Je hebt 5 weken geleden je mirena laten verwijderen toch? Als je na 3 maanden nog geen echte menstruatie hebt gehad zou ik even bellen met de HA. Misschien kunnen ze dan een echo maken oid om te kijken of je baarmoederslijmvlies wel opbouwend is. Als dat niet zo is dan komt er ook geen menstruatie. Heb je voor de mirena ook iets van de pil gebruikt? En zo ja welke? Ik heb microgynon 30 en 50 gehad, werd er dwars doorheen ongesteld. Dus ook verschillende combinatie pillen gehad maar ik werd ook gek van de hormonen. Nu bijna 3 jaar mirena, eerste 7 maanden ofzo wel heel onregelmatig ongesteld geweest, daarna bijna 2 jaar niet meer en nu weer af en toe als mijn lichaam er zin in heeft ofzo... maar aangezien mijn positieve ovu test maandag, verwacht ik over ongeveer 2 weken wel weer feest..
Haha neeee dat met die sterrenbeelden doe ik ook! Ik heb ook echt zin om in september te beginnen, want in augustus wordt het een stier en dat matcht minder bij ons, terwijl de sterrenbeelden daarna wel matchen. Hoe erg dit. Maar goed, het helpt me om minder gefrustreerd te zijn over onze wachtmaand in augustus.
Heeft één van jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad? Mijn menstruatie heeft niet doorgezet... Ik verloor alleen zondagavond wat bloed. Het was soort van roze-rood, dus wel vers, maar niet donkerrood of klonters zegmaar. Het was vooral zichtbaar bij het afvegen maar zegmaar wel (TMI) papiervullend, dus niet alleen maar een mini veegje. Ook wat in de pot, maar ook daar weinig en roze-rood. Daarna nog een heel ieniemini beetje verloren in de nacht van maandag op dinsdag. Ook rozerood. Verder niks, nada. De vk denkt niet dat dit mijn menstruatie kan zijn. De gyn zegt: 'niet druk maken, het is goed of niet goed' (fijn, thanks, zo ver kwam ik zelf dus ook nog wel...). Ik heb bij de huisarts HCG laten prikken en hoor morgen hopelijk de uitslag. Meiden, wat denken jullie? Innestelingsbloeding? Mogelijk nog restweefsel? Toch een menstruatie? Waar lijkt dit op? De whoops-seks was op zaterdag 20 juli. De bloeding op zondag 28 juli.
Ik heb hier geen ervaring mee, alleen andersom dat ik twee dagen heb gebloed. Toen dacht ik dat het over was, ook zonder maandverband/tampons geslapen en volgende ochtend rond 11 uur ineens wel weer ongesteld, voor nog 2 dagen. Ik ga voor je duimen dat dit t begin van een mooi nieuw leventje is!
Super TMI maar: alleen op het papier, of ook in de pot zegmaar? Want hier lag het ook in de pot, daarom dacht ik eerst dat ik ongesteld was. Ik was daar vlak voor mega emotioneel/boos, ik weet niet eens meer waarover, maar dacht dat het wel door de miskraam zou komen. En toen ineens kreeg ik daarna deze bloeding. Dit is zo verwarrend allemaal Moet wel zeggen dat ik bij de vorige zwangerschap (die een MA werd) ook heel boos was op de dag van de innesteling, ook om iets heel doms.
Ja dat herken ik wel! Maar nu heb ik echt alleen die ene toiletgang op zondag gebloed. Dus als ik daarna naar de wc ging was het over zegmaar.
Bij me eerste een zwangerschap ook een innestelingsbloeding gehad. Was 2/3 daagjes alleen veegjes bruin/rood bij afvegen. Heel vervelend natuurlijk die onzekerheid hopelijk morgenvroeg uitsluitsel.
@PieterKonijn wat spannend hopelijk morgen duidelijkheid. Heb nooit last van een bloeding gehad bij de vorige zwangerschap.
Ooh @PieterKonijn ze houden je wel in spanning zo... Misschien best dat je wat duidelijkheid krijgt van de huisarts. Hier nog geen bloed te bespeuren, denk morgen testen. Indien negatief: wel stom zo’n lange cyclus, maar eindelijk wat duidelijkheid ook.
Nouja! Typ ik dat bericht, verlies ik vlak daarna ineens mini-stolseltjes. Ik ga maar gewoon uit van een super vage ongesteldheid meiden! Ik snap er niks meer van, maar misschien komt dit gewoon door de miskraam. Spannend @Pioenne en @CupCake88 Succes met wachten de komende dagen!
Ik had bij de eerste 2 een intense steek van de innesteling. Toen wist ik ook gelijk dat ik zwanger was. Bij de derde was ik weer aan het wachten op diezelfde steek. Echter kwam die niet. En had ik dus een veegje roze bloedverlies. En veel hoofdpijn. Dat bleek dus de innesteling te zijn
Ja bijna 5 heb ook irritante buikpijn op moment Ja heb toen ik 20 was tot me 21ste de pil gehad maar ben daar toen erg ziek van geworden met leverontsteking en de hele sjebeng... daarna op 22ste me spiraal laten plaatsen. En 28 juni laten verwijderen.
Vandaag zoveel energie, enorm zitten poetsen thuis. Het glimt bijna haha. Met de Kids naar de oogarts geweest, toen orthodontist, was een rumoerig dagje. Nu heerlijk kleding vouwen en verder poetsen. Zou mijn nesteldrang al zijn begonnen Merk dat ik eigenlijk onbewust bewust toch erg bezig ben met zwanger worden/zijn.
Herkenbaar!! Ik ook bij de onze 2 kids die "ene felle steek/kramp". En afgelopen maandag dus ook weer die ene steek gehad! En gisteren en vandaag gemene hoofdpijn Pfff spannend. Ik ben alleen totaal niet zeker van mijn eisprong. Behalve dat cerfix slijm dan
Haha heerlijk hoor zoveel energie hebben. Zou toch wat zijn hihi... Volgens mij zijn we er allemaal veel mee bezig of we nu willen of niet.
@PieterKonijn haha ja precies xD @Joyce2013 vandaag gesprek weer met vriendlief gehad. Hij heeft bevestigd dat die met mij echt wel kinderen wilt. Maar dat die momenteel gewoon ook erg ongerust is ivm me herstel van spiraal verwijderen dat het nog niet hersteld is en dat ik dus pijn heb. Hijs af en toe een mafkees maar wel een lieve berzorgde mafkees zou moss best innestelingsbloeding zijn. Maar blijft gissen... zou rustog de uitslag afwachgen
@M00nL0ve wat ontzettend lief van je vriend. Hopelijk gaat het snel beter met jou en krijgt hij er vertrouwen in. Goed om te horen!