Zwanger worden najaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MICH18, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

    Wij hebben na lang zoeken een knuffel gevonden die ik zo leuk vond toen ik in een speelgoed winkel werkte.. en die hebben we besteld en is dinsdag geleverd. Beetje snel maar vonden hem zo leuk!
    Hebben jullie ook al iets gekocht?;)

    Voor de rest merk ik dat mijn vriend ook wel kijkt naar de prijzen van luiers enzo terwijl we normaal altijd gewoon door het pad lopen en daar helemaaaal niet op letten.
    Wel leuk om te zien dat hij er ook steeds meer mee bezig is :)
     
    Luisteraar en Pioenne vinden dit leuk.
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.840
    113
    Gelderland
    Ik kon heel veel jaar geleden een complete babyuitzet over nemen voor weinig. Dit hebben we toen gedaan en alles is ervan gebruikt bij onze eerste en tweede!
    Wat leuk dat je man ook al lekker aan het kijken is, dit is een hele leuke periode!
     
    Luisteraar en Pioenne vinden dit leuk.
  3. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Wij hebben inderdaad de babykamer ook al, althans, die staat nog bij mijn ouders op zolder.
    Die hebben wij gekregen van mijn broer en schoonzusje, zij hebben een dochtertje van nu 4 en daar blijft het bij 1 kindje. We willen tegen die tijd alleen wel een andere kledingkast, de rest hebben we al.
    Ook hebben we laatst een hele tas met unisex kleertjes gekregen, dus beige kleurig enzo van een vriend van mijn vriend. Ook een badje gekregen van hen, super lief.

    *rammel rammel..* zo lief al die kleine kleertjes! :oops::oops::oops:
     
    Luisteraar en Pioenne vinden dit leuk.
  4. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Heb sinds een hele tijd (al sinds mn tienerjaren zelfs :oops::o:) hier en daar al superlieve kleertjes verzameld. Dus ik vermoed als ik deze allemaal samenraap dat dit ook al een hele uitzet is ;)

    Van meubeltjes enzo nog niet, maar komt er hopelijk wel van als we wat verder zitten in de verbouwingen, en we zullen moeten kiezen wat we met de 2de slaapkamer doen :D
     
    Luisteraar en djoyz vinden dit leuk.
  5. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Lieve meiden!

    Wat kletsen jullie al lekker veel! Ik zat rond te kijken of er al een topic geopend was , voor het najaar 2019 om weer te beginnen. En tot mijn verbazing zie ik jullie al lekker kletsen!
    Is het mogelijk dat ik ook mee mag komen kletsen? Ik ben eind vorig jaar bevallen van mijn zoontje, gelukkig allemaal goed gegaan. Ik wilde altijd mijn kinderen dicht op elkaar hebben, dus we hebben besloten om eind dit jaar weer te starten! Heel erg leuk! Ontzettend spannend dat wel. We zijn namelijk onze eerste kindje(dochter) verloren net voor de bevalling van 40 weken. Dat rugtasje dragen we altijd met ons mee. Maar we hebben inmiddels ook een prachtige zoon, en trots broertje van.

    Zelf wil ik wat aantal kilotjes kwijt, en volgens mij ben ik niet de enige als ik het zo lees. Ben momenteel 5 KG kwijt en wil er graag nog 10. Hopelijk is dat haalbaar voor het einde van het jaar!

    Hopelijk mag ik mee kletsen, lijkt me erg gezellig!
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.840
    113
    Gelderland
    @KellD
    hè wat leuk dat jullie er eind dit jaar weer voor gaan! We kletsen gewoon weer samen door :p
    Hier 22 mnd tussen mijn jongens en dat is echt fantastisch! Wij zijn weer begonnen net na zoontje zijn eerste verjaardag.
     
  7. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Hé , wat leuk Luna86!
    Dan kletsen we inderdaad weer gezellig door. Wat leuk! Wij willen in de maanden Oktober/November weer van start gaan , dus dat is inderdaad wanneer ons zoontje 1 wordt. :D
     
  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.840
    113
    Gelderland
    En super van je kilo’s hè. Doe je nog iets speciaals?
    Ik eet koolhydraat arm en ben ook al wel aardig op de goede weg. Ik wil er 10 kwijt en dan durf ik het zwanger worden wel weer een kans te geven. Ik hoop over 2/3 mnd wel weer te kunnen starten. Eerst nog even verhuizen en verbouwen ;)
     
  9. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Eigenlijk doe ik niet veel speciaals, ben wat meer op gaan letten. Ik was namelijk best een snacker , sindsdien dat dat niet meer van toepassing is , en meer beweeg. Ging het opzich redelijk snel, alleen nu sta ik stil :(

    Ik ga zo hard voor je duimen! Hopelijk mag/kan je starten over 2/3mnd. En eerst inderdaad ook genieten van je droomhuisje, heel veel klusplezier! :thumup:
     
    djoyz en Luna86 vinden dit leuk.
  10. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Welkom @KellD gezellig weer iemand er bij in het groepje! :thumup::), lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo ver in de zwangerschap kwijt te raken :(
     
  11. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Dankjewel! Heel leuk om mee te mogen kletsen! :thumup: , Is ook ernstig. Ze blijft voor altijd onze eerste , zij heeft ons papa en mama gemaakt. En wat zijn we trots! Helaas ''domme pech van de natuur'' ze had een navelstreng omstrengeling om haar nekje van maar liefst 5x :( , dit heeft ze niet overleefd. Heftig, triest , geen woorden voor. Maar voor altijd onze dochter, die met ons mee kijkt. We houden ontzettend veel van haar, we houden haar ook met veel handelingen in ere.
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  12. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Wat erg zeg :cry:! En wat mooi dat jullie haar zo in ere houden ❤️
     
    KellD vindt dit leuk.
  13. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een heftig verhaal!..
    Leuk dat je ook mee komt kletsen:)
    Als het mij lukt om 12 kilo in 3,5 maand af te vallen moet 10 kilo zeker kunnen voor het einde van het jaar.
    Ik moet/wil er zelf nog 15 kwijt voordat wij gaan starten voor ons eerste kindje.
    Motivatie kunnen we in ieder geval halen uit de kinderwensen haha:thumup:
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  14. Pioenne

    Pioenne Bekend lid

    5 mrt 2019
    633
    745
    93
    Vrouw
    Welkom @KellD! Inderdaad een gezellig groepje zo :p
    Wat een erg verhaal wel, kan niemand zich inbeelden denk ik, maar wat klink je ontzettend dapper en sterk! Ik wens je al het positieve toe!

    @Luna86 jullie zware verbouwingen? Onze kleine verbouwing van 3j geleden is ondertussen een totaalrenovatie geworden ;). Maar het einde komt in zicht gelukkig!
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.840
    113
    Gelderland
    @Pioenne We krijgen de sleutel pas in juli maar moeten veel doen.. we hebben 3 hele weken :eek:
    We laten gelukkig veel doen maar de gehele benedenverdieping moet opnieuw gedaan worden. Muren, vloeren, keuken, toilet en een nieuwe achterpui. Boven en tuin laten we nog even voor wat het is. We hebben er zo’n zin in!!
     
    Luisteraar, Pioenne en KellD vinden dit leuk.
  16. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Dankjewel! Wat knap! Wauw, hopelijk mag mij dat ook nog lukken. Ja zeker, dat is een sterke motivatie. Maar we kunnen elkaar natuurlijk ook blijven motiveren. Ik vind het al heel wat. Ik heb paaseitjes van mijn man gekregen, die weer terug de zak in geschoven, en die neem ik mee naar mijn ouders voor de paas visite. Normaal was die zak al leeg , als ik er naar keek. :oops:
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  17. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Wat ontzettend lief, dankjewel! Volgens mij is dit een leuke club met meiden! :thumup:
     
    Luisteraar en Pioenne vinden dit leuk.
  18. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Elkaar motiveren is altijd goed :D Zo heb ik deze week erg veel zin in alles dat ik de afgelopen periode zonder moeite voorbij kon lopen in de supermarkt. Eergisteren langs de grote gele m geweest omdat ik een mcflurry wilde, hij was heerlijk maar daarna wel spijt o_O.. nouja de rest van de week maar weer herpakken,
    Hahah dat doen wij hier ook, laatst ieder een doos merci gekregen, ik heb er 1 aan mijn ouders gegeven, de andere staat nog ongeopend in de kast.
    Ik haal juist dat soort dingen nu niet in huis, maar mijn vriend haalt wel eens wat lekkers en dan kost het soms wel wat moeite om niet mee te eten maar dan denk je ook weer even waarom je ook alweer gestart was, en dan is het oké. Ik ga nu de sportschool in.. let’s go!:)
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  19. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Je moet je zelf wel eens kunnen trakteren toch?! Ik las voor mezelf altijd 1 cheatday in per week, dan vind ik het voor mij eigen goed vol te houden. Nu vreet ik natuurlijk niet alles wat los en vast zit op die dag. Maar dan mag ik bijvoorbeeld wel dat chocolaatje.

    Hier ook een man die van lekker eten houdt! Wauw! Goed bezig. Hopelijk heb je lekker kunnen sporten! :)
     
  20. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    @KellD Ja zo moet je het ook een beetje zien, maar ik vond het zo fijn dat er een kilo per week af ging, en afgelopen zondag was er ‘maar’ 700gram af.. dus hoop deze week weer gewoon op een kilo.
    Vanmorgen inderdaad lekker gesport, 1,5 uur bezig geweest en merk dat de krachtrainingen om de zoveel tijd qua gewicht omhoog kunnen dus dat is erg fijn.
    Ook kwam de personal trainer waarmee ik een startsessie heb gedaan nog even bij me langs om te vragen hoe het ging en ze zei dat ze wel alweer zag dat ik meer was afgevallen.
    Ik moet echt even een nieuw sportshirt en nieuwe gewone shirts hebben, ik verzuip er nu in haha.
    Volgende week maar even de stad in, nu stiekem al even kijken op de webshops wat er allemaal is.:roflmao:
     
    Luisteraar vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina