omdat ‘mijn ei toch al lang geweest zou zijn :)‘. Als ik midden volgende week nog geen menstruatie tegenkom, toch maar weer een zekerheidstestje wagen. Verwacht er eerlijk weinig van, maar wie weet. Stiekem zou het wel leuk zijn, maar liever toch (nog) niet. Weer dubbel seg!!

Enigma, Pioenroos92, Sammetje83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    #863 Joyce2013, 29 jul 2019
    Laatst bewerkt: 29 jul 2019
    Hahaha ja klopt goed bouwjaar. Ja daar ben ik nu wel blij mee met die hitte had ik stuk gegaan den haha, en bijkomen van iets te veel wijntjes heeft tegenwoordig toch langer nodig haha.

@Pioenne haha kijk dat is nog eens een goede planning inderdaad.
    Nou ben heel benieuwd, inderdaad wel een lange cyclus, zou zomaar kunnen natuurlijk. Als je zwanger bent dan moest het zo zijn, dan is dit toch gewoon een prachtig cadeautje.

4. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Oeps, sorry @Mauzy82 ! Het is een beetje een chaotische periode voor me, stom, niet goed gelezen...

@Pioenne wat spannend! Ik ben benieuwd! :D
    En nee voor mij voelt het niet dubbel. September is alweer bijna, dus lang hoef ik niet te wachten. En als ik nu zwanger was geweest aansluitend op de miskraam had ik me vreselijk zorgen gemaakt. Dat was absoluut geen goed begin geweest van de zwangerschap. Nee, ik ben oprecht opgelucht!

Pioenne en Mauzy82 vinden dit leuk.
  5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@PieterKonijn : Is niet erg joh. Is ook allemaal veel te onthouden ;)

PieterKonijn vindt dit leuk.
  6. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    @Joyce2013 Nog gefeliciteerd! En sterkte met je kater, haha! Gelukkig is het wat minder warm nu..
    @djoyz Oja, ik zie nu in de lijst dat jullie inderdaad pas aan het eind van het jaar willen graag proberen om zwanger te worden. Wel slim dat je nu al wat inzicht in je cyclus probeert te krijgen!
    @PieterKonijn Er zit hier maar 1 verloskundige praktijk, ondanks dat we in een kleine stad wonen. Dus ik heb niet veel keuze, maar ik heb al even op hun site gekeken en leek me er prima uit zien :) Fijn dat jouw zwangerschapstest lichter wordt en dat het HCG uit je lichaam lijkt te verdwijnen. Wat betreft die innestelingsbloeding waar je nog aan dacht; zou natuurlijk alsnog kunnen, want vanaf innesteling wordt er pas weer nieuw HCG aangemaakt en zou het vanaf nu weer kunnen gaan stijgen.. Maar je wilde liever een volgende ronde rustig kunnen beginnen, dus ik hoop voor jou dat je cyclus zich gewoon netjes heeft hersteld en je echt ongesteld bent geworden.
    @Mauzy82 Wat vreselijk lijkt me dat, die primaire amenorroe! Je bent dus compleet afhankelijk van het ziekenhuis. Heb je veel last van de hormoonbehandelingen? Aan je onderschrift te lezen ga je binnenkort weer beginnen met stimuleren voor icsi2? Ik wens je heel veel succes!
    @Pioenne Wat spannend dat het toch ook raak zou kunnen zijn als je eisprong verlaat is.. Wat betreft ons huis; we hebben 2,5 maand geleden de sleutel gekregen en toen was het nog helemaal kaal. Vloeren, wanden, plafonds, keuken, zolder, alles moest nog gedaan worden. Alleen de badkamer zat erin. In 5 weken hebben we alles gedaan en daarna zijn we verhuisd. We wonen er dus al bijna 2 maanden, maar er moet nog van alles gedaan worden zoals lampen ophangen, gordijnen in de woonkamer, tuin etc. Langzaam begint alles vorm te krijgen :)

Pioenne, Joyce2013 en PieterKonijn vinden dit leuk.
  7. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    #867 Sammetje83, 29 jul 2019
    Laatst bewerkt: 29 jul 2019
    Weer een hoop bijgelezen. Welkom weer aan nieuwe dames!

Spannend de wachtbankjes! Hier nog zo'n anderhalve week wachten voor ik er weer op mag. Ben er nu even niet zo mee bezig, we genieten van onze vakantie. Heerlijk elke ochtend naar het strand en de kleine man vermaakt zich goed in het water en met het zand :)

Pioenroos92, Luisteraar en Pioenne vinden dit leuk.
  8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Klinkt heerlijk zeg, kan ook niet wachten om lekker op vakantie te gaan! Snap dat je er iets minder mee bezig bent, lekker genieten van elkaar daar.

@Zus9 Dankjewel!!

Sammetje83 en Pioenne vinden dit leuk.
  9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik ben ook lekker op vakantie dus even minder actief..
    Vanmorgen op 11 DPO een testje gewaagd en die was negatief. Maar ook nog geen bloed dus ik wacht het nog even af. De vorige keren had ik op 12 DPO ook een heeel licht streepje.
    Zowieso ben ik heel blij dat mijn LF in elk geval langer is (door de tarwekiemolie?).
    Dus ik hou het nog even spannend.. Heb ook nog helemaal geen ongesteldheidsgevoel eigenlijk..

Sammetje83, Pioenroos92, djoyz en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Spannennnnnd! :D

Had je de vorige keer voor het eerst getest op 12DPO?

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja dat was toen de eerste test.. Dus kan het niet echt vergelijken..

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat ontzettend spannend zeg! Duim hard voor je hoor. Inderdaad een langere LF is al mooi meegenomen. Geniet van je vakantie en hopelijk snel mooi bericht.

CupCake88 vindt dit leuk.
  13. M00nL0ve

M00nL0ve Actief lid

30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Planning:
    M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/okt
    Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - Augustus
    Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept
    Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - September
    MICH18- 27 jaar - 4e kindje - September
    PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September
    MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Sept/Okt
    Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov
    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November
    djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec/Jan
    Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Januari

Begonnen:
    Leesteken : ronde 01
    CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01
    Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 02
    Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 03
    Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 01
    Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 01

- NOD lijstje:
    CupCake88 - NOD 1 augustus
    Enigma - NOD 11 augustus
    MIssX - NOD 13 augustus
    Roosxxx - NOD 22 augustus

Zwanger:

14. M00nL0ve

M00nL0ve Actief lid

30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Welkom dames!!

@Joyce2013 nog gefeliciteerd!! Lekker bijkomen

@Mauzy82 en @PieterKonijn wat een heftige verhalen zijn dat zeg!! Ik ga voor jullie duimen!!

@Enigma aaaah spannend!!!

@CupCake88 nog even volhouden!!!:thumup:

@djoyz en en was de weegschaal positief??

Veel die inene op de wachtbank zitten. Mijn cyclus ligt nog steeds overhoop. Vanochtend licht roze bloedverlies alleen bij afvegen. Maar de ongesteldheid zet niet door. Wel misselijk en buikkrampjes. Nja misselijkheid zal wel te maken hebben met me fantastische verkoudheid op moment:confused: toch maar weer men ovulatietesten tevoorschijn getoverd. Toch een lichte streep.
    Heb de planning maar even aangepast naar september oktober. Eerst even me lichaam rust geven en nogmaals een goed gesprek hebben met vriendlief die er nu weer wat meer open voor staat:rolleyes:

MIss X en PieterKonijn vinden dit leuk.
  15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Planning:
    Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje - Augustus
    Pioenne - 29 jaar - 1e kindje - Aug/Sept
    Luisteraar - 31 jaar - 2e kindje - September
    MICH18- 27 jaar - 4e kindje - September
    PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - September
    M00nL0ve - 28 jaar - 1e kindje - Sept/Okt
    MIss X - 33 jaar - 4e kindje - Sept/Okt
    Zus9 - 30 jaar - 3e kindje - Sept/Okt
    KellD - 27 jaar - 3e kindje - Okt/Nov
    Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - November
    djoyz - 27 jaar - 1e kindje - Nov/Dec/Jan
    Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - Januari

Begonnen:
    Leesteken : ronde 01
    CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 01
    Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 02
    Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 03
    Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 01
    Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 01

- NOD lijstje:
    CupCake88 - NOD 1 augustus
    Enigma - NOD 11 augustus
    MIssX - NOD 13 augustus
    Roosxxx - NOD 22 augustus

Zwanger:

16. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dankjewel!!!
    Goed inderdaad om je lijf nog even wat rust te geven en dan een goed gesprek en hopelijk ook van het najaar beginnen. Ik heb de lijst wel even aangepast de kleurtjes waren weg en het staat nu weer op de juiste volgorde zeg maar. Sorry :oops: hihi

djoyz, MIss X, M00nL0ve en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. M00nL0ve

M00nL0ve Actief lid

30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja ik hoop het!! Ondertussen ga ik wel hier lekker mee lezen. Vind nog steeds gek dat men lichaam echt de kluts kwijt is door dat stomme spiraal. Merk me er ook vreselijk onzeker door voel:(

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja natuurlijk lekker meelezen en kletsen, doe ik ook en wij gaan waarschijnlijk pas in januari beginnen.
    Waarom laat je hem niet verwijderen dan, als je ovu testen doet kun je toch op veilige dagen vrijen. Bedoel als je vriend er nu nog niet klaar voor is snap ik, maar het is jouw lijf. Als jij die spiraal zat bent omdat je lijf er van slag door raakt zou ik zeggen joh prima maar hij gaat er uit.

19. M00nL0ve

M00nL0ve Actief lid

30 jun 2019
    109
    73
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die heb ik dus 5 weken geleden al laten verwijderen 28 juni:roflmao: en van veilige dagen zonder condoom wilt hij nog niks weten.... Hijs daar nog een beetje te panisch in. Hij vind het toch enger dan die dacht kwam die achter.

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Pfff nou gaat lekker met me haha. Maar dan is het niet gek toch je lijf is aan het resetten. Dat is ook met pil etc dat heeft vaak echt wel even nodig.
    Nou dat klinkt niet hee positief van je vriend :(! Jullie moeten echt gaan praten met elkaar. Heb een beetje het gevoel dat jullie niet op 1 lijn zitten. Je kunt het “helaas” ;) niet afdwingen. Maar wel aangeven hoe belangrijk dit voor je is.

PieterKonijn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina